kocsiban nincs szélzaj... az FZ sport-túra, hayabúzára sztem egy 190+-os ember nem tudja ráhajtogatni magát, legalábbis nekem a 199 cm-mel nem ment. Az FZ6-os egy nagyon jó és kényelmes és sokoldalú kütyü, magasságtól függetlenül. Bukó alatt hordani kell vagy füldugót, ahogy Krisztián mondja, v. nekem pl. a maszk ami bevált. Bár egy Db-Bp M3-as csapatás után mindig kérdezik, hogy miért kiabálok Úh. aki motorra pattan ne rinyáljon a szélzaj miatt
190 magas vok...
gyári plexinél is, és a magasított plexinél is úgy zúg a sisak mint az állat..
ha felállok a motoron szinte jó érzés a nagy csend..
szóval ennyit erről a sok szarról...
igazából 190es magassággal nem biztos, hogy a legmegfelelőbb nekem egy 600-as sportmotor.
A naked mindig csendesebb lesz, mint az s-es.
Én sokáig használtam a gyári plexit, de túl sok levegőt kapott a sisakom, támasztanom kellett autópályán a fejem a légnyomás miatt, így megfájdult a nyakam.
Majd megvettem a gyári túraplexit. Így már az orrom közepéig szélárnyékban vagyok, nem fájdul meg a nyakam, de ami levegő a mellkasomra és a sisakomra jönne, azt rátereli a plexi a sisak felső felére, így hangosabb. Bár ez ellen van füldugóm, és csak autópályán kellemetlen.
Hát igen, új gumi nem tapad pedig alig döntötte meg.
Elém kétszer ugrott ki szarvas, elsőnél még messzebb voltam, második alkalommal bele kellett nyúlnom a fékbe elég keményen, hogy ne menjünk össze. Mondhatom félre is álltam utána rögtön, hogy kiürítsem a boxert
Ez művészi volt.
A Nakednek gondoltam erre a "hátrányára".
Rájöttem, miért találtam rátok és, hogy miért éltem eddig; BOGÁRHÁLÓ! Mindig is ilyet kerestem, de sosem tudtam a pontos nevét. Azonban, ahogy láttam, sajnos se Caberg Rhyno-ra, se Shiro Boeing-re nincs. :( Kellene valami új sisak, tartósan, de nem tudom milyet is kellene vennem. 50-60-nál tovább nem akartam menni, zaj-mániám miatt Schuberth-re, de az bőőven 100 felett van. Majd... idővel...
Köszi az infót!
@Atix83
Előzőleg írta egyik motorostársunk, hogy a turbulencia miatt, ami végiggondolva logikus is lehet, hiszen a mögöttem ülő zavarja meg a szabad áramlást.
Neki is köszi!
Zajos egy sisak? Lehet hogy csak neked. Lehet hogy csak másnak. S hogy mégis miért? A válasz roppant egyszer, habár többtényezős:
- vegyünk egy FZ6-ot
- egy 160 cm-s embert
- egy 180 cm-s embert
- egy fejidomos motort
- egy naked motort
Lássuk az eseteket:
160-as ember gyári fejidomos motoron, akármilyen sisakba. Eredmény: nem fogja a szél csapkodni a fejét, mert "szimplán" letolja a plexi róla (a fejéről) a szelet
180-as ember gyári fejidomos motoron, akármilyen sisakba.
Eredmény: a szél csapkodni fogja a fejét, mert a plexi NEM fogja a fejéről teljesen letolni a szelet. Lehet hogy le fogja valamennyire, lehet hogy csak egészen picit. Na itt jön a képbe:
1) schubert sisak, ami kimondottan "csendes" 100km/h-nál 86 db
2) bogárháló + egyéb segédanyagok, amik segítenek a "hangos" sisak csendesítésén
3) magasabb plexi kábé 20.000-ért (mondjuk duplabubis)
Naked motor: tökmindegy mekkora vagy, tökmindegy milyen sisakba, a szél egy bizonyos sebesség felett dobálni fogja a sisakot, s így a fejed.
Én példám: 160-as ember, 100-as utazó teljesen kényelmes, 140nél már bújni kell. 182-ig tudtam kapaszkodni. A plexi viszont kitolta ezt....
