Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lenne egy intim kérésem!

Tudna valaki egy hétre kölcsönözni egy csomagtartót FZS 1000-re amíg elugranánk Dubrovnikba, Székesfehérvár környékén?

Sajnos egyenlőre még nincs meg a generális megoldásom erre az esetre, és a fennmaradő vastraverzeket nem szeretem, amiket árulgatnak, de most 2 személlyel kéne tenni egy túrát. Talán a tapasztalat meghozná a megoldást is. Gyártani szeretnék egy olyat ami miatt nem kell leszedni a kapaszkodókat, és egyéb időben nincs/nem látszik a motoron. Vászon tatyóim vannak, csak az idomoktól való távoltartás és a felrögzítés a cél.
Az alap ötlet a váznyúlvány 4db M8-as anyával, allulról való ellátása lenne amihez rögzíteném a konzolt. Az nem megy, hogy hogyan kéne kinéznie..
ezt a külföldröl való motor beszerzést te intézted
:) a moci olaszből való, ott tettek bele valami tuning motorvezérlést egy Yoshimura kipuffhoz, amit le kellett cserélni (rettenetesen nézett ki) és itthon kapott egy egyszerű triovál Raptort. Kint mondták ezt az értéket, amit én persze elhittem... Padon kiderülne, de egy oloyan ember, aki FZ1-hez szokott talán szintén meg tudná mondani...
Én rajta vagyok: 2.04
király! legalább nagyjából tudjuk kivel beszélünk
de fejtsd már ki ezt a 180 lóerős dolgot
Kössz, én is erre gondoltam... 174cm-hez a Super Tenere egy kicsit magas, most a Bömbikkel szemezek...
Megtettem!
ne dumálj mert nem jöttél hétvégén motorozni
én pedig hivtalak
pofád lapos puttána
oda pedig nem jött semmi ,
freemailpeter@freemail.hu
Mert nem semmit kell várnod hanem pü-t oda van írva
freemail címedre írtam pedig
Én igy szoktam megkenni.
nem kaptam semmit
Sziasztok.
Most megmutatom nektek hogy mennyi zsir jár kb 2 milláér.
Igy néz ki egy fz6 kormány csapágy.
Már elkezdett rozsdásodni de most még menthető.
szerintem vegyél egy varadero,t vagy egy gs1200-t, vagy multistradat, vagy ha sok a pénzed egy super tenere 1200-at.
attól fáj a te nyakad, hogy az üléspozició a motorodon nem függőleges, és ez napi szinten 500-600km-nél elég kellemetlen.
nálam is ez a para...
vagy pedig lassan kell menni és se a nyakad nem fáj se a csekk
Szerintem "gyúrj nyakra vazze", az egyszerűbb...
tolsd már ki az adatlapod
180loerős fz1
Srácok!

Az a gondom, h FZ1N-el megjártam Erdélyt, de szélvédelem hiányában, jó sisakban is a nyakam nemkicsit elfáradt.. Arra gondoltam, hogy elcserélem FZ6S-re, hátha azzal jobban lehet bírni a napi 500km-t. Úgy tűnik, hogy ez a 150LE ami az én motoromban 180LE körül van, nem is nagyon kell, elég lenne a 100 paci. Vannak itt sokan, akik FZ6S-el közlekednek, mi a véleményetek róla? Kényelmesebb-e mint az FZ1N, és az ülés-kormány pozíció túrásabb-e mint a mostani gépemen?
Ment P.Ü.
Sirok videjóó
aki felismeri magát jelentkezzen
Hi,

neki ugyanannyi lesz a fogyasztása, mert a levegő - ugye - leszakad a kasztnijáról. Neked kevesebb lesz, hogy "vitorlázol" a légbubiba!
Haverom 4 l-es fogyit ért el olaszba, úgy, hogy ráakaszkodott egy teherautóra, ami, ahogy Te is mondtad, húzta maga után.

150 LE és dízel. De akkor is 4l...
és még mennyien nem voltak ott