Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annak a kis karikának nem feltétlen kell a szelephez esni.(én is azt hittem!) Volt egy gumis cimborám, aki a kedvemért több variációban is kicentirozta, és bizony nem akkor kellett a legkevesebb súly. Nézd meg az új mocikat a szalonban,azokon sem úgy van. Egyébként a motorgumik gyártására nagyon odafigyelhetnek, mert nem volt jelentős a súlyigény eltérés, bárhogy rakta fel. Természetesen új gumiról és szűz felniről van szó! Ahol most gumiztatok,ott utoljára 1 ezrest fizettem kerekenként centirozással együtt (nincs protekcióm!), de ha valaki a gumit is ott veszi, ingyen felrakják!

TJ! Láttalak a demonstráción, fekete bőrcuccban voltál. Övtáska lógott az oldaladon. Ha kipróbálnád a mocimat, nem biztos, hogy igényt tartanál még egy power commanderre is. Azzal viszont egyetértek, hogy FZS 600 a király!
Nordwest a király!
Offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffff
FZ1S power commanderrel, hogy a nyomatékgörbéje is rendben legyen. De tudod mi, hogy ne kötözködj, hozzáteszem, hogy Akra dobbal.
Akkor sem megyek másik topikba. Inkább elhiszem Neked és terjesztem a tudatlanok táborában. Ja és az FZS 600 a király vita lezárva.
Azt akartam írni, hogy a gumigyárak a szelep súlyát "kompenzálják" a gumiban,
ne a felnin keresd szembe a lyukat! Nekem "szakik" modták;írták ezt, de
ez már tényleg a gumik topic. Írd fel oda kérdésnek! Hogy legyen köze
a topic nevéhez Fazerben az FZS1000 a király! Hallod TeeJay!
Azért még térjünk vissza egy pillanatra erre az ellensúlyra. Biztos vagy benne, hogy van ilyen?
Hát a szeleppel szemben nincs lyuk. Az az alumínium súly nem helyettesíti a szelep súlyát?
Van egy kollégám, aki eléggé fikázos úgy minden téren
Ő is motorozik, és talált egy helyet amibe nem tudott belekötni.
Ezen kicsit csodálkoztam is
Ez Gyöngyösön van a Puskin úton sajnos a címre nem emlékszik,
de valahol a Mátra autós iskola mellett. Egy Mátrázás során kis
kitérővel nézd meg ha gondolod?!?
Ennek a kis karikának kellett volna a szelephez esni
És hogy néz ki az a jelölés?
Írd le százszor, hogy a Fazer a legkirályabb motor és elfeljtve.
Én is ott (Mezey) vettem a gumit. Gondolom nekem ezért "csak" 1500-öt kértek kerekenként.
Viszont mint kiderült, nincs motorcentír gépük így az autószerelőt használják adapterrel.
Mint azt később megtudtam az új gumikon van egy jelölés a szelep miatt, az az ellensúlyozva
van gyárilag a gumi. No itt a hozzáértő kollégák nem így rakták föl Viszont kapott a hátsó
felnim ~40g ólmot.(az előző ui. tipusú gumihoz nem kellett súly?!?) Tudom ez lehet a gumi hibája,
de nem hiszem, majd a legközelebbi cserénél kiderül Picit offtopic volt, de talán a Fazeres
motoros kollégák megbocsájtják.
Mi van Te sem csíped a rokonokat?
Személy szerint én sem bírom a Zsolti gyereket, de most Zsuzsa néni volt ott. Vele elvagyok, Ő normális.
A múltkor lecseréltettem a gumit Boldogon Gódor Attilával és úgy vittem hozzájuk centírozni. Na akkor is két ezer forint volt. Ki érti ezt?
A Baloghéknál csak autókerékkel voltam. Nem tudom tudnak-e motorkereket centírozni.
Baloghnál nem csinálnak ilyet?
jó drágán cserélem mi?
Az itteni nevem az álnév!
Mezeinél 2000 pénz volt a gumicsere plusz centír.

Látom álnéven regisztráltad magad a túrára.
Hatvanba melyik gumis tud motor kereket centírozni?Te hol cseréltetted?
Oksa!Megnéztem Hatvan-sahy 90km onnan donovaly 114!Régen voltam ott síelni!Elég cukkeráj hely!Addig leveszem a carbon dobot mert meg fogok süketülni!Felrakom azt a gyári kis rút dobot! Idén amúgy is ki szerettem volna menni! Majd a héten meg kereslek!
Nem hiszem, hogy kinéznek. Másféle motorok is lesznek. Valószínű, hogy Zoli barátom is jön az R6-al.
Odafelé fel kell menni, hogy egy helyről indulva nagyjából megismerjük Őket, visszafelé majd rövidítünk.
Csak pénteken érek haza előbb. De most nem lenne jó eldobni a vasat a túra előtt.
Gyere inkább Te is a túrára. Ez light-osnak igérkezik, de néha kell ilyen is.
Sahinál mennek ki?Fel kell menni pestre?400km az bele fér lehet mennék én is ,de nem néznek ki egy olasz szörnyel?
Megnézem lehet!Valamikor a héten ki kéne menni fotózgatni!Nem?
Természetesen nem állt meg. Később még Mházáig utolértük, de nem ő volt a hibás, nem bántottuk.
Én pénteken lecseréltem egy Michelin Pilot Road-ra. Egyenlőre jónak tűnik, de nem akarom elkiabálni. Most szombaton megyek egy túrára a Fészeresekkel Szlovákiába. Itt van alattunk a túra linkje. Nincs kedved jönni? Szerpentines, visszaszoktatós.
Hú vazz!
Megált az autós?
Én még mindig nem cseréltem le azt a qrva D220at de előtte le fogom füstölni a szemétládát! !A héten kéne gurulni már!Nógrádba úgy elmennék egy lightos gurulásra!Nem csak mindig a brutalitás! Bár úgy is az a vége lásd a multkori esetemet!
Csá!

Baró volt. Mondjuk Tibi egy kicsit eldobta az Eregyet. Azt hitte egy előzésnél, hogy majd beengedi Őt egy autós, de az meg inkább kifékezte, így Neki már nem maradt helye befordulni.
De semmi komoly, néhány karcolás és egy kis szakadás a bőrrucin.
Ez nem így lett volna, ha jön szembe valaki.
MArnold!Csá!Mi volt a mátrába?