Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 600as karbis van.
A road attack marha jó, tartós gumi, és még lapozni is jó vele.
Most járok olyan 15ezernél. Tudom ajánlani.
Elölre meg egy 2 komponensűt raknék a helyedben.
A road2 jó választás lehet neked! És az ára is jó.
Hali.

Én road plus-t használok.
A mol-os se rossz, de gyorsan ledobja, a motul viszont elég jól bírja, még esőben is.
Picit drágább, de szerintem jobb.
Szia. Castrolt nem ajánlom, nekem nem jött be. Én Motult használok Factory Line-t de a Road Plus is jó állítólag. Illetve még a MOL-os sem rossz és azt hiszem annak elég baráti az ára is.
A fazer ebben a kategóriában sajnos nem nyert dwe így is kevesebb lett így mint az előző évben
A K&H biztosítónál létezik egy "Chopper/Cruiser és Túramotor " kedvezmény is. Mit tudtok, az FZ6S ilyen szempontból - Eurotax szerint - túramotor?
Sziasztok!szerintetek láncspray és láncspray között sok különbség lehet?nem tudom milyet vegyek mert nem rég vettem a gépet és meg nem kezeltem a láncot de most már itt az ideje,mert elég hangos ill száraz.előre is köszi a válaszokat
Sziasztok! Először is üdv mindenkinek! Én most járok itt először, regisztrálva :), és egyúttal szeretnék is tanácsot kérni tőletek gumi ügyben. 1000es Fazerem van (még a karbis), idén vettem, főleg túrázásra használom. Nem pályázok, lényeg h bírjon legalább 5-6 ezer km-t. Gondolom Ti nagyobb tapasztalattal rendelkeztek, mint én, melyek azok a gumifajták amik ár/érték arányban jobbacskák? Köszönöm, üdv: puppy
Csak a kipufogó leömlőt kell majd lepolírozni.
Az első lánckereket meg az elejét, már az elején letakarítottam csak arról nem készült lép.
Az első lánckerék körüli részt ki ne hagyd.
Nem szól be, rendezi az adósságát a pannónia képekkel
Ja keresztúri
Micsoda úriember
Sziasztok!
Hétvégén kimentem az erdőbe megcsodáltam az őszi szép természetet.
Nagyon jó volt menni a motorral terepen, teljesen jó volt a rugózása és a csillapítása és nagyon nyomatékosnak tűnt alacsony fordulaton is. Ilyen 2000-3000 fordulat között nagyon barátságos volt. Aztán alapos takarítás vette kezdetét.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszi a választ! Hogy én a bogarakat hogy utálom... Mikor egyik másik szaftos, letörölhetetlen példány eltápászkodik a plexim hasznos látóterének kb. 10%-án... Ez a lényeg, hogy elég kicsit összekuporodni, hogy ne legyek vitorla.
Szisztok!
Van e valakinek fz1n- en kisplexi tapasztalata? Meddig számít, ha egyáltalán számít?
milyen igaz

kérdésre válaszolva, nem itthon lesz/lett forgalomba helyezve szerencsére
Kérdésedre a válasz: Hál Istennek (kop-kop-kop) még nem volt szükség a bukógombák segítségére. ebay-ről vettem őket, de egyébként a www.crashbobbins.co.uk árulja. 18.000 volt a 6db (tengelyenként 2 db).
A plexi nagyon sokat dob az utazáson. Én a kellemes 100-as tempó híve vagyok, de amikor menni kellett az általad is említett 130-140 már kínszenvedés volt huzamosabb távon (+ bogarak). Rajtam segített, igaz, eléggé mélynövésű vagyok (163 körül), épp a sisakom fölé tereli a szelet. Bebújva mögé pedig próbálgattam - simán - a végsebességet is. Tavasszal felkerül még két idom a hűtő oldalára + a moci hasára, kíváncsi vagyok a look-on kívül haszna is lesz-e a cuccoknak.
Nekem évek óta 5200,- a biztim! Az éves. A 600-ra és az 1000-re is. Trabantklubb.hu
Bezzeg a teljesítmény adó! Ott nincs okosság!
Nekem most lesz a 600-as Fazerre a Köbénél 7xxx Ft egy évre. :D Eddig negyedévente fizettem majdnem ennyit. :) Kurva jó. :) Ja és mindenféle bónusz nélkül. :)
Ezt tényleg tanítani kell hogyan emelj nagyobb súlyokat?Egyenes hát meg ilyesmi?Na ez elszomorít. De mindegy sokkal fontosabb dolgok történtek ma,ingyenes vezetéstechnikai tréninget tartottunk a Karuval a Libának,és megtörténtek az első kilóméterek
Peeti, szerintem válts mindenképpen mert az Alianz nem tartozik a legolcsóbbak közé, talán autón még elmegy ha valaki elintézi a kedvezményeket, itt nem a bonus-ra gondolok, hanem pl. alianz dolgozó, van alianz-os számlája, hitele van stb.
Ez az összeg B0-val jött i ennyire, mert ideiglenesen kivonattam és ezért nincs folyamatos biztosításom.
grZack!
A mocidon a tengelyek végén lévő bukógombák honnan vannak? Ha esetleg volt már rájuk szükség, beváltak?
Másik kérdésem, hogy látom van kis plexid az FZ6-on! Mennyire vált be autópályán, esőben? 130-140-es tempónál kényelmes így a moci hoszabb távon, vagy folyamatos küzdelem a szél ellen? Azért kérdezem, mert nagyon úgy fest, egy FZ6N S2 lesz a befutó motorom jövőre, mert sokkal jobban tetszik, mint az idomos, viszont ha nem lehet rá megoldani valami elfogadható szélvédelmet, akkor lehet mégis elgondolkozom a fazeren...
uhhh.. hát én negyedévente fizetek 7500-öt az alianznak a moci után... lehet váltani kellene ?
Fz6 - 17e helyett 10e! Király! Na erre nem fogadtam volna,hogy kedvez!