Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Soknak találom én azt a 30 ezret... A 10 pénz szervízdíj se kevés...
Próbálj beszélni Karuval.
holnap beszélünk. keresni foglak telon.
Hivj fel megbeszéljük.
Ez a "szervíz minőség.... hmm. voltam márkakereskedésben. Még akkor is át akartak paszírozni amikor ott álltam a motor mellett. Aztán meg azért is pénzt kértek, amit meg se tudtak csinálni...
Valamit jól elszámoltál te is.Csapágy kb 12e,mdíj kb 10e,út 300km 25l benzin az ugye 8,össz 30.És még motoroltál volna is egy jót.De ne érezd soha a szervíz minőséget.
Sziasztok.
Nekem folyamatosan vegyes használat mellett 4,7l jön ki.
Poroszkálva 4 liter, 100-120 körül 5 liter, autópályán 150-160 körül 6 liter.
Nem fogyaszt többet a tiéd sem, hiába egy rosszabb, elavultabb típus.
Apropó! Akartam kérdezni, hogy mennyi az átlag fogyasztása a 600-asoknak? Mennyire nyúltam mellé? Az enyém hosszútávon 5 körül alakul, a szín városi úgytűnik beáll 6-ra. Mondjuk gykorlatozom rajta egy idő óta, finomítgatom, de szvsz. ez lehet az alja. Hogy van ez a kissebbeknél?
A japán csapágyszett ára 10.000 ft körül van. Két kúpgörgős csapágy és az alsó szimering.
Tiszta occóság! Szerintem fogunk még róla értekezni idővel...
Most jöttem a Yamahától.
a Kormánycsapágy ára 30.000ft, a munkadíj az 10.000 tehát
40.000-be fog megállni.
Ez van.... azt mondták az új csapágy már egy új típus aminek meg van oldva a vízvédelme. ennyit mondtak róla én elhittem mert ő a szerelő... aztán mostantól lehet rám köpködni milyen hülye vagyok mert yamahához viszem a yamahámat......
freemailpeti !
Értem én ,hogy a karu olcsóbb, meg minden, és köszönöm, hogy tanácsoltad.. de amire felmennék balatonról pest tuloldalára, meg még haza.. szóval költségekbe közel ugyanott vagyok..
Jogos, megint gyorsabb volt a kezem, mint az agyam. No worries my friend.
Jah, es meg valamit a csapagykerdeses temahoz...ha valaki visszaporget ugy 1000 oldalt ( 2260-2270 HSZ-ok kornyeken, ebben a topicban) krisztianfz6 alaposan kitargyalta a kerdest

Persze megegyszer mondom, nagyon kishal vagyok en itt, szoval tavol all tolem, hogy osszam az eszt itt. Csak segiteni probaltam, remelem senki nem erti felre
Igazan nem akarok belepofazni, de Berber azt irta, hogy "2-4 eFt /db" tehat a csapagy darabja, es nem azt, hogy a komplett szett kerul ennyibe.
Persze, hogy ha tudod a pontos csapagy tipust...blablabla... szoval a muszaki eletben meg lehet keresni az olcsobb beszerzesi forrast, ha tudod mit akarsz.
De peace
Sőt úgynézem még az enyémben is ez van Eredeti golyősból meg raktáron is van a kisebb 7005-ös uszkve 2800,- ért. Rendelni se kéne. A 7006-os viszont nincs.... mondjuk csak kúpost raknék be... ... ha kéne.
És akkor beköti a BM a fejed?
Ez jó jó az N-es hez is mert akkor rendelhetnél egy ismerősömnek egyet.
Nekem van kitöltött adatlapom!
...ami az fz6.uw oldalon van azt már letöltöttem, kezdésnek nem rossz, de a Haynes mégis tartalmasabb szokott lenni

(írtrad, hogy ...emailt. hova, milyen címre?)
Hál isten, nem ilyen típusom van Viszont még nem tudom mi a típushibája az FZS 1000-nek. Azért kezdtem aggódni a porlasztós kérdésnél, mert nem az első szöveg volt a Mikuni hibáiról. Kormánycsapágy hibáról ennél a tipusnál nem hallottam még. Bár mint írtad, legjobb ha az ember elteszi esőben. Mondjuk az enyém fix hogy erdélyben ázott meg először. Szvsz amúgy is a legtöbb bajt a magasnyomású mosó okozza (rossz kezekben), mert oda is vizet nyom, ahova egyébként nem kerülne soha (szimering mögé).

Amúgy azt a hajózó zsírt minden közértben lehet kapni?
Valami tutajt is szerezz, mert ha az emlékeim nem csalnak vizek is vannak közben! Valami Hayabusa hajtású tutajt!
jövőre megkerülöm a földet. nem lesz sok idő mert hayabusával fogok menni. he-he
én meg részt veszek egy 4000km-es túrán Montenegróba.
Ennyire még nem vártam motoros túrát mint ezt. Mi aug. 20.-án indulunk.
.......és ez miatt akarom a kormánycsapágyat rendberakatni még a túra elött ezért stresszelem megam itt fórumon is.
krisztián a te túrád merre visz 30 nap múlva ?
He-he, nekem még 30-at kell aludnom..