Nekem ez volt az első komolyabb túrám és nekem is tetszett. Mondjuk a táj volt az ami elvonta a figyelmem a kényelmetlenségekről. A hegyekben hideg volt ugye, azután pár száz kilométert követően már fészkelődtem rendesen a motoron, meg a szerpentinen jó lett volna folyamatosan komolyabb tempóra váltani. Összességében azonban kellemes élményekkel gondolok az egészre és szerintem jövőre is bevállalok egy ilyet ha megéljük.
Hát a Te géped ráadásul nem is igazán túrára lett előállítva. Láttam, hogy fészkelődtél is rajta rendesen.
Most hétfőn ráültem és nem tudtam vele egyenesen menni. Ide-oda imbolygott az úton a gép.
Valószínüleg a túra alatt durvult el a dolog és mivel ez lassan ment, nem vettem észre rajta.
Ez a furcsa, hogy Kosztival 180-210 között mentünk a határtól haza, de akkor sem tűnt fel.
Tegnap kicsit lazítottam a csapágyanyán és az imbolygásnak vége, viszont kegyetlenül zörög, kotyog a csapágy. Lekaptam a felső kiflit és olyan gyönyörűen be van verődve a kúpcsapágy külső fele, hogy öröm ránézni.
Az alsót nem tudom megnézni, mivel nem tudom emelni a motor elejét és így nem tudom kihúzni a villanyakból a tengelyt. Tehát nagyvonalakban ennyi.
A túra kibaszottul tetszett. Jó volt a tempó, szépek voltak a tájak.
Voltam már kb. 600 km-es túrán magyarországon, de az csak 5,5-6-óra volt.
Mondanom sem kell, nem a tájakról szólt a dolog.
De őszintén megmondva ez sokkal jobban tetszett.
Jó volt a csapat nagyon.
Szerencsére nem az én gépemmel volt baj, hanem a hatvani haver Gileráján lett egy kis elektromos probléma. Megszünt a szikra, így hirtelen leállt. Behúztam Őt egy benzinkúthoz, ahova közben Lacibácsiék is visszaérkeztek. Ott nagy nehezen rájöttünk, hogy csak szétcsúszott egy vezeték-kapcsolat.
Neked már közben baj volt a kormányzással vagy csak otthon vetted észre.
Nem bírta a géped a kanyargós utakat, vagy a hegyek közötti vékony és ugratókkal tűzdelt úton nyeklett meg?
(Ja és használd a "válasz erre" gombot mert így nem kapok visszajelzést, hogy nekem írtál)
Mi volt a baj a mocival?
Én az elejével 5-6 moci, kicsit eltévedtem, aztán lehetett repeszteni többiek után.
Utoljára az eltévedés előtt láttam egyben a bandát.
A határon vigyeltem fel a megcsappant létszámra.
Az én mocimban kipurcant a túra alatt a kormánycsapágy.
Hát amellett, hogy a keleti régiókban lakók úgy döntöttünk négyen, hogy Krisztián vezetésével Salgótarján felé lépünk be az országba, közbejött még egy órás szerelnivaló is Zvolennél.
Nem az a baj a 400-as motorral, hogy könnyen kimotorozható, hanem, hogy mindig 10000 fölött kell tartani a fordulatot, hogy haladjál vele. Lórúgásosan jön a teljesítmény ha alulról kezded el pörgetni. Én megkockáztatom, hogy egy kezdő nagyobb biztonságban van egy 600-as vagy egy 1000-es túramotoron. Barátságosabb a teljesítményleadása.
Miről beszélsz?
Én xj-n tanultam az oktatómnál és tutira mondom, hogy segít az a motor.
A mostani kawám szó szerint büntet, az viszont nagyon segítőkész moci volt.
Különben meg léghűtéses, tehát erőben kb ugyan azt tudja mint egy 400-as vízhűtéses.