De általánosságba elmondható, minél sportosabb egy sisak, annál szelesebb is, HISZEN a versenypályán az mindennél fontosabb, hogy 166-os körátlagnál ne cseppenjen az ember szemébe a saját izzadsága.
S mivel szeles = hangos.
Füldugó sem divatból van Rossi/Lorenzo/Stoner fülébe.
Mit is mondhatnék. :S Másik meg rövid nadrágban és papucsban tolta a burnoutot... elkezdett pattogni a motor segge, a srác kiengedte a kuplugot kicsit és beleszalatt az autóba. :S
Állattal volt már dolgotok?
Egyik videón srác elkapott egy kurva szarvast. 3 napja törte össze apám autóját egy másik, szokásos, bokorból kiugrásos "trükk". Merénylők, valaki azt mondta, hogy az állatvilág öngyilkos-terroristái.
Én eléggé tartok tőlük, fogalmam sincs mi lenne a reakcióm, ha nem rögtön a motor elé ugrana, hanem megtoppanna az úton.
Youtube-on a motorbaleset-osztály Burnout részlegére keveredtem. Ott láttam a fenti videót. Az ilyen gyökereket nem szeretem, buknak, és vigyorogva kelnek fel, nem szeretik a motorjukat, csak egy egyszerű eszköz nekik, amivel felhívhatják az amúgy valószínűleg előnytelen külsejükre az erre éhes csajok figyelmét. Phef!
Motoros barátaim amikor elestek, mindegyiknél az volt az első, A MOTORRAL MIVAN? Szerencsére sosem volt súlyos, szóval mind fel bírt kelni.
Ez azért van mert a kupakod mögött turbulencia keletkezik, "forog" a levegő, de ha ebbe akadály ütközik felborul a forgatóegyensúly ami egyébként stabilizálja és akkor válik instabillá a kupakod. ez tulajdonképpen természetes és majd kivédhetetlen. nem kupak, vagy súlyfüggő..
Sziasztok!
Esetleg ha valakit érdekelne, van egy eladó új sisakom:
Vemar Diadem (replica)
- karbon kevlár héjszerkezet
- ultrakönnyű
- kivehető, mosható antiallergén bélés
- extra tartozékok: orrvédő, állvédő
- átlátszó plexi, sisakzsák
Irányár: 55.000 (a parilla-nál akcióban 64.900)
Hayabusát neked.
Ha valakinek lenne kérem jelezze!
Teló pár, első felni, első tárcsák, bal faridom,lámpa, fejidom.
THX
gyári plexinél is, és a magasított plexinél is úgy zúg a sisak mint az állat..
ha felállok a motoron szinte jó érzés a nagy csend..
szóval ennyit erről a sok szarról...
igazából 190es magassággal nem biztos, hogy a legmegfelelőbb nekem egy 600-as sportmotor.
Én sokáig használtam a gyári plexit, de túl sok levegőt kapott a sisakom, támasztanom kellett autópályán a fejem a légnyomás miatt, így megfájdult a nyakam.
Majd megvettem a gyári túraplexit. Így már az orrom közepéig szélárnyékban vagyok, nem fájdul meg a nyakam, de ami levegő a mellkasomra és a sisakomra jönne, azt rátereli a plexi a sisak felső felére, így hangosabb. Bár ez ellen van füldugóm, és csak autópályán kellemetlen.
Jól nyomja neki
Keresztbe így stabilabb nem tör ki olyan hirtelen... asszem
Na ezt sasoljátok...
http://youtu.be/VYpOFimB7ZA
Elém kétszer ugrott ki szarvas, elsőnél még messzebb voltam, második alkalommal bele kellett nyúlnom a fékbe elég keményen, hogy ne menjünk össze. Mondhatom félre is álltam utána rögtön, hogy kiürítsem a boxert
A Nakednek gondoltam erre a "hátrányára".
Rájöttem, miért találtam rátok és, hogy miért éltem eddig; BOGÁRHÁLÓ! Mindig is ilyet kerestem, de sosem tudtam a pontos nevét. Azonban, ahogy láttam, sajnos se Caberg Rhyno-ra, se Shiro Boeing-re nincs. :( Kellene valami új sisak, tartósan, de nem tudom milyet is kellene vennem. 50-60-nál tovább nem akartam menni, zaj-mániám miatt Schuberth-re, de az bőőven 100 felett van. Majd... idővel...
