Az "R" gondolom racing-ot jelent,nagyjából annyi hogy egy kicsivel sportosabb kivitel a gyáritól!Az LC azt jelenti hogy vízhűtéses(liquid cooled) Ebből az LC1 a régebbi,LC2 azújabb típus,pontosan a különbségeket nem tudom én se
Sziasztok!
Vettem egy Dt 80-at tavaly husvétkor. Nagyon szépen ment,de ősz végére megette a főtengelycsapágyat. kicseréltük ahogyan kellet, majd szépen áttelelt, tavaszal egy kis motorozás után megint megette. Ezért ellet a blok centirozásra(nem tudom mi), majd a hengerben dugó gyűrű ki lett cserélve mert megkopott már és ezért egy kicsit meglett furatva. Össze rakás után 10 percig járt majd 2 utca motorozás után is mét fötengely csapágyas lett. Mitől lehet ez? Mit kell tenni ilyenkor?
Válaszokat előre is köszönöm.
Dt vásárlásán gondolkodom. Tudnátok segíteni benne mik a típushibái, mikre kell odafigyelnem? Azt sem nagyon értem miket jelentenek az típusnévben az "R, LCI, LCII" megjelölések.
Köszi előre is!
Helló. Yamaha TDR -ről lenne szó de ugye gyárilag DT blokkos. A powerrel lenne egy olyan problémám, hogy ha véglegesen kinyitom a powert akkor alsó tartományba fullad, felső tartományba bedadog.Mi lehet a probléma?
Üresjárat visszajelző eltört.
Beletört az üresjárat visszajelző a blokkba. Hogy lehet az onnan kiszedni? Lehet valahonnan újat szerezni, vagy mit lehet a helyére betenni hogy ne folyjon el az olaj a sebváltóbol?
Helló ! Én négy éve használok iridium csúcsos gyertyát és nagyon bitang ! Amit a mocid tud azt leforogja ! Nekem is félévente égette szét a gyertyákat.
Sziasztok ! Kérlek segítsetek.Másfél év állás után sikerült rendbe rakni a kis kedvencemet,de nem sokáig tartott az örömöm. Tönkrement a "csinos" (DT80) CDI vezérlése,és miután bontottat egyáltalán nem vagy csak horror áron tudtam volna beszerezni rendeltem egy utángyártottat Természetesen 10 km megtétele után összehányta magát,most csak alapjárat ill egész alacsony fordulatom van. A kérdésem tudtok- e bontott gyári cdi - t valakinél vagy tudtok ajánlani valamit ami jó hozzá? Esetleg a 125-ös é vagy valamelyik apriliáé jó bele ? Ugyanilyen? Előre is köszi minden segítséget !
Eladó a képen látható TDR kerékszett. Két kerék, féktárcsák, első villa féknyereggel, és az SM sárvédő. A motorba visszakerülnek a gyári kerekei azért adom el.
Itt-ott kicsit karcosak a kerekek, de nem ütnek, küllői jók. Lánckerék kopott. Féktárcsák jók. Gumik még nem rosszak annyira, első kopottas kicsit, a hátsó pedig régi, ezért megrepedezett.
de az a vicces hogy gyujtó tekercs jó, cdi jó, trafó jó, pipa jó, gyújtó kábel jó, a kábelek amik ki futna a lenkerékből jók a cdiből is kifutok is jók minden jó de még sincs szikra
az új gyertya amit vettünk hozzá az NKG de az a vicces hogy azzal egy fél évet el ment, után vettünk megint egy NKG és ismét ment de csak egy napot és utána semmi, már nincs is szikra, olyan mintha az ördök szálta volna meg
Szia,nekem is volt ilyen a dt-vel csak az enyém 80-as.Hol ment hol nem,olyan gyertyát vettünk bele ami gyárilag volt előírva,te milyet vettél bele?Mikor kapott új gyertyát utánna se volt olyan jó van amikor be se indult van amikor igen a gyertyapipa csere után ami NKG mint a gyertya akkor lett már jó a gép :)
spzoltánma 17:18
sziasztok van egy yamaha dt 125 lc2 motorom és sajnos az a hibája hogy nincsen szikra. cseréltünk benne gyujtó tekercset, cdi, gyertyát, gyujtó trafót, gyújtó kábelt, meg néztük a pipát is de az is jól működik, állítottunk a gyertyán a gyutjó hézagon is utána egy napig működöt és a következő nap már nem volt szikra ,meg néztünk minden kábel hogy meg e van sérülve vagy szakadva de minden hibátlan volt ,még azt is meg néztük hogy nincs e valahol testelés ,de az se volt sehol, valakinek van ötlete
Vagy szerelési hiba, vagy rossz minőségű főtengely csapágy.
Koyo-t ajánlom, más kínai márkák semmit sem érnek.
Az olajzó furatok tiszták voltak?
Vettem egy Dt 80-at tavaly husvétkor. Nagyon szépen ment,de ősz végére megette a főtengelycsapágyat. kicseréltük ahogyan kellet, majd szépen áttelelt, tavaszal egy kis motorozás után megint megette. Ezért ellet a blok centirozásra(nem tudom mi), majd a hengerben dugó gyűrű ki lett cserélve mert megkopott már és ezért egy kicsit meglett furatva. Össze rakás után 10 percig járt majd 2 utca motorozás után is mét fötengely csapágyas lett. Mitől lehet ez? Mit kell tenni ilyenkor?
Válaszokat előre is köszönöm.
Dt vásárlásán gondolkodom. Tudnátok segíteni benne mik a típushibái, mikre kell odafigyelnem? Azt sem nagyon értem miket jelentenek az típusnévben az "R, LCI, LCII" megjelölések.
Köszi előre is!
E-bay
Honnan tudnék venni,karbon membránlapot?
Köszönöm a választ előre is!
Beletört az üresjárat visszajelző a blokkba. Hogy lehet az onnan kiszedni? Lehet valahonnan újat szerezni, vagy mit lehet a helyére betenni hogy ne folyjon el az olaj a sebváltóbol?
http://www.nagyvas.hu/motoralk...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Eladó a képen látható TDR kerékszett. Két kerék, féktárcsák, első villa féknyereggel, és az SM sárvédő. A motorba visszakerülnek a gyári kerekei azért adom el.
Itt-ott kicsit karcosak a kerekek, de nem ütnek, küllői jók. Lánckerék kopott. Féktárcsák jók. Gumik még nem rosszak annyira, első kopottas kicsit, a hátsó pedig régi, ezért megrepedezett.
Érdeklődni az adatlapomon lévő elérhetőségen!
mert ezekhez már fingom nincsen hogy kell meg nézni
sziasztok van egy yamaha dt 125 lc2 motorom és sajnos az a hibája hogy nincsen szikra. cseréltünk benne gyujtó tekercset, cdi, gyertyát, gyujtó trafót, gyújtó kábelt, meg néztük a pipát is de az is jól működik, állítottunk a gyertyán a gyutjó hézagon is utána egy napig működöt és a következő nap már nem volt szikra ,meg néztünk minden kábel hogy meg e van sérülve vagy szakadva de minden hibátlan volt ,még azt is meg néztük hogy nincs e valahol testelés ,de az se volt sehol, valakinek van ötlete
Wirth progresszív rugó.