Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és szia...
Ja és van két működő gyújtáselektronikám!
Hideg van szerelni, de meglett minden hiba és megvan minden alkatrész! Sőt mégy egy komplett gyári kipurendszert is szereztünk potom 11 pénzért! Ja és gyári hasidomot!
A Te vasad már brümmög?
Nono! Ez Krisztián és az én reszortom.
Azért télen, ha majd megőrülsz a motorozás hiányától egy ilyen 125 száját elkenni anyagilag sem annyira megterhelő, mint egy 600-as motorét. Erre gondoltam. Két motor igen, de két külön kategória és árszinvonal.

Persze ez az egész az én véleményem. Te másként látod. Ennyi.
Ezt a reklámot! Az enyém tényleg jó, viszont nem szeretném olcsóbban adni, akkor inkább marad még 1 szezont!
Poloét vedd meg, azt tudjuk,hogy egyben van, meg ki is néz valahogy!
Szia

Lehet, hogy majd beleszokok, akicsit meg főleg azért szeretném eladni, mert akkor az árát is be tudom dobni, meg +1 moci minek álljon itt ha úgyse használnám csak kerülgetném és annál jobb sorsra érdemes mert nincs semmi baja, a festés is gyári még rajta, persze néhány helyen kissé kopott, főleg a nyitható ülés súrolta le szépen, de az lecsukva nem látszik az ülés gyönyörű, akitől vettem annak a bátyja kárpitos...
az első sárvédő van kicsit lesúrolva valószínű buktak vele, de nincs eltörve...
Szerintem a blokkja is bontatlan...
Összeségében nagyon jó csak kinőttem......... viszont valaki örömmel tudná használni..

Tomi
Köszi A segítséget, ma várok a mociról még több képet... ha megjön majd eldől mi lesz:)
a töltsd ki az adatlapod már hiányzott... ha nem írja a mester akkor már én írtam volna
Köszönöm szépen!

Tökéletesen megfelel!

Szeretnék menni, de még nemtudom mi lesz addig, annyira messze van!

Majd valamit kitalálok!
Az évadnyitó megfelel?
Sziasztok!

Tegnap elött végre elkészűlt a gépem! Összerakták és tökéletes!

Köszönet érte a YAMAHA HARMATY-nak!

Végre újra mocizhatok vele, bár az idő már nemnagyon engedi!

Egy közös túrára én is szívesen elmennék!
Szia!

Nekem a Fazer az első nagyobb motorom, előtte én is 25-ösökkel mászkáltam. Mondjuk úgy vettem meg, hogy ki sem próbáltam. A próbakört átengedtem egy hozzáértő barátomnak, ő azt mondta tuti, én meg megvettem. Az első utam Győrből Fehérvárig tartott. Az elején még kicsit izgultam aztán kezdtem magam otthonosan érezni rajta. Ez az érzés mind a mai napig tart. Nagyrészt (sajna) városi közlekedésre használom, „vele” járok dolgozni, ügyet intézni. Nincsen rá panasz, 6e-ig pörgetve nyugodt kis csacsi, a fölött már előbújik a vérmesebb jószág. A gyári áttétel nekem annyira nem jött be, előre egy foggal kisebb-, hátra egy foggal nagyobb lánckerék került. Hosszabb távon is kényelmes 600 km után úgy szálltam le a motorról, hogy semmi bajom. Típushibáról –mint már írtam- én nem tudok, csak a kopó, fogyó alkatrészek lettek cserélve idáig. Összességében csak ajánlani tudom, én nem csalódtam benne. Legszívesebben megtartanám, de sajna vannak határaim.

Közös gurulások és túrák pedig itt szerveződnek.
Tudtam én!
Technikailag a "98 és a "02-es FZS600 között nincs sok különbség, egy jól összerakott motor.
Szerintem ha már motoroztál, akkor jó választás első nagymotornak, baromi toleráns a futóműve (lehet csavargatni, de azt nem szerelőnek kell, hanem neked, és tapasztalat kell hozzá), sok mindent tolerál. Teljesítménye hosszútávra is elég, nagyobbra nem lesz szükséged, max. nagyobbra fogsz vágyni. Nem kell tőle megilyedni, egy ideig magázod, aztán ha összeszoktál vele, akkor lehet betyárkodni.

A kis endúrót pedig nem biztos, hogy érdemes eladni, főleg, hogy rendszámos. Annyiban nem lesz a fenntartása, hogy azon sok múljon.
Mondjuk a bejárati ajtótokért odaadom. Úgysem használjátok.
Ha már így kérdezed az a véleményem, hogy olyan motort vásároljál meg amelyik első benyomásra megtetszett, mert nem túl nagy összegért már olyan üléshelyzetet teremtesz magadnak a kormányfelfogatók, vagy a kormány cseréjével amilyet akarsz. Szerintem egy jól karban tartott 1998-2003-as Fazer nagyszerű megoldás és nagyon jó áron hozzá lehet jutni. A Polo motorja is jó vétel szerintem. Folyamatosan karban volt tartva és női tulaj. Biztos nincs kigyilkolva a motorja és az első teló a sok egykeréktől.
Hello

