Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakit érdekel: Yamaha FZS 600, FZS 600 SP -hez:

http://www.grandemoto.com/alka...

Üdv:

Tamás
hali
Karu !
Lenne egy kis munka a számodra.
A kormánycsapágyam teljesen oda, szóval kellene beszélnünk mikor tudnál rajtam segíteni.
Következő túrám aug. 20-án indúl tehát 1 hónapom van rá, hogy megoldódjon a problémám...
meg foglak keresni telefonon ezügyben..........
Nem rossz...csak messze van nekem az a pálya.
Haynes....... ... . . . .? ? ? ?

nemértem
Az akciós árak motorosoknak:
- egész nap: 15.000 Ft helyett 11.000 Ft,
- délután: 11.000 Ft helyett 8.000 Ft,
- délelőtt 9.000 Ft helyett 7 .000 Ft

ennyire
Akciós nap? Mennyire akciós?
Haynes
Ja meg valaki aki nyerg"bőrt" javít Fejérben... bár ezt megoldom magam is.
most csüt. 22-én euro-ringen akciós nap.
vki. esetleg? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
mi kell neked 1000 hez
FZS 1000-hez nincs valami hasonló oldal?
az nekem jó
mondjuk a pilot sport és a road 2 között van 5 év fejlesztés ,ami elég sokat jelent
Nekem bármikor jó...viszont csak aug.5-re látok nyílt napot
Itt nézz szét:

fz6.uw.hu

Sziasztok!
Előszöröis köszöntelek Titeket, nemrég lettem tulajdonosa egy 2005-ös FZ6 S-nek.
Rögtön kérdéssel is fordulok hozzátok:
A jobb oldali index zárlatos lesz ha bemelegszik a motor. Meg akarom keresni az okát, de ehhez jó segítség lenne egy Repair Manual. Van olyan forrásotok ahonnan le lehet tölteni?
ennek neki futok mégegyszer
http://www.knfilters.com/filte..." target="_blank">K&N témaához
az említett pirellivel majdnem 4000nél tart Liebing haverom egy Zx6r-el 6 pályanap után még van rajt kb 2 mm
Peeeti85, ha jobban beleásnád magad a gumi témába,akkor tudnád egy Michelin Pilot Power-nél(nem 2ct) a 7500-km egy 100-les motoron normális futásteljesitmény.

Egyre jobban tetszik a pilot road 2-es. Majd legközelebb.

Felkerült egy Pirelli Dragon Supercorsa hátra,sc2, szerintem 4-5000 km megválasztja..... Vajpuha.....
Ja! Ha a tesztet a Michelin támogatja. Nekem többet mond a Ti véleményetek.
Hál isten akkor lesz teszt ember. Ami most nekem fenn van az a Mic. valami sport szériája. Vizes szerpentinen szo-szo nem volt rosz, de ha csak ennyit tud száraz úton akkor... ja és 2009-es. És már látszik a kopás... hát nem vagyok boldog vele. Pedig nagyon lágyan, lendületesen gurulok. Inkább ütemesen mint szaggatva. Az XJ is azt szerette.
Ez a guma mégis sokat kopott a túrán, pedig csak kb. 3000-et mentem vele.
Egy Mez.6 meg így járt:
Szerintem a Suzuki is nemme volt vastagon. Nem egy helyről hallottam az SV-k kompresszió csökkenéséről, de ez brutál.
na a Conti Road Attack-el én is így voltam, bár nem egy Pilot Road, de a BT20-nál sztem minden jobb. El lehet a BT-vel döcögni 20e km-t hátul, elöl még többet is, de a kanyarokban
én is íg vagyok a pilot road2-vel...
sőt én elötte egy régi szar 3 éves bt20-at dobtam le..
gondolhatod agyonkoptatott bt20 után milyen érzés volt a pilor road2..
mintha másik motoron ülnék.. :)