Elég durva sorokat látni. Motorosunk vagyunk, ez köt össze minket. Szememben nagyjából mindegy ki min találja meg az "életét". Azért persze vannak kivételek, sose a motor adja az embert. Ne azért legyél jobb, mert drágább a motorod.
Ne csisold meg ez egy eloxált felület.
Javaslatom autó bázisfestékbe keverj 10% akril edzőt nem kell lakkozni és a bevonat ellenálló lessz.
Ha gáz van kromofággal leszeded ezért mondom hogy ne csiszold meg.
Igen a zsirtalanitásra meg arra hogy a fékolaj lemarja a festéket.
Meg ha csavart kell meghuzni az is megroppantja a festéket.
Tehát a csavarfej alatt ki kell takarni.
A kereskedelemben kapható sprai ket el lehet felejteni.
Komoly eredményt csak 2 komponensü festékekkel lehet elérni.
Hasidomot szeretnék vásárolni, szerintetek hol érdemes ilyet venni? Van különbség , gyári és utángyártott között/leszámítva az árat/? Ha van tippetek hol érdemes beszerezni , szívesen fogadom!
Javaslatom autó bázisfestékbe keverj 10% akril edzőt nem kell lakkozni és a bevonat ellenálló lessz.
Ha gáz van kromofággal leszeded ezért mondom hogy ne csiszold meg.
A hőállóság? Kell-e kifejezetten ilyesmire figyelni? Szép metálfényt szeretnék, ezért lakkozni esetleg?
Meg ha csavart kell meghuzni az is megroppantja a festéket.
Tehát a csavarfej alatt ki kell takarni.
A kereskedelemben kapható sprai ket el lehet felejteni.
Komoly eredményt csak 2 komponensü festékekkel lehet elérni.
Motorra nem kéne ilyen felesleges nehezéket felszerelni kb
2kg inkább a müanyagot javaslom.
festette már valaki a féknyergeket? Van valami amire különösen oda kellene figyelni?
Üdv!
kohalmi.f@freemail.hu
vagy: 06204502290
majd Ő csinál Neked csinosat,jó áron