Akkor azt mondták a HARMATY szervízben, hogy bármelyik márkaszervízben megtudják nézni neked ezeket az adatokat! Még akkor is ha nincsen meg a gyári PIROS kulcsod a géphez!
Nekem ezt mondták, ha nem igaz akkor engem is átvertek!
én olyant olvastam itt, hogy jobb nem babrálni az ilyesmivel diag mode-ot találtam ahol TPS-t lehet ellenőrizni, de amúgy valsz tényleg jobb ha csak valami hozzáértő matat
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék, és ha már volt, akkor elnézést kérek. Tud- e valaki olyan oldalt, vagy egyéb leírást, ahol arra vonatkozóan van know how hogy a board computerből miként lehet lekérdezni adatokat. Pl. hányszor borult stb.. Hibakódlistát találtam, de ilyet nem. Ha valaki tud valamit, kérem jelezze. Köszönöm!
2911-es hozzászólásban írták a srácok még anno 2006 október 12-én:
"En kertem ajanlatokat emailben az elmult honapban sok helyrol, ime amit tudok:
-Martin 88e (Martin bacsitol:)
-Finster 115e (Finster bacsitol)
-LeoVince 105e (yamaha vac, ha forumos vagy ennyire engedik le aszonta:), de pardiban is 108e)
-Micron 130e (kawasaki szalon)
-Akrapovic 155e (nem emlekszem, aszem melyik shopban)
-Yoshimura 220e (ez aszem dragbikeshop.hu)
2006-os 600 as fazeremhez szeretnék sportdobot venni,alighasznált DE inkább új érdekelne.
TUD VALAKI SEGÍTENI HOGY HOL ÉRDEMES PRÓBÁLKOZNI
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM a válaszokat az mrtopkft@t-online.hu email címre.
Ferko vazze... már én is kiveséztem és már túl is vagyok a cserén is... elmondom röviden a sztorit:
kb. egy hónapja jött elő a probléma nekem amikor is a 13-14 fokban napsütésben elmentem kicsit motorozni a környéken és városban lámpánál elment az alapjáratom. Mivel én a nyáron vettem a motort és előtte nem igazán követtem a Fazeres fórumokat így kénytelen voltam én is körbekérdezgetni az emberkéket (szegény TJ volt akit lefárasztottam ) majd beszéltem néhány szerelővel is telefonon (tudom, hogy a távgyógyítás nem egy egzakt tudomány és nem is müxik), nemrégiben mivel Fehérváron dolgozom beugrottam az ottani márkakereskedésbe és megkérdeztem őket, hogy hát ha már itt voltam 10.000 km-s szervizen akkor nem csinálnák meg egészen véletlenül a TPS cserét is, erre mondták ott, hogy "nem akarok alkatrészt rendelni meg bla-bla, Németországból hozták? Csinálják meg ott!" szóval ezen feldühödve leveleztem egyet Yamaha Hungáriával akik megmondták az élest: ki kell cserélje bármelyik szervíz ha érintett a visszahívásban a motor és ennyi. Azóta Yamaha Hilcznél Kakasdon meg is csinálták a gépet (hétfőn rájuk telefonáltam mondták, hogy kedden vihetem és meg is csinálták).
Szóval boldog a végkifejlet csak Fehérvárra nem fogom vinni a motoromat többet. :]
Nem tudom, de kell, hogy fogadjanak függetlenül, hogy nem itthon vásároltad.
Ezt a támát már hülyére csontozuk más fórumokon is. Próbálj keresgélni biztos találsz erre is tanácsot.
Nem biztos, hogy előjön a hiba. Ha jól emlékszem 20000 környékén volt a motoromban amikor cserélték és semmi nem volt vele.
Több FZ/6-os sráccal beszéltem már akiknek ugyancsak 2005 tavaszi a gépük és nekik sem volt gondjuk. A 2004-esek közül többet hallottam és olvastam, hogy bizony előjött a probléma.
Teljesítményvesztés, túlzott fogyasztás, rakoncátlankodó motor, stb..., de a lényeg mindenki mindenhonnan haza tudott vele menni.
hát nekem azon problémáztak egyik helyen, hogy Németországból lett behozva a motor, amúgy olyasmit olvastam, hogy 11-12 ezer km körül jött elő másoknak is a gond.
Enyém 2005 áprilisi.
És vissza lett híva.
Kaptam egy értesítő levelet a Yamaha Hungáriától.
Bármelyik Yamaha márkaszervízbe elviheted.
Egyébként nekem semmi gondom nem volt vele sem a csere előtt sem utánna.
de tényleg motorkód meg alvázszám alapján meg tudják mondani érintett e a paripa... az enyém 2005 márciusi és elméletileg a 2003-2005-ös vasak voltak visszahívva.
hi, csak bizonyos alkatrészkód esetén cserélik ingyen, de amúgy elméletileg bárhol meg kellene csinálniuk a cserét, ha visszahívásban érintett motorról van szó. Nekem is megcsinálták és müxik a gép királyul
Az enyémet sajna 3 hónapja összetörték!
