Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem igy van
Én már cseréltem egy párat.
Ne oszd it az észt
Szvsz, a gyár megkeni a csapágyakat. Végül is Yamaháról beszélünk! Kizárt hogy nem. Viszont a víz valahol bejut és korrodál. Namost a korrózió eleve kizárja a vissza szerelhetőséget. A kenés tehát nem oldja meg a problémát. A vizet ki kell zárni. Arra kell megoldást találni! Amúgy kúpgörgős csapágyat tennék a gyári helyett. Kisebb fordulatszám tűrés Nagyobb terhelhetőség
-sz+zs
én úgy tudom, de szólj ha nem....
...hogy miután széttbontják, és menthető a csapágy akkor megkenik jól szírral. ez az ami megoldja a problémát, hiszen a probléma is ebből fakad... hogy gyárilag nincs megkenve és ezáltal kimosódik.. kikopik stb...
Tudja a szervíz mi a dolga, hiszen típushibáról beszélünk. Nem ez az első ilyen eset a szerelő szavaiból ítélve.
http://fz6.uw.hu/
Itt találsz még bontót
Nagyon köszönöm, épp kérni akartam esetleg bontó elérhetőségeket.
Jópár féléhez tudok, de ezt még nem próbáltam. Gyári service manual biztos van... emailt.
Szia.

Van pár bontó amit érdemes megkérdezned szerintem, egy pár telefont megér:
Ricsi bonto: 705850436
Sugo:305798360
Talán tudnak segíteni.
Tudsz Haynes könyvet letölthetőt?
Valószínű még, hogy a szervíz nem fogja megoldani a beázásos problémát sem.. úgyhogy, a hiba ujra fog keletkezni..
A típushoz van Haynes szerelési könyv. Az jó mankó!
Én csak mekockáztatnám az ebay-t. Az a hegesztgetés nem egy biztos dolog rezgős helyen, és 120Ł-ért már láttam is! Angliában. Az más kérdés, hogy macerás az illető és csak odahaza gondolkodik, de található, és akárhogy számolom, az 34000,- + szállítás..
Összerakatom most a gépet,Szeptemberbe jön a Pinkmotorsba M4es tű,akkor megcsináltatom azt kész.
Sziasztok!

Megvettem életem első nagymotorját ami egy 2005-ös Fazer FZ6S.

Sérült a fejidom, mert oldalra dőlt. Az eladó a nagyobb darabokat felszedte de apróbb részek hiányoznak. Mit javasoltok, kéne vennem egy sérült fejidomot bontóból, amelyik ezen a részen ép (olyan tenyérnyi darab a gond) amit a műanyagos rávarr, és összefényez,vagy a darabokból ki tudja egészíteni?

Egy uj fejidom itthon majd 80ezer, netről rendelje se olcsóbb 40-50ezernél.
A segítségeket köszönöm.
sajna nem értek hozzá.. vagy talán gyáva vagyok nekiállni.
Akkor a linkeken található zárószelepek a jók Örülök, hogy nem más a gond, mert nekem is ilyen van és aggódásba fogtam. Viszont máris tolom bele a karbi tisztítót, meg megyek a maszek kútra alkoholos benyát vételezni, mert az mindent kivisz!
Nem mondod hogy nem tudod magad cserézni!
Maszekba kb. 1-2 óra max. és a csapágy se több mint 2-4 eFt /db
hali.
szerintetek yamaha szervízben a fazerem kormánycsapágy cseréje pénzileg mennyibe állna meg ?
anyagköltség+munkadij... szerintetek ?
Szia!
A hibajelenség az volt hogy szivárgott a karbiból a benzin,nehezen indult és nem úgy ment ahogy kell.Szétszedettem és 4ből 3db tű nem volt jó,rárakódott valami amit nem lehetett leszedni .Ezért kell vennem újat.
Kicsit bővebben elmondanág mi lett vele, és mi volt a hibajelenség? Tulajdonképpen a siberek tűi mentek tönkre, vagy az úszó tűszelepe? Mindenesetre én az ebayt javasolnám. (Látom itt senki nem ért rá.)
Megpróbálom a megfelelő linkeket berakni, de sokszor nem működik sajnos a bonyolultsága miatt.: ebay link
Ha gondolod tudok segíteni a beszerzésben is.
Tudna valaki abban segíteni,hol tudom venni után gyártott tűszelepetek a 2003as FZS1000Fazer mocimhoz?

Mikuni 5LV1 T342 a típusa a karbinak amibe kellene.
peströl
sziasztok!megy valaki honap Sirokra?szivesen csatlakoznék kösz csá
mersz.hu-n 26 jelentkező van eddig...60 a max ha jól tudom.
van még hely vagy csurig van
pokolba