Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az, hogy folytott, vagy nem, nem ettől függ. Mert szériákon belül is van ilyen is, olyan is. Egyes országokban csak folytott verziók kerültek piacra.
(Dánok, Németek...)
Itt egy táblázat az alvázszámokról és a hozzá tartozó információkról:
link
DE03
Típuson belül minden szériának van egy száma.
DE03 az 1999-2002-ig volt gyártva.
Az ezt megelőző 4BL szériához képest vannak változtatások.
Szívóoldalon plussz kamra a légszűrő után, más olajpumpa és hasonló apróságok.
A DE06 már az új idomokkal megjelent széria. Ebből van ugye az SM verzió is.
Szeva annyiban csak hogy a gyári dobnak kamrás folytása van a gianellinek meg gypotos elnyeletése van
A 125r nek legalábbis
Az a folytott változatot jelöli de nem száz
Yamaha dt 125R-nél a DE03 rövidítésnek mi a jelentése, mire utal?
Nekem egy 2007es Yamaha DT 50 Supermoto-m van.
A kuplung kar alatt van egy kis pöcök amit berúgás után pár másodpercig nyomva kell tartani különben nem indul a motor.azthiszem szivató néven emlegették.De mire jó pontosan?
És még az érdekelne hogy nemtudom milyen motorolaj van a különolajozó tartályban és mivel egyértelműen nem lehet két fajta olajat összekeverni azt kérdezném hogy ha veszek másfajta olajat akkor hogy tisztítsam ki a tartályt az előző típusú olajtól?vagy kitisztítás nélkül mehet bele?nem lesz semmi baj ha más márkájú,típusú olajat használok mint ami előzőleg volt benne?
Hello.
Egy kérdés
Ajánlottak cseréba egy 600ccm dr külföldi forgalmija meg van.
Eddig magyarba 2gazdája volt, egy aki a külföldről behozta van kinti adásvételi is. A másik gazdája pedig úgyszint magyar.
Nagy herce húrca lenne le rendszámoztatni vagy nem ér annyit? Egy cagiva ar 350 rendszámos motort adnék érte. A csávónak csak szaladgálós motornak kéne meg pecázni csak nem birja már tartani.
Ha tökéletes a 2 felület nyugodtan rakd bele az athenat.Nekem nincs gondom vele
Kíméld meg magad a felesleges idegeskedéstől és bontástól. Nem lesz jó a lemez tömítés, maximum pár száz kilóméterig. Csak jót akarunk, hidd el. Nem viccből mondjuk. Ezek tények sajnos. Ez egy béna konstrukciós hiba volt a gyártól.
Igen, láttam a számlán. Rá is kerestem rögtön. Ha nem lesz jó csináltatok én is. Kösz a tippet!
Török és Társa tömítésgyártó kft, azt elfelejtettem írni.
Amiből csináltattam, az perforált rozsdamentes lemez, mindkét oldalán grafitos bevonattal (motorit). Ez nem enged át semmit, tuti jó cucc.
Megmértem a gyárit, azt kivontam az 1mm-ből. Azt hiszem 0,7 mm lett leszedve esztergán. A gyertyamenetnél fogva lett rögzítve a tokmányba. Esztergáltunk hozzá egy befogót. Mintának el kell küldeni a gyárit. 4000 forintból csináltak nekem 2 darabot.
Mennyit szedettél le belőle? Illetve elküldted nekik a mintát és az alapján csinálták meg?
Felújításkor Athena tömítést tettem be, a bejáratási időt se bírta ki, pedig fel is lett síkolva a hengerfej. Leszedettem még a hengerfejből és kapott motorit grafitos 1mm vastag lemezből legyártatott tömítést. Azóta tökéletes.
Nekem is 3BN és fojtatlan.. mivel megcsináltattam a Yamaha Fehérbe
Sziasztok nemtudnátok segíteni, olyan problémám lenne hogy most akarom a dtm sm-ra alakítani és már sikerült is beszereznem a kerekeket (sztem tdr) meg a féknyerget 2dugattyús brembo csak a konzollal vagyok bajba 320as féktárcsához hogy a manóba néz az ki esetleg egy fényképpel vagy egy olyan ember elérhetőségével aki tudna ebbe segíteni
Nekem mindegy.
Tapasztalatból írtam, s csak a jó szándék vezérelt.
De úgy látom mostanában pont leszarja az emberek többsége a tapasztaltabbak tanácsait.
Nem Te vagy az első, aki ezt nem hiszi el, és ahogy látom nem is Te leszel az utolsó.
Ha kicsit visszaolvasnál, használnád a keresőt, (itt jobb felül) lemez tömítés beírásával, akkor rájönnél hogy nem baromság.
Sok sikert hozzá, soha ne kelljen többet szétszedned, én azt kívánom Neked!
Egy igazi kuriózum,3BN és fojtatlan
Jótanácsként:ha motort bontasz előtte illik egy brigéciolos motormosást végezni,elkerülendő hogy esetlegesen pár apró homokszem bekerüljön a henger és forgattyúsházba.
Egy hónapja sikerült hozzá jutnom egy Athena tömítéshez 2000 Ft-ért, egyelőre az megy bele aztán kiderül meddig bírja. Ha az is szar lesz akkor csináltatok. Egyébként most Motorpower volt benne, durván egy évet ez is kibírt.

motorino:
Igen.
Rendicsek a napokban utazok haza hogy eljussak az összeszereléhez és ha már helyben leszek felhìvlak. Köszi a lehetőséget, még annyit hogy a számod az a köridő?
Ha a másik oldalról is lefényképezed a feliratot rajta(3..) akkor elhiszem
A Castrol Power 1 Racing 2t-vel hasonló a tapasztalatom,teljesen jól szuperál(olajszivattyúval használva)
Szia.
Csak ne tegyél bele megint lemeztömítést, mert nemsoká megint szedheted szét.
Csináltatni kell 0,75-ös klingeritből tűzkarikásat.
Sziasztok! Csak érdekességképpen osztanám meg veletek ezt a képet, ami 1 év Castrol Power 1 Racing 2T használata után készült. A koksz lerakódás nulla, az ami rajta van egy mozdulattal letörölhető volt. A dugó tetején szintén minimális a koksz. Sajnos az utóbbi időben elkezdte enni a vizet, így tömítést kell cseréljek.

Egyébként ezzel a képpel azt is megcáfolnám, hogy a 3MB hengerfej a fojtatlan, ugyanis az enyém 3BN és ez is az.
Adatlapon van, hívj Telenorosról ha tudsz, visszahívlak.
Az meg nekem ingyenes.