hali
Karu !
Lenne egy kis munka a számodra.
A kormánycsapágyam teljesen oda, szóval kellene beszélnünk mikor tudnál rajtam segíteni.
Következő túrám aug. 20-án indúl tehát 1 hónapom van rá, hogy megoldódjon a problémám...
meg foglak keresni telefonon ezügyben..........
Sziasztok!
Előszöröis köszöntelek Titeket, nemrég lettem tulajdonosa egy 2005-ös FZ6 S-nek.
Rögtön kérdéssel is fordulok hozzátok:
A jobb oldali index zárlatos lesz ha bemelegszik a motor. Meg akarom keresni az okát, de ehhez jó segítség lenne egy Repair Manual. Van olyan forrásotok ahonnan le lehet tölteni?
Peeeti85, ha jobban beleásnád magad a gumi témába,akkor tudnád egy Michelin Pilot Power-nél(nem 2ct) a 7500-km egy 100-les motoron normális futásteljesitmény.
Egyre jobban tetszik a pilot road 2-es. Majd legközelebb.
Felkerült egy Pirelli Dragon Supercorsa hátra,sc2, szerintem 4-5000 km megválasztja..... Vajpuha.....
Hál isten akkor lesz teszt ember. Ami most nekem fenn van az a Mic. valami sport szériája. Vizes szerpentinen szo-szo nem volt rosz, de ha csak ennyit tud száraz úton akkor... ja és 2009-es. És már látszik a kopás... hát nem vagyok boldog vele. Pedig nagyon lágyan, lendületesen gurulok. Inkább ütemesen mint szaggatva. Az XJ is azt szerette.
Ez a guma mégis sokat kopott a túrán, pedig csak kb. 3000-et mentem vele.
Egy Mez.6 meg így járt:
na a Conti Road Attack-el én is így voltam, bár nem egy Pilot Road, de a BT20-nál sztem minden jobb. El lehet a BT-vel döcögni 20e km-t hátul, elöl még többet is, de a kanyarokban
én is íg vagyok a pilot road2-vel...
sőt én elötte egy régi szar 3 éves bt20-at dobtam le..
gondolhatod agyonkoptatott bt20 után milyen érzés volt a pilor road2..
mintha másik motoron ülnék.. :)
http://www.grandemoto.com/alka...
Üdv:
Tamás