Köszi a figyelmeztetést már ki is töltöttem a lapot 
Hát sajnos én egy olyan ujjabbat nem engedhetek meg magamnak…
Amit kinéztem az egy 2002-es fazer sportdobbal, és oldalburkolattal, de még régi a fejidom 2001-es-nek látszik. A Tdm nekem csak formára tetszett meg nagyon, pofás motor és inkább zavar az a plusz 200 ccm. Nincs semmi rutinom nagyobb motorok terén és lehet, hogy még ez is sok lesz…
Abban bízok, hogy mindig óvatos voltam és nem vadulok meg azonnal és előbb-utóbb majd csak belejövök remélem
Szeretnék elmenni túrázgatni majd, de jelenleg nem nagyon van kivel, de majdcsak összejön egy csapat….
Ezt a gépet elmegyek megnézem majd, sajnos a szerelőhaver nem ér rá már idén és félek behúznak a csőbe…
Ha nem találom jónak akkor kivárom a jobb időt addig meg gyűjtögetünk, talán az idény kezdetekor többen akarnak eladni mondván most úgyis nehéz eladni és nem is hirdetik…
Talán az ára sem megy föl túlságosan..
Legalább el tudom adni addig az enyémet. Az egy olcsó kis 125-ös, de műszakis ami szerintem ritka dolog….
Már minden cikket elolvastam amit találtam a fazerről és csak jót írnak talán nem lesz vele gond..
Azt nem tudom miből lehet látni, hogy hajtották…lehet hülyeséget kérdezek de még nincs nagy tapasztalatom csak álmaim
Azt írták valamelyik cikkbe, hogy lehet állítani az első-hátsó futóművet, majd arra megpróbálok figyelni, hogy teljesen be van e tekerve…
Egyéb buktatóról tudsz esetleg?

Mégegyszer köszi a segítséget

Tomi
Köszi a tippet jó az oldal...
Akkor polo ajánlásával...

Előszőr is: az SV kormánya legendásan szar, meg lehet szokni, de még sport célra is érdemes kicserélni... Egyik barátnőm ősszel tett rá endurókormányt.

Másodsorban. A cél megvan, már csak el kell döntened, hogy mit tudsz bevállalni mint motor: tömeg, méret, teljesítmény és nem utolsó sorban érték. Az FZ6 kicsit szerényebb mint a TDM, de a motorozás nem a számokról szól és a kisebb motornak is megvannak az előnyei.
A TDM kicsit nehezebb, 900 ccm, de sor2, nem a teljesítmény-hajhászás jegyében születt, viszont baromi jól motorozható, használható motor. Sportosságáról csak annyit, hogy Kozmax körbemotorozta vele 2006-ban a Y nyiltnapon Brnoban a felvezető motorost... Mindennapi használatban, túrázásban, főleg két személlyel csomagokkal is baromi jó. Az olaszoknál épp emiatt elég sok van. A váltója yamahás (rugdosni kell), keskeny az üléspárna - az újakkal kb. ennyi a hiba. Mindenféle képpen 900-ast vegyél, a 850-esekkel, főleg a régebbiekkel van gond.
Egyébként meg TBike TDM teszt.

Az FZ6-ot is ebbe a kategóriába lehet sorolni, csak a sportblokkból farigcsált erőmű kicsit árnyalja a képet. Esztétikailag gyönyörű mindkettő (bár ez erősen szubjektív), minőségük, kidolgozottságuk kategóriának illetve Yamahának megfelelő (a Bandit meg az SV számomra ezt nem éri el, de a GSR igen).
Ha FZ6 mellett döntesz én inkább egy megbízható 2004-2006 közöttit ajánlanék (keresd Ferkót a motorozz.hu-n, ő pl. árulja az övét), mint az S2-t - anyagilag is jobban megéri, feltéve, ha sikerül nem szétgyilkoltat találnod (valljuk be, van miből válogatni, mert baromi sok van a használt piacon, sokat eladtak ebből a motorból).

Következő motorom vagy régebbi VFR, vagy TDM lesz, ha csak nem jön valami más kihagyhatatlan...

Harmadsorban, töltsd ki az adatlapod...
Itt TeeJay a TDM szaki. Szerintem Ő tudna róla mesélni. Vagy kérdezd őket
710
Hello

Azaz igazsag, hogy valami nagyobb túramotort keresgélek kevés motoros tapasztalattal.
Először tetszettek a Suzuki sv 650-ek, de csak az s-es ek aminek van burkolata, de utánna láttam meg a Frazert képeken...
Ma volt szerencsém egy szalonba ráűlni egy sv-re, de annyira előre kell dőlni, hogy elérjem a kormányt....
Én valamami kevésbé sportosat keresnék amelyiken egyenesebben lehet űlni nem tudom a fazer olyan?
Lehet, hogy csak megszokás kérdése mondjuk, mert nekem eddig csak etz-m meg kis köbcentis enduró³m volt és szeretek egyenesen ülve döcögni,
Valami olyat keresnék amivel hosszabb távot el lehet menni, de nem kell egy őrült temó csak ne kelljen rádőlni a tankra....
Most nézegetem a Tdm-eket lehet,kép alapján kevésbé sportosnak viszont kényelmesebbnek látszik...
Nektek mi a véleményetek?
Köszi Tomi