Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figyu én csak segítséget kértem, vagy aki csinált már ilyet, annak a tapasztalatait ennyit, tök normálisan , nem azt kértem hogy a helyes írásomat nézzétek át meg hülyeséget írjatok.nem értem
Nem kötött bele,válaszolt.
Egyébként is,megtehetné...
Minden szarba belekötsz?
erre vered?
Figyelj van itthon , avi,láng,fogyó elektrodás ......stb stb
10.000 ért megvettük a dobot!
csak próbálgatjuk mit hogyan tudnánk belőle kihozni!
ennyi.
Tényleg basszus hogy erre nem gondoltam , 20.000 FT-os al faszán fog szólni?
pénzt kell beletenni sokat
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem vagyis pontosabban fateromnak.A helyzet a következő van neki egy 2004-es évjáratú FZ6S típusú motorja,és mivel gyári dob van neki fent szerettünk volna egy kicsit markánsabb hangot varázsolni neki, de mivel a túradoboz konzoloknak a gyári dobon is van rögzítési pontjuk, ezért Sportdob nem jöhetett szóba csak a gyári dob átalakítása.Így is tettünk , vettünk egy másik gyári dobot használtan és azon kísérletezünk, odáig jutottunk hogy a tetejét felvágtuk kiszedtük mindent, csak a két kimenő cső maradt bent, a hangja valamivel jobb lett de nem az igazi, pedig fémszálás közetgyapottal is kitömtük faszán.A kérdéseim a következők:
- Kell e bele perforált cső külön?Ha igen! Milyen átmérőjű?Típusú?
- A végcsövek átmérőjét érdemes lenne e nagyobbra cserélni?
- Vagy csináljuk úgy hogy a 2-ből csak 1 kivezetést csinálunk és az köré rakunk perforált csövet a szabadon maradt részt pedig kitömjük?
- Valakinek esetleg egy konkrét ötlete, hogy hogy lehetne markánsabb szép hangot varázsolni neki?
- Vagy esetleg aki ilyennel foglalkozik? Elérhetőség?Cím?Telefon?weboldal?
Noprob. Néha kicsit túlreagálom, elismerem.
én 1x voltam a pannonia ringen szeptemberben
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ahelyett, hogy inkább a simóját járatta volna.
Ez se semmi elképesztő, hogy emberek mennyire nincsenek tisztában a saját képességükkel Én amikor megvettem az YBR-t, rá se mertem volna ülni egy hatszázasra. Főleg nem, ha az egy R6.
két nagy pofon gazdája lenne
Azt írja "motrát" nem tud szegénykém "ragzani"
Apja megtudja, letekeri a fejét
mióta nyúzod pályán a motort
bocs Balázs de van 1-2 Balázs haverom és ők mind bazsik és a megszokás ebbe a korba
Jajj sorry. Bódis kipuffost.
Jahh, és a nevem nem Bazsi, bala, balázska, stb hanem Balázs.
én motoromat
Ha meglesz még a motorod, menjünk mérjük le ago padján tavasszal. Kíváncsi vagyok már én is.
Komolyan érdekelne, hogy most ezekbe is van rezonátor, kamra stb..
na valaki már érti
Én leginkább arra lennék kíváncsi, hogy mi van belül a dobban?
Vagy csak gyönyörűen megmunkált saválló acél? Tényleg hülye vagyok hozzá, érdekelne mi van benne?
annyi lehet a különbség hogy a "patikába" egy kipufogó legyártása előtt ill után készíthetnek tesztelést, meg talán a méretek se sacc/kb re vannak vagy épp ahogy az ember a hasára ütött...
a magyar dob gyártó max egy jó lakatos lehet, aki lekoppintott valamit aztán úgy is az a lényeg, hogy a hülye parasztnak ordítson,,, persze tisztelet a kivételnek mindkét részről,,,,
Bocsi de lehet hogy nem írtam le a lényeget csak azt akartam mondani hogy egy jobb munkakörülmények között jobb és minőségibb terméket lehet kiadni de valószínű kicsit drágában de ez nem baj mert piacverseny van és bocs Kriszti de nem akartalak megbántani mert azt vettem ki