Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegyik kereskedés ugyanazt a rendszert használja a milyenk müködik
HÁt kedves Teejay nemtom mikor jártál utoljára náluk, de kb. 6-7 hete elbaszódott a rendelési rendszerük és azóta csak csororgnak a cuccok, s köztük még mindíg nincs a szenzor....
A Te idődben még biztos minden zsírul ment.....
A hozzászólásom azonban alapvetően nem erről szólt, mindenesetre kösz.
Jó tudni, majd legközelebb.

Hát azért bízom benne, hogy nem egészen 50 kilométert levajazunk fél óra alatt.
De a 8-as indulással biztosra megyünk.
Úgy induljunk hogy kényelmes tempóban tudjunk menni!(100-110)!Nem akarom hogy sokat egyen a dög!
Ja amúgy Baloghoz mentem gumit cseréltetni!És 1500ért csinálta!
Értem, rendes Tőled.

Ha Neked jó, akkor olyan 8, negyed kilenc között induljunk szombaton, hogy háromnegyedre legkésőbb a találkozónál legyünk. Lehet, hogy Zoli az R6-al Gödöllőnél csapódik hozzánk.
A Mátrai zakó miatt ki szakadt a karbonból a popszegecsek!Szét ment a karbon!Majd egyszer megcsinálom!Amugy a túra miatt raktam fel!Mással se akarok kibaszni!
Ha van jelölés akkor oda kell tenni! Az nt nem véletlenül teszik oda.
Egyébként csak a Dunlop és a Bridgestone abroncsokon találsz kimondot szelepjelölést.
A dobot minek cserélted le? Csak a túrára, vagy már nem is rakod vissza?
"alatt"
6 hét?! Téged nagyon lepantittotak. 1 hét aéatt bármi itt van a holland raktárból.
Helyesen gázérzékelő ( gázállás érzékelő ) szenzor. bocs, de félig alszom már....
csáztok!

van egy kis elektronikai problemám az én kis paripámon.
Egy ideje elkezdett szarakodni ( működött-nem működött ) a hátsó világítás.
( féklámpa azóta is jó. )
Ma már egyáltalán nem üzemel, illetőleg a bal hátsó indexem is kontaktos,
de elég furán mert magas fordulatnál nagyobb sebességnél csak az első megy elég csors villogással,
majd ha lassítok elindul a hátsó is és helyreáll a rend.
Pesten van a bringa és pénteken zúznék haza vidékre vele.
Van köztetek egy megbízható arc aki holnap esti órákban tudna hatékonyan segíteni rajtam?
Szervízben említettem, ( Yamaha City, Lehel tér ) de oda alapvetően azért mentem, mert a
gátérzékelő szenzorom ( gyári hibás és még bent figyelt csak mostanság szaródott el ) akarom kicseréltetni
gariba, de kb. 6 hete hozzák...... türelmes ember vagyok én no de ez már kicsit sok.
Sz"al ezzel a bibivel is odamennék, de nem tudom ire számítsak tőlük.
Ezért fordultam hozzátok. A családhoz. A Fazer büszke harcosaihoz.

?

Köszönöm a meghallgatást ( elolvasást )!

széles utat míg karcol a vénaszonyok fara!
Ez egy más világ...: VMaxos faszhosszabító.
Nagy tank, jól pakolható, ideális mindenes bringa.
FZX 750
A legelső fazer 750-es volt, kb 10 évvel ezelőtt. Ha komolyabban érdekel, megkeresem a cikket a fazer modellcsaládról. Ma már nincs. Válassz, vagy kicsi, vagy nagy.
Miért nincs 750-es Fazer?!
Az a "lyuk" lehet hogy létezik, lehet hogy nem. Én nem éreztem sosem, engem kielégit az összes többi paraméter. Gyakorlatilag alapjárattól (!) használható a gép , 35-40-el simán lehet vele menni hatodikban, pedig a sebességfokozatok nagyon hosszúra vannak méretezve. (1-es 135-140 km/h). Nem akarom ráerőltetni azt másra, ami nekem tetszik, de igaza van majorsnak, próbáld ki! Én is kipróbáltam az új ABS-es 98 lovas FZ 6-ost. Nem rossz, nagyon finom kis motor, de azt hiszem aki egyszer belekóstolt egy ezresbe, annak soha többé nem fog kelleni kisebb. ( Az SBK-nak lehet, hogy igaza van, de nálam a más szubjektiv véleménye tized annyit sem nyom a latban, mint amit személyesen megtapasztalok. Száz szónak is egy a vége, PRÓBÁLD KI!
Erre jó sokáig várhatsz. Fostalicska Yamaha Hungária nem fog nyíltnapot szervezni. Marad az, hogy Kornytól elkérem a tesztmotort tesztelni.
Fel raktam a gumi!Hát elég méreten aluli!Kicsit hurka jellegű!Meg felraktam azt a ,szép " gyári dobot!De csúnya! De a túrára jobb lessz mert legalább nem kapok maradandó halláskárosodást!
Na, most megfogom a harcsázóbotomat és virtuálisan addíg páhollak,
amíg el nem mész egy nyíltnapra és nem próbálod ki az FZ1-et úgy,
hogy leragasztod a fordulatszámmérőt és meg nem mondod, hogy
hol van az a lukkkkkk! Azt hiszem itt csak elveken,
elméleteken vitatkozunk. Puding próbája az evés. Rajta.
Lehet, hogy majd le sem akarsz szálni róla
Lehúzták SBK-ban, plussz lehúzták olyan emberek, akik nálam jobban értenek hozzá, jobban motoroznak mint te vagy én mi. Ezek mellett van még a látványos görbe, ami számszerűen megmagyarázza ugyanezt.
Az emberek szubjektívek, erre el is fogadnám, hogy ki kell próbálni, nekem kell véleményt alkotni. De tekintve, hogy jobban motorozok, mint 4 éve... Persze a lehet mondani, hogy a negatív ítéletekre hivatkozás prejudiktívvé tesz, de a számok nem hazudnak...
Pont ezt ecseteltem neki én is tegnap,
hogy próbálja ki mit érez, ne a diagram
alapján "írja le" a mocit. Dehát
beszélhetsz vele bot nélkül!
A nyomatékgörbével van bajom, nem a nyomatékkal. "Lyukas". E3 norma ennél a motornál is bejátszik...
Mi bajod a nyomatékgörbével? Diagrammon nézted, vagy megtapasztaltad? Én is tudom, hogy messze nem ez a világ legjobb motorja, persze hogy nem az, de nekem nincs semmi bajom a nyomatékkal. Pedig nem tartozom a pehelysúlyúak közé és legtöbbször utasom is van!
Nem erősíteni akarom, hanem a nyomatékgörbét egyenesíteni.
De a próbában benne vagyok!