Tudna valaki egy hétre kölcsönözni egy csomagtartót FZS 1000-re amíg elugranánk Dubrovnikba, Székesfehérvár környékén?
Sajnos egyenlőre még nincs meg a generális megoldásom erre az esetre, és a fennmaradő vastraverzeket nem szeretem, amiket árulgatnak, de most 2 személlyel kéne tenni egy túrát. Talán a tapasztalat meghozná a megoldást is. Gyártani szeretnék egy olyat ami miatt nem kell leszedni a kapaszkodókat, és egyéb időben nincs/nem látszik a motoron. Vászon tatyóim vannak, csak az idomoktól való távoltartás és a felrögzítés a cél.
Az alap ötlet a váznyúlvány 4db M8-as anyával, allulról való ellátása lenne amihez rögzíteném a konzolt. Az nem megy, hogy hogyan kéne kinéznie..
:) a moci olaszből való, ott tettek bele valami tuning motorvezérlést egy Yoshimura kipuffhoz, amit le kellett cserélni (rettenetesen nézett ki) és itthon kapott egy egyszerű triovál Raptort. Kint mondták ezt az értéket, amit én persze elhittem... Padon kiderülne, de egy oloyan ember, aki FZ1-hez szokott talán szintén meg tudná mondani...
Sziasztok.
Most megmutatom nektek hogy mennyi zsir jár kb 2 milláér.
Igy néz ki egy fz6 kormány csapágy.
Már elkezdett rozsdásodni de most még menthető.
szerintem vegyél egy varadero,t vagy egy gs1200-t, vagy multistradat, vagy ha sok a pénzed egy super tenere 1200-at.
attól fáj a te nyakad, hogy az üléspozició a motorodon nem függőleges, és ez napi szinten 500-600km-nél elég kellemetlen.
nálam is ez a para...
Az a gondom, h FZ1N-el megjártam Erdélyt, de szélvédelem hiányában, jó sisakban is a nyakam nemkicsit elfáradt.. Arra gondoltam, hogy elcserélem FZ6S-re, hátha azzal jobban lehet bírni a napi 500km-t. Úgy tűnik, hogy ez a 150LE ami az én motoromban 180LE körül van, nem is nagyon kell, elég lenne a 100 paci. Vannak itt sokan, akik FZ6S-el közlekednek, mi a véleményetek róla? Kényelmesebb-e mint az FZ1N, és az ülés-kormány pozíció túrásabb-e mint a mostani gépemen?
neki ugyanannyi lesz a fogyasztása, mert a levegő - ugye - leszakad a kasztnijáról. Neked kevesebb lesz, hogy "vitorlázol" a légbubiba!
Haverom 4 l-es fogyit ért el olaszba, úgy, hogy ráakaszkodott egy teherautóra, ami, ahogy Te is mondtad, húzta maga után.
Tudna valaki egy hétre kölcsönözni egy csomagtartót FZS 1000-re amíg elugranánk Dubrovnikba, Székesfehérvár környékén?
Sajnos egyenlőre még nincs meg a generális megoldásom erre az esetre, és a fennmaradő vastraverzeket nem szeretem, amiket árulgatnak, de most 2 személlyel kéne tenni egy túrát. Talán a tapasztalat meghozná a megoldást is. Gyártani szeretnék egy olyat ami miatt nem kell leszedni a kapaszkodókat, és egyéb időben nincs/nem látszik a motoron. Vászon tatyóim vannak, csak az idomoktól való távoltartás és a felrögzítés a cél.
Az alap ötlet a váznyúlvány 4db M8-as anyával, allulról való ellátása lenne amihez rögzíteném a konzolt. Az nem megy, hogy hogyan kéne kinéznie..