Azt már csak legutoljára akarnám,felujitás előtt jo volt.azóta+havonta dobálja.a tengely sem kopott,pár század van benne azt meg a perselynek kellene korrigálni.gyári seeger kellene.de az meg hetek mig ideér+ pár ezer a pk az 50 forintos alkatrészre
Hali mindenkinek.dt80lc2-höz kellene egy seeger.a berugonak a közvetiőjéhez.(12-es tengely,11-es horony).tudom:csapágy,autos,motorosbolt.igen itt van ez mind sz...r.mar 3-szor dobta le :3 szor természetesen a bronz kuka+már idegbaj.valaki valami tutit?
Üdv.
1 kérdésedre a választ, az őszintén megvallva nem tudom.
Szvsz. nem elég az, hogy kúp közé fogod a tengelyt, és megindikátorozod a főtengelycsapágyak helyénél, mert elvileg a főtengelyt is ki kell centrírozni, hogy ne üssön magas fordulaton.
Magyarul a súlyelosztása megfelelő legyen, mint a kerék centrírnál.
Bár úgy gondolom, hogy ezt ha külön megcsinálják a 2 fél sonkánál,
és az alsó csap grammra ugyanolyan nehéz, akkor nem fog elvileg ütni.
Bár ezt én mindig szakemberre bízom. Ebbe nem nyúlok bele.
A 2. kérdésedre a válasz:
Elvileg új hajtókarnál nem kell ellenőrizni a derékszöget.
Azt az elvet hajtják sokan, minden egyenes, új-meg derékszög, akkor minek.
Elvileg középre kerül a főtengely, de nem.
Találkoztam példának okáért robogóval, (Peugeot Trekker) ahol van némi játék, a főtengely hajtókarja nem pont középre kerül.
Összefűztem a motort gyűrűk nélkül, és lefogattam 2 csavarral a hengert.
Ellenőrzéskor derült ki, hogy ennél nem áll fent a középre beálló séma.
Kis kalapáccsal a főtengő végére koccintással odébb is ment az egész, és beállt középre.
Ez akkor gáz, ha hozzá mókolnak, és mondjuk egy lendkerék leszedés alkalmával odabusznak a tengő végére, hogy leugorjon a kerék, és el is buszták a derékszöget.
Így beépítette a felhasználó a hibát.
Minden motor összerakásánál érdemes ellenőrizni, bár én azt vallom kihagyhatatlan összeszerelési periódus.
Pony Romet-et élesztettem a mondhatni vas hulladékból, ott is ferde volt a hajtókar, franciakulccsal hajtottam picit rajta, jó lett a derékszög, 50-55km/h volt a vége.
A gyári 40 helyett.
Ok, akkor leírom ide...
Az első dolog az lenne, hogy amikor a főtengelyt hajtókar és csapágycsere után centírozom, akkor ugye fennt van az állványon, és az indikátoróra mutatja, hogy a két oldal mennyire van elfordulva egymáshoz képest. Az ugye biztos, hogy elsőre nem sikerül úgy összerakni, hogy ne üssön... Ha megvan, hogy melyik irányba kellene igazítani rajta, akkor azt hogyan tudom megcsinálni, milyen eszközt kellene hozzá beszerezni, vagy legyártani, amivel tudnék rajta igazítani? Vagy ilyenkor azt kell csinálni, hogy alsó csapszeg ki, és utána újra összerak?
A főtengelyfelújítás során a csapágy és hajtókarcserén, és centírozáson kívül még szükséges elvégezni mást is? Mert valahol láttam olyat, hogy mindenféle súlyokat aggatnak rá, de azt nem igazán értem, hogy mire jó, mit néznek vele.
A másik dolog az lenne, hogy valahol leírtad már, hogy amikor már a hengert raknám rá,akkor össze kell olajozni a hengerfalat, és figyelni, hogy a dugó hol húzza le róla az olajat? Ideális esetben egyenletes réteg marad rajta, de ha valami nem klappol, akkor ugye a dugó az egyik oldalnak jobban nekinyomódik. Ilyenkor mi a teendő, mivel lehet korrigálni a jelenséget?
