Szevasztok.Hozzászolnék a bukogomba kérdéshez szerintem nem jó megoldás . Gongoljátok végig mi történik éséskor motor eldöl és utána csuszik ha a dölés után eltörik akkor semmi értelme ugye.Másik veszély egyszer brobáljátok ki, hogy otthon ledöntitek a motor két kereke a levegöben na ha csuszik és a kerekek a levegöbe akkor nincs baj akkor kezdödik ha csuszás közben leér na ez a motorosok rémálma.Mert átfordul. Nem hiszem hogy ez jó mert a gomga jobban felálitja és elöbb megtörténik a baj szerintem a carbon védök a megoldás.
Sajnos a nagy japán cégek nem azt nézik, hogy te miért mennyit fizetsz és ennek mennyi az előállítása, hanem hogy ők jól járjanak. Szerinted egy motor összeszerelési költsége mennyibe kerül? Köztudott, hogy a gyári alkatrészek minimum kétszer annyiba kerülnek, mint a nem gyáriak és az ár nem feltétlen arányos a minőséggel.
De ez nem csak a motorgyártóknál van ez, hanem bármi másnál. Persze sokszor tényleg jobb a gyári
Fontos,hogy új cuccoktól beszéltem,és eredetiekről...nem utángyártott valamikről.Ha jól emlékszem egy hasidom,konzollal,motor színével megegyezően 60-80k.
Yamaha Kalmárnál vettem a motort, szalonból (használtan), kínáltak még hozzá dolgokat, de ár/érték arányban nem voltak ilyen "túlzások". Számomra ez túlzás. Ha a motorjai árából indulsz ki, az reális, mert MINŐSÉGET kapsz!
Azt hiszem megvenni egy X összegű motort és aztán retenni 6*47e Ft értékű "bizbaszt" nem képzi a fenntartás szerver részét. Ezt szerintem te sem gondoltad komolyan. Akkor mondhatnád ezt jogosan, ha panaszkodnék a benzin miatt...
Te meg nem tudom miért igazítgatod úgy a szemüveged, mintha ilyennek kellene lennie a "természetesnek".
Anyagköltség... Mivel épp az a lényege, hogy pont "jókor" törjön el, ezért nem űrhajótechnikájú Mars-béli titán csavar kell. Meg ott az a műanyag vagy akármilyen fej. Fogadnék, hogy egy olyan nagy cégnek, mint a Yamaha nem kerül többe 2.000ft-nál. Ezt átszámoljuk Japán-valutába és meg lesz az értéke. Épp a Yamahának nem szabadna kihasználnia a saját vevőit. Egy "szettből", veszel elég sok komoly dolgot, amit azért több idő volt legyártani, megcsinálni, stb. Undorító ez a fajta kapitalizmus.
Az okés De én maradok a gyáriaknál... Nem bántás ként mondom tuti ügyes vagy meg minden szép munkákat csinálsz de én ilyen téren inkább többet költök rá és eltörik nem a vázból szed ki darabot... nekem minden pénzt megér a motorom
uti.: Ákos Supemeeeeeen
Itt a 2011-es év...., lassan újra ki ki merészkedünk majd az FZS-el!:)
Noh az lenne a kérdés, hogy ti mit tennétek az öreg csatalóra?(Bukógomba, keret) A kerettel ugye az a gáz, hogy elég széles és ezért egy komolyabb döntésnél könnyen szétcsuszamodik és utána gatátyul néz ki...., a gombából meg nehéz szépet csinálni....(esztergálni meg ecsettel lekeni fémdarabot én is tudok..., szóval szar..ért nem akarok fizetni)
Meg ha esetleg van valakinek elfekvőbe valami szép dobja..., akkor arra is kíváncsi lennék..., mert az enyém kifúj és már megjárta a hadak útját.(olyan 30.000-35.000-ig gondolom)
De ez nem csak a motorgyártóknál van ez, hanem bármi másnál. Persze sokszor tényleg jobb a gyári
Válasz a kérdésedre: 47-ért 1pár gyári gomba van.
Sok,azt tudjuk,de ez van...ennyit kérnek a gyáriért.Próbálj meg gyári hasidomot,oldalidomot,üléstakarót venni...majd leesik az állad.
Ha már írok MEGINT, linkelek egy képet. Egyből elolvadtam a farától a motornak.
Anyagköltség... Mivel épp az a lényege, hogy pont "jókor" törjön el, ezért nem űrhajótechnikájú Mars-béli titán csavar kell. Meg ott az a műanyag vagy akármilyen fej. Fogadnék, hogy egy olyan nagy cégnek, mint a Yamaha nem kerül többe 2.000ft-nál. Ezt átszámoljuk Japán-valutába és meg lesz az értéke. Épp a Yamahának nem szabadna kihasználnia a saját vevőit. Egy "szettből", veszel elég sok komoly dolgot, amit azért több idő volt legyártani, megcsinálni, stb. Undorító ez a fajta kapitalizmus.
http://www.motordiszkont.hu/t_...
uti.: Ákos Supemeeeeeen
Énmár rohangálok a Fz-vel :D nekem már elkezdödőtt a 2011-es idény de a 7en jön akurva hó megin
am bukogombát érdemes sztm és vegyél ne te esztergálj
Megőrültök mennyi debil van!
Itt a 2011-es év...., lassan újra ki ki merészkedünk majd az FZS-el!:)
Noh az lenne a kérdés, hogy ti mit tennétek az öreg csatalóra?(Bukógomba, keret) A kerettel ugye az a gáz, hogy elég széles és ezért egy komolyabb döntésnél könnyen szétcsuszamodik és utána gatátyul néz ki...., a gombából meg nehéz szépet csinálni....(esztergálni meg ecsettel lekeni fémdarabot én is tudok..., szóval szar..ért nem akarok fizetni)
Meg ha esetleg van valakinek elfekvőbe valami szép dobja..., akkor arra is kíváncsi lennék..., mert az enyém kifúj és már megjárta a hadak útját.(olyan 30.000-35.000-ig gondolom)
Majd reggelek baszod nyugi
Inkább regelj a motorozz.hu-ra.