Köszi az infót!
@Atix83
Előzőleg írta egyik motorostársunk, hogy a turbulencia miatt, ami végiggondolva logikus is lehet, hiszen a mögöttem ülő zavarja meg a szabad áramlást.
Neki is köszi!
Zajos egy sisak? Lehet hogy csak neked. Lehet hogy csak másnak. S hogy mégis miért? A válasz roppant egyszer, habár többtényezős:
- vegyünk egy FZ6-ot
- egy 160 cm-s embert
- egy 180 cm-s embert
- egy fejidomos motort
- egy naked motort
Lássuk az eseteket:
160-as ember gyári fejidomos motoron, akármilyen sisakba. Eredmény: nem fogja a szél csapkodni a fejét, mert "szimplán" letolja a plexi róla (a fejéről) a szelet
180-as ember gyári fejidomos motoron, akármilyen sisakba.
Eredmény: a szél csapkodni fogja a fejét, mert a plexi NEM fogja a fejéről teljesen letolni a szelet. Lehet hogy le fogja valamennyire, lehet hogy csak egészen picit. Na itt jön a képbe:
1) schubert sisak, ami kimondottan "csendes" 100km/h-nál 86 db
2) bogárháló + egyéb segédanyagok, amik segítenek a "hangos" sisak csendesítésén
3) magasabb plexi kábé 20.000-ért (mondjuk duplabubis)
Naked motor: tökmindegy mekkora vagy, tökmindegy milyen sisakba, a szél egy bizonyos sebesség felett dobálni fogja a sisakot, s így a fejed.
Én példám: 160-as ember, 100-as utazó teljesen kényelmes, 140nél már bújni kell. 182-ig tudtam kapaszkodni. A plexi viszont kitolta ezt....
De általánosságba elmondható, minél sportosabb egy sisak, annál szelesebb is, HISZEN a versenypályán az mindennél fontosabb, hogy 166-os körátlagnál ne cseppenjen az ember szemébe a saját izzadsága.
S mivel szeles = hangos.
Füldugó sem divatból van Rossi/Lorenzo/Stoner fülébe.
http://youtu.be/Q9zNUPDmnz4
Mit is mondhatnék. :S Másik meg rövid nadrágban és papucsban tolta a burnoutot... elkezdett pattogni a motor segge, a srác kiengedte a kuplugot kicsit és beleszalatt az autóba. :S
Állattal volt már dolgotok?
Egyik videón srác elkapott egy kurva szarvast. 3 napja törte össze apám autóját egy másik, szokásos, bokorból kiugrásos "trükk". Merénylők, valaki azt mondta, hogy az állatvilág öngyilkos-terroristái.
Én eléggé tartok tőlük, fogalmam sincs mi lenne a reakcióm, ha nem rögtön a motor elé ugrana, hanem megtoppanna az úton.
Youtube-on a motorbaleset-osztály Burnout részlegére keveredtem. Ott láttam a fenti videót. Az ilyen gyökereket nem szeretem, buknak, és vigyorogva kelnek fel, nem szeretik a motorjukat, csak egy egyszerű eszköz nekik, amivel felhívhatják az amúgy valószínűleg előnytelen külsejükre az erre éhes csajok figyelmét. Phef!
Motoros barátaim amikor elestek, mindegyiknél az volt az első, A MOTORRAL MIVAN? Szerencsére sosem volt súlyos, szóval mind fel bírt kelni.
A méret L -es.
Ez azért van mert a kupakod mögött turbulencia keletkezik, "forog" a levegő, de ha ebbe akadály ütközik felborul a forgatóegyensúly ami egyébként stabilizálja és akkor válik instabillá a kupakod. ez tulajdonképpen természetes és majd kivédhetetlen. nem kupak, vagy súlyfüggő..
Esetleg ha valakit érdekelne, van egy eladó új sisakom:
Vemar Diadem (replica)
- karbon kevlár héjszerkezet
- ultrakönnyű
- kivehető, mosható antiallergén bélés
- extra tartozékok: orrvédő, állvédő
- átlátszó plexi, sisakzsák
Irányár: 55.000 (a parilla-nál akcióban 64.900)