A tesztben azt írják, hogy csak a szélzajt szűri, szerintem kicsit a motor zaját is, de nélküle a szél zaja úgyis elnyomja a motor hangját. Hosszabb motorozás után nem zúg a füled, Petinek abban igazat adok, hogy csak akkor fasza, ha mindkét füledben rendesen benn van, különben zavaró. Forgalom zaját hallod, mentőt is, ha szirénázik, lehet hallani rendesen, szerintem nem balesetveszélyes
2007-ben hozták ki az fz 78 lóerőre lebutított változatát. Kb. ugyanakkor, vagy kicsit előbb még hozták ki az fz6 s2. Más üléssel, komolyabb első fékkel, más műszerfallal, szebb hátsó villával..... motorján nem változtattak, legalábbis teljesítményben nem.
Olyan motorosoknak árult -sárga- még nem volt a fülemben. Gondolom nem ilyen speckó elektromosra gondoltok, ami még mélyet is ad a motorohoz. :-D
Szerintetek próbáljam ki, tényleg használható?
Egyébként tudjátok miért vettek le 20 lóerőt az S2-ből? Én a ~100-assal dolgozom.
Azt, hogy ez a blokk, ami az enyémben van nyomatékosabb, nem én találtam ki olvasd el a róla készült teszteket. Mindegyik szinte csak jót ír róla egyformán. A kevesebb, néha több...
Egyébként ezen más a vezérlés, befecskendezés, váltó áttételeket is módosították. Szerettem én az fz-t is, de nem bántam meg a cserét. Ez most nem 2-3 évig lesz meg, jóval több időt szeretnék együtt tölteni vele
Nagyon jó lenne ha meglenne! (1)80 EURO-ért láttam osztrák gyártmányú szilikon csöveket, igaz az a komplett 8 db-os szett. A gyári gondolom jóval drágább.
Ha elhoznád megalkudunk.
Köszi!