Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmmm... egyre jobban gyanakszom a kuplungomra ... lehet,hogy ... mennyibe kerül egy új kuplungtárcsa?
Igen,szerintem sem raknak viccből 10-es csavart oda.viszont normális használat alatt sem szabadna elszakadnia a 8-as csavarnak.A bukókeret esésnél meg sokszor nagyobb kárt tud okozni egy blokkból kiszakított erős csavarral mint ha egy gyengébb csavart törne el.Bukó nélkül nélkül viszont betörik az oldaldekni.Nagy balesetnél meg ugye édesmindegy hogy melyik verzió történik.Legjobb ha nincs baleset és egyben marad a motoros meg a motor is.
Lehet hogy csak egy csavar van meglazulva valahol és az csörög.

Dunakeszi.Helyileg.
De ez már komolyabb, mint eddíg! Megnyektettem a motort a felvonuláson szombaton, és asszem azóta 1-esben ezt a furcs fémes csattogó hangot adja induláskor! KARU helyileg merrefelé lakik? Azt hiszem elkéne motoroznom felé, hogy megmutassam neki, mégmielött kihullik alóllam a motor!
én nemtom. de ha valaki válaszolna neked, vagy valamilyen szerelő rájönne erre a kurva zörgésra (ami nálam is jelen van ) akkor érdekelne mi is az......
Hali! 1-esben ha hirtelen gyorsítok, vagy induláskor, ha felengedem a kuplungot valami furcsa fémes csörgő-zörgő hangot hallok a blokk elejéből, vagy inkább ball elejéből! Vajon mi lehet az? Nem tudja valaki? Lehet 42ezer km után odavan a kuplungom? Köszi
Szia!

Én úgy gondolom, hogy a gyárban nem feleslegesen terveztek bele 10.9-es csavart.
De egyébként mindkettő ugyanakkora erőnél szakad el, annyi a különbség csak, hogy az edzett csavaroknak a szakadási pontig kisebb a nyúlása.
Bocs hogy bele ugatok.Ha felrakod klasszikus 8-akárhányas erősségű csavarral sem történik semmi extra gond,max ha pottyansz a géppel,akkor nem szakítja ki a blokkból a menetet a csavar,hanem elszakad és a blokk megússza.Kitekered a maradék csavart és raksz újat.Gondolom nem esel napi szinten.
8-as csavar is odafogja megbízhatóan a blokkot a vázhoz azon a ponton vagy igen nagy marhaságot tanácsolok?
Sajnos a csavarboltos ledobta a láncot, mikor elmondtam neki, hogy mi kell. Pedig nagy üzlet, közvetlen csavargyári elosztó.
Mert ugye: 10x1,25, belső kulcsnyílás, részmenetes, 10.9-es anyagból

Sajnos nem minden sarkon árulják. Csak hatlapúban lett volna.

Gondoltam hátha valaki bont ilyen vasakat.

Marad a yamaha, esztergáltatni nem lehet 10.9-est mert azt hőkezelés előtt kell méretre alakítani különben repedhet.
Holnap után hajnalban elutazunk Ausztria Szlovénia Olaszország.
2 hetes folyamatos felette való púposodással elég szép munkát lehet véghezvinni szerintem
elég nagy faragás kell
több megoldás is van
1.csavarbolt, szerintem a legegyszerűbb...
2.yamaha kereskedés,,,
3. esztergáltatsz,,,
Sziasztok!

Bukócsövet tennék a gépre, de a felső gyári csavar nem elég hosszú.
Kb. 30mm-el hosszabbat keresnék hozzá.
egy az egyben nem passzol az egyik sem.Viszont bármelyiket fel lehet faragni izlésesen r1,r6.Amelyik tetszik
Sziasztok! Sajnos volt néhány hete egy balesetem és kicsit összetört az FZ6osom, most átalakításra adtam a fejem nem tudja valaki hogy melyik évjáratú R6 seggét lehet rá felrakni?
jah és még az a félkör alaku vasdarabok is
Igen, de ehhez még kell külön a platni, az csak illusztráció a fotó.
2006-osba a 190/55 belefér, az biztos. Akkor még a sárvédőig kb 2 cm hely marad körbe, a lánchoz nem ér hozzá.
mindíg kuplungal kapd fel a motor elejét.gyorsabb,pontosabb és kényelmesebb művelet.(szerintem)
küldtem mail-t fotókkal.
Nekem bevált 193 centi
terelje "bazmeg"