Nem feltétlen.
Láttam én már bezabált tűgörgőtől hajlott szemet.
Nem nagyot hajlott, viszont a derékszög ellenőrzés kiadta.
Szerintem egyszerűbb megnézni, mint melegedjen, meg akadjon később, s megint szét kelljen szedni.
Nem azért írogatom állandóan, mert ez a perverzióm, hanem mert normálisan 1X kell összerakni, és kész.