Mindamellett, hogy nem is vagyok gép előtt sokat, mivel dryvit-olom a házat.
Több hete össze van nőve a kezem a glettvassal, múltkor hívtak véletlen azt emeltem a fülemhez....
Ne haragudj, de pötyizni itt is tudunk.
Nem véletlen nem adtam, olyan elérhetőséget, nincs kedven lányregényeket írkálni, e-mailben.
Facebook-om nincs, megvan a véleményem róla.
Ha érdekel a téma, gondolom ennyit megér.
Annyit tudok segíteni, ha Telenoros számról hívsz visszahívlak, mert az nekem ingyenes.
Sajna ettől többet nem tudok.
Hali,egy drágább akksi nem biztos hogy +térül arra is csak1 év garanciat adnak.ha nem használod mindig az is kuka egyhamar.az ngk meg szerintem amit kell tud(kb 14000-ig,az meg elég).nem egy simson hogy válogasson.mert az nekem csak a densoval megy a többi 1-2 nap.a dt meg több mint 1 éve megy az ngk-val
Üdv , még egyszer . Lenne még egy olyan kérdésem hogy a motorba pontosan milyen akkumlátort éri megvenni ? Max 4-5 000 ft-osra gondoltam , de nem tudom milyet kéne . Valamint b9es ngk gyertya volt benne , abból veszek br9es amit ügyebár gyárilag írnak , de érdemesebb lenne valami jobb gyertyát , tudtok valami tippet adni ?
Udv : van egy yamaha dt 80 motorom , amit jelenleg ujitgatok , dde felmerult egy problema miszerint a membrannal az egyik olyan kis lapocska nem zar rendesen , de csak annyira hogy szabad szemmel szinte nem is lathato , nagyon max 0.5-1 mm-t. Ez lehet problema , vagy semmi gond nincsen vele , ha igen akkor hogy egyenesitsem ki a kis lapocskakat. Elnezest a helyesirasert de telorol vagyok , a vlaszokat elore is koszonom :)
A motor beindításakkor serceg a motor, olyan mint amikor a gáztűzhelyet szikráztatod. Fél perce beindul, de utánna olyan mintha leállítanám (megfullad). Mi lehet a baja?
Minden egyes rugásnál olyan mintha szikrázna valahol valami.
Előzménye: Tegnap előtt megmostam a motorom utánna való nap beindult reggel gond nélkül, eltudtam vele menni a iskolába, de már iskola után nem indult be. Rá egy fél órára beindult, motoroztam vele 2 óra hosszát, és hazajöttem letettem. (úgy gondoltam helyrejött)
Ma viszont már egyáltalán nem indul be. Ha be is indult körülbelül 5mp-re és szintén lefulladt. (Yamaha dt 50 2004)
Valakit érdekelne ilyen SJ 4000 sisakkamera, ami nem csak sisakra rögzíthető?
Elég sok tartozékkal tudom adni.
25.000 Ft-ra gondoltam.
Ha valakit érdekel, írjon e-mailben, vagy hívjon telón.
Tel.: 70 326 6773
E-mail: kismotoros46@freemail.hu
Beléptem én is DT-sek táborába egy 125-össel.
Üdv.
1 kérdésedre a választ, az őszintén megvallva nem tudom.
Szvsz. nem elég az, hogy kúp közé fogod a tengelyt, és megindikátorozod a főtengelycsapágyak helyénél, mert elvileg a főtengelyt is ki kell centrírozni, hogy ne üssön magas fordulaton.
Magyarul a súlyelosztása megfelelő legyen, mint a kerék centrírnál.
Bár úgy gondolom, hogy ezt ha külön megcsinálják a 2 fél sonkánál,
és az alsó csap grammra ugyanolyan nehéz, akkor nem fog elvileg ütni.
Bár ezt én mindig szakemberre bízom. Ebbe nem nyúlok bele.
