Igen,szerintem sem raknak viccből 10-es csavart oda.viszont normális használat alatt sem szabadna elszakadnia a 8-as csavarnak.A bukókeret esésnél meg sokszor nagyobb kárt tud okozni egy blokkból kiszakított erős csavarral mint ha egy gyengébb csavart törne el.Bukó nélkül nélkül viszont betörik az oldaldekni.Nagy balesetnél meg ugye édesmindegy hogy melyik verzió történik.Legjobb ha nincs baleset és egyben marad a motoros meg a motor is.
De ez már komolyabb, mint eddíg! Megnyektettem a motort a felvonuláson szombaton, és asszem azóta 1-esben ezt a furcs fémes csattogó hangot adja induláskor! KARU helyileg merrefelé lakik? Azt hiszem elkéne motoroznom felé, hogy megmutassam neki, mégmielött kihullik alóllam a motor!
én nemtom. de ha valaki válaszolna neked, vagy valamilyen szerelő rájönne erre a kurva zörgésra (ami nálam is jelen van ) akkor érdekelne mi is az......
Hali! 1-esben ha hirtelen gyorsítok, vagy induláskor, ha felengedem a kuplungot valami furcsa fémes csörgő-zörgő hangot hallok a blokk elejéből, vagy inkább ball elejéből! Vajon mi lehet az? Nem tudja valaki? Lehet 42ezer km után odavan a kuplungom? Köszi
Én úgy gondolom, hogy a gyárban nem feleslegesen terveztek bele 10.9-es csavart.
De egyébként mindkettő ugyanakkora erőnél szakad el, annyi a különbség csak, hogy az edzett csavaroknak a szakadási pontig kisebb a nyúlása.
Bocs hogy bele ugatok.Ha felrakod klasszikus 8-akárhányas erősségű csavarral sem történik semmi extra gond,max ha pottyansz a géppel,akkor nem szakítja ki a blokkból a menetet a csavar,hanem elszakad és a blokk megússza.Kitekered a maradék csavart és raksz újat.Gondolom nem esel napi szinten.
8-as csavar is odafogja megbízhatóan a blokkot a vázhoz azon a ponton vagy igen nagy marhaságot tanácsolok?
Sajnos a csavarboltos ledobta a láncot, mikor elmondtam neki, hogy mi kell. Pedig nagy üzlet, közvetlen csavargyári elosztó.
Mert ugye: 10x1,25, belső kulcsnyílás, részmenetes, 10.9-es anyagból
Sajnos nem minden sarkon árulják. Csak hatlapúban lett volna.
Gondoltam hátha valaki bont ilyen vasakat.
Marad a yamaha, esztergáltatni nem lehet 10.9-est mert azt hőkezelés előtt kell méretre alakítani különben repedhet.
Sziasztok! Sajnos volt néhány hete egy balesetem és kicsit összetört az FZ6osom, most átalakításra adtam a fejem nem tudja valaki hogy melyik évjáratú R6 seggét lehet rá felrakni?
Dunakeszi.Helyileg.
Én úgy gondolom, hogy a gyárban nem feleslegesen terveztek bele 10.9-es csavart.
De egyébként mindkettő ugyanakkora erőnél szakad el, annyi a különbség csak, hogy az edzett csavaroknak a szakadási pontig kisebb a nyúlása.
8-as csavar is odafogja megbízhatóan a blokkot a vázhoz azon a ponton vagy igen nagy marhaságot tanácsolok?
Mert ugye: 10x1,25, belső kulcsnyílás, részmenetes, 10.9-es anyagból
Sajnos nem minden sarkon árulják. Csak hatlapúban lett volna.
Gondoltam hátha valaki bont ilyen vasakat.
Marad a yamaha, esztergáltatni nem lehet 10.9-est mert azt hőkezelés előtt kell méretre alakítani különben repedhet.
1.csavarbolt, szerintem a legegyszerűbb...
2.yamaha kereskedés,,,
3. esztergáltatsz,,,
Bukócsövet tennék a gépre, de a felső gyári csavar nem elég hosszú.
Kb. 30mm-el hosszabbat keresnék hozzá.