Én is gondolkodtam ilyen 400-as baromságon, de egyik munkatársam is xj-t vett ( kezdőmotornak), most meg nem lehet elválasztani tőle. Nekem is rohadtul fájt a szivem, hogy elment.
Egyébként is, a 400-as női moped, 600-tól vas.
Ha veszel egyet, nem fogod akarni eladni sosem.
Ezért is a 400as kategoriát céloztam meg ami szerintem jo lenne...már mentem 1-2 400as vassal (xj,rf,lc4)és nem mondom nem volt rosz.. És szerintem jo is lenne nekem...
már eddig 9-10ezer km-met levezettem mert mocizok Yamaha dt125rel... Csak eljött az az idö h váltsak...600as nem naon kell mert az sok lenne ezt én is tudom nagyon jol...
Mindenféle képpen egy olyan mocit érdemes venni, amit relatív olcsón üzembe lehet tartani, azaz nagyobb darabszámban fut(ott) az utakon. Az XJ600-ból, a 400-as Banditból, RF-ből sok volt, van.
Vegyél XJ 600-ast.
Én kezdőmocinak azt vettem.
Sosem fogom megbánni. Megbízható, gyors, van megjelenése, hangaja olyan, hogy úristen.
Ja és 600-as. Öblös benga. Én ha megint kezdeném, tutira azt venném első nagymocinak.
én utálom mert nekem ennyi idősen nem volt még ennyi gubám sem amúgy én sem vettem fel hitelt a gépre... nem hiányzik nekem sem a "baj"
amúgy tényleg jobb ha vezetsz pár ezer km-t meg valami kisebb mocin szerzel rutint (összetörni is "olcsóbb") persze Rein Te tudod, hogy mit akarsz, sok szerencsét
Tényleg semmilyen rosszindulat nincs bennem, sőt... de egy 18 éves srácot én nem igen buzítanék 100Le-re, először szerezzen min 15000 km-es autós forgalmi rutint városban az ember fia, majd ha már dolgozik ráér venni ilyemi kategóriát. Addig meg hibátlan egy 125-ös használt cumó is. Őszintén szólva én sem örülnék, ha tömegesen ilyen korosztály zúgna szembe velem (mondjuk a mecsekbe, a zárón innen)
A hitelt, meg az ellenségemnek sem ajánlgatnám ilyen serényen. Ezzel dönti magát önként igába a sóvár.
Sajna nem nagyon de az tom 550et össze tudok kaparni valahogy...de az már a vége... emiadt vok ugy vele h olyat akarok venni ami tuti jo moci, megbizhato,és azért lehet vele haladni is...
sztem akkor add el a szerveid na jó... sz*r ügy én is már vagy 4 éve melózok és most vettem motort nemrég... szülőkre nem tudsz építeni, hogy kölcsönözzenek neked egy kis manit?
sajna nem... Csak gyakorlati melohelyem van (tanulo vok) ezért nem kapok vmi hude nagy összeget...Kb semmit...ugyhogy ez a hiteles dolog nem nagyon mennem meg nem is merném még beválalni...
Ha van bejelentett melóhelyed egy ideje, számlára tolják a millióidat, akkor adnak hitelt már bármire. Év végén szoktak akciók lenni. Vegyél Yamahat, nem fogod megbánni.
Nekem ez volt az első komolyabb túrám és nekem is tetszett. Mondjuk a táj volt az ami elvonta a figyelmem a kényelmetlenségekről. A hegyekben hideg volt ugye, azután pár száz kilométert követően már fészkelődtem rendesen a motoron, meg a szerpentinen jó lett volna folyamatosan komolyabb tempóra váltani. Összességében azonban kellemes élményekkel gondolok az egészre és szerintem jövőre is bevállalok egy ilyet ha megéljük.
Hát a Te géped ráadásul nem is igazán túrára lett előállítva. Láttam, hogy fészkelődtél is rajta rendesen.