Akkor azt mondták a HARMATY szervízben, hogy bármelyik márkaszervízben megtudják nézni neked ezeket az adatokat! Még akkor is ha nincsen meg a gyári PIROS kulcsod a géphez!
Nekem ezt mondták, ha nem igaz akkor engem is átvertek!
Kis segítséget kérnék, és ha már volt, akkor elnézést kérek. Tud- e valaki olyan oldalt, vagy egyéb leírást, ahol arra vonatkozóan van know how hogy a board computerből miként lehet lekérdezni adatokat. Pl. hányszor borult stb.. Hibakódlistát találtam, de ilyet nem. Ha valaki tud valamit, kérem jelezze. Köszönöm!
Van 2 db eladó FZ6N krómozott tükröm eladó!
Jó állapotú 7 hónapos mociról! Ha valakit érdekel jelezzen vagy hívjon itt:20 441 3652
Amúgy aszem Martin féle téma elég nyerő... 82k-ért adná már mindennel együtt.
"En kertem ajanlatokat emailben az elmult honapban sok helyrol, ime amit tudok:
-Martin 88e (Martin bacsitol:)
-Finster 115e (Finster bacsitol)
-LeoVince 105e (yamaha vac, ha forumos vagy ennyire engedik le aszonta:), de pardiban is 108e)
-Micron 130e (kawasaki szalon)
-Akrapovic 155e (nem emlekszem, aszem melyik shopban)
-Yoshimura 220e (ez aszem dragbikeshop.hu)
Mindegyik fz6-fz6s re 2004tol, osszekotovel"
2006-os 600 as fazeremhez szeretnék sportdobot venni,alighasznált DE inkább új érdekelne.
TUD VALAKI SEGÍTENI HOGY HOL ÉRDEMES PRÓBÁLKOZNI
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM a válaszokat az mrtopkft@t-online.hu email címre.
Azt a bizonyos fehérvári szervízt én is elkerülném messze a helyedben.
kb. egy hónapja jött elő a probléma nekem amikor is a 13-14 fokban napsütésben elmentem kicsit motorozni a környéken és városban lámpánál elment az alapjáratom. Mivel én a nyáron vettem a motort és előtte nem igazán követtem a Fazeres fórumokat így kénytelen voltam én is körbekérdezgetni az emberkéket (szegény TJ volt akit lefárasztottam ) majd beszéltem néhány szerelővel is telefonon (tudom, hogy a távgyógyítás nem egy egzakt tudomány és nem is müxik), nemrégiben mivel Fehérváron dolgozom beugrottam az ottani márkakereskedésbe és megkérdeztem őket, hogy hát ha már itt voltam 10.000 km-s szervizen akkor nem csinálnák meg egészen véletlenül a TPS cserét is, erre mondták ott, hogy "nem akarok alkatrészt rendelni meg bla-bla, Németországból hozták? Csinálják meg ott!" szóval ezen feldühödve leveleztem egyet Yamaha Hungáriával akik megmondták az élest: ki kell cserélje bármelyik szervíz ha érintett a visszahívásban a motor és ennyi. Azóta Yamaha Hilcznél Kakasdon meg is csinálták a gépet (hétfőn rájuk telefonáltam mondták, hogy kedden vihetem és meg is csinálták).
Szóval boldog a végkifejlet csak Fehérvárra nem fogom vinni a motoromat többet. :]
Na ez nem is lett olyan nagyon rövid
Ezt a támát már hülyére csontozuk más fórumokon is. Próbálj keresgélni biztos találsz erre is tanácsot.
Nem biztos, hogy előjön a hiba. Ha jól emlékszem 20000 környékén volt a motoromban amikor cserélték és semmi nem volt vele.
Több FZ/6-os sráccal beszéltem már akiknek ugyancsak 2005 tavaszi a gépük és nekik sem volt gondjuk. A 2004-esek közül többet hallottam és olvastam, hogy bizony előjött a probléma.
Teljesítményvesztés, túlzott fogyasztás, rakoncátlankodó motor, stb..., de a lényeg mindenki mindenhonnan haza tudott vele menni.
És vissza lett híva.
Kaptam egy értesítő levelet a Yamaha Hungáriától.
Bármelyik Yamaha márkaszervízbe elviheted.
Egyébként nekem semmi gondom nem volt vele sem a csere előtt sem utánna.
Ingyen cserélik kakasdon. Bár enyémmel nem volt baj, én is kicseréltettem nyáron.
Holnap 18 óra körül gyere át megnézni. Utána majd gondolkodunk egy sör mellett. Azután majd megcsinálom valamikor a télen.
(celluxod legyen otthon)
kösz TJ a helpet az ügyben