A 2. kérdésedre a válasz:
Elvileg új hajtókarnál nem kell ellenőrizni a derékszöget.
Azt az elvet hajtják sokan, minden egyenes, új-meg derékszög, akkor minek.
Elvileg középre kerül a főtengely, de nem.
Találkoztam példának okáért robogóval, (Peugeot Trekker) ahol van némi játék, a főtengely hajtókarja nem pont középre kerül.
Összefűztem a motort gyűrűk nélkül, és lefogattam 2 csavarral a hengert.
Ellenőrzéskor derült ki, hogy ennél nem áll fent a középre beálló séma.
Kis kalapáccsal a főtengő végére koccintással odébb is ment az egész, és beállt középre.
Ez akkor gáz, ha hozzá mókolnak, és mondjuk egy lendkerék leszedés alkalmával odabusznak a tengő végére, hogy leugorjon a kerék, és el is buszták a derékszöget.
Így beépítette a felhasználó a hibát.
Minden motor összerakásánál érdemes ellenőrizni, bár én azt vallom kihagyhatatlan összeszerelési periódus.
Pony Romet-et élesztettem a mondhatni vas hulladékból, ott is ferde volt a hajtókar, franciakulccsal hajtottam picit rajta, jó lett a derékszög, 50-55km/h volt a vége.
A gyári 40 helyett.
Az első dolog az lenne, hogy amikor a főtengelyt hajtókar és csapágycsere után centírozom, akkor ugye fennt van az állványon, és az indikátoróra mutatja, hogy a két oldal mennyire van elfordulva egymáshoz képest. Az ugye biztos, hogy elsőre nem sikerül úgy összerakni, hogy ne üssön... Ha megvan, hogy melyik irányba kellene igazítani rajta, akkor azt hogyan tudom megcsinálni, milyen eszközt kellene hozzá beszerezni, vagy legyártani, amivel tudnék rajta igazítani? Vagy ilyenkor azt kell csinálni, hogy alsó csapszeg ki, és utána újra összerak?
A főtengelyfelújítás során a csapágy és hajtókarcserén, és centírozáson kívül még szükséges elvégezni mást is? Mert valahol láttam olyat, hogy mindenféle súlyokat aggatnak rá, de azt nem igazán értem, hogy mire jó, mit néznek vele.
A másik dolog az lenne, hogy valahol leírtad már, hogy amikor már a hengert raknám rá,akkor össze kell olajozni a hengerfalat, és figyelni, hogy a dugó hol húzza le róla az olajat? Ideális esetben egyenletes réteg marad rajta, de ha valami nem klappol, akkor ugye a dugó az egyik oldalnak jobban nekinyomódik. Ilyenkor mi a teendő, mivel lehet korrigálni a jelenséget?
Válaszodat előre is köszönöm!
Több hete össze van nőve a kezem a glettvassal, múltkor hívtak véletlen azt emeltem a fülemhez....
Nem véletlen nem adtam, olyan elérhetőséget, nincs kedven lányregényeket írkálni, e-mailben.
Facebook-om nincs, megvan a véleményem róla.
Ha érdekel a téma, gondolom ennyit megér.
Annyit tudok segíteni, ha Telenoros számról hívsz visszahívlak, mert az nekem ingyenes.
Sajna ettől többet nem tudok.
Adatlapra tettem.
Elősűrítéskor bezár az.
Ha zavar, fordítsd meg.
Nem lesz érezhető különbség.
Minden egyes rugásnál olyan mintha szikrázna valahol valami.
Előzménye: Tegnap előtt megmostam a motorom utánna való nap beindult reggel gond nélkül, eltudtam vele menni a iskolába, de már iskola után nem indult be. Rá egy fél órára beindult, motoroztam vele 2 óra hosszát, és hazajöttem letettem. (úgy gondoltam helyrejött)
Ma viszont már egyáltalán nem indul be. Ha be is indult körülbelül 5mp-re és szintén lefulladt. (Yamaha dt 50 2004)