Nem baszogatásból,csak úgy komolyan.Nem lehetne inkább a talpatokra valami stafnit ragsztani?Mégiscsak az volna a legolcsóbb megoldás Azonkívül mint a Frédiéknél fékként is funkcionálhatna.
Kisember ( ) figyumá ... ez egy precíz műszer. Mérnökök tervezték, úgyszólván SZAKÉRTŐK. Azt, hogy a Te suzukidat hasonszőrű, ámde beszívott sumosok, nem tehetek róla.
Ha ülésből csak kiszedetnél és visszahúznák rá a gyári bőrt, akkor az fillérekből megvan, csak kell hozzá egy sima kárpitos, aki megfarigcsálja neked a szivacsot! Amúgy ha totál újat akarsz (szivacs, bőr) az sem drágább 30-nál, bár nem tudom mennyit szánnál rá.
Igazából egy jó vasas ember és egy jó bőröst kéne találni.Sokatoknak a magasság valószinűleg nem okoz problémát de én 164cm magas vagyok, és talán csak a 40éves motoros rutinom miatt nem törtem idáig motort a megállásoknál.
Szia grZack!Én is találtam katalógusokba kutyacsontokat ami összehúzza a motor hátulját de szerintem annak a két vasnak horror ára van.Az ülésre már én is gondoltam ,de az szintén megfizethetetlen.Megadnád az email cimedet?Köszi vozikok@freemail.hu
több megoldás van:
1) ahogy nálam "barmolták", lemetszettek kb 1-1,5 cm-t a rugóstag aluminium kosarából. Ezért kértek 20.000 HUF-ot
2) Louis/Hein Gericke oldalakról/katalógusból, ill magyar dealer-től megrendeled az ültetőszettet. Néhány órán belül kikeresem a katalógusból, hogy mennyi EURO. --- Ez tutti megoldás!
3) Kiszedetsz az ülésből 1-2-3 cm-t (2-t BIZTOSAN kilehet szedni úgy, hogy a kényelmed sem csorbul).
Sziasztok!
Szeretnélek megkérdezni benneteket, hogy menyire és hogyan lehet leültetni az fz6-ot.Olvastam korában hogy grZack is csinált hasonlót .várnám az ő tanácsait is.
Előre is köszönöm.
Jólvan, elnézést a beszólásért, csak nem vagyok jó passzban. Szeretnék venni egy motort, ami sérült. És ez kéne rá. Keresgéltem, nem találtam. Gondoltam megkérdem itt. Amúgy meg kocka infos vagyok, az a munkám, hogy a klaviatúrát püföljem :D
Baromarcú, nem azt mondtam, hogy lopjon nekem valaki, hanem hogy tud-e valaki olyan helyet, ahol nagyjából tájékozódhatok az árakról. Fingom sincs, hogy mennyi lehet egy ilyen óra. Természetesen, hogyha lesz időm, akkor majd körüljárom a bontókat is...
Hát akkor bontókban véletlenül se nézz szét,inkáb keress valami lopós embert aki hoz egyet valamelyik társadtól Ámbár a bontókban sem lehet jobb a helyzet
Ne röhögj pupák,karburátornál lehet valami jelentősége,de ott sem sok mert a gyujtást utána kell állítani.De injektornál ahol mindent az elektronika végez,vajon mennyi a jelentősége?
Szeretném megkérdezni, hogy valaki közületek tud-e szerezni 2002-es évjáratú Fazerre műszerfalat, illetve tudna-e segíteni, hogy hol tudok ilyet beszerezni? A bontókat még nem telefonáltam végig, kérlek ezt ne adjátok tippnek.
Próbálgattam visszaolvasni, de nem találtam ilyen irányú friss hozzászólást.
próbáld ki: 20-al csorogsz, 3-asba, nyisd rá a gázd teljesen. Mit hallasz 95-ös tankolása után?
csináld meg ugyanezt 100-assal/98-as benzinnel. Na mit nem fogsz hallani?
+ az összekötőt hajtogatni kell, v úgy heggesztgeti sablon alapján (minimális varratokkal), ami bizonyára nem 5 perces meló s nem is sufni szaktudást igénylő.
MIVV, Laser, Arrow összekötő 30k-s összegekben van itthon, Abszurdisztánban. Külföldön 80 EURO környékén mozognak. Dobozban, szerelékekkel együtt.
Szerintem kérdezd meg Gibbont, ő mindent megold ha ülésátalakításról van szó, és nagyon korrekt srác, jó árakkal!
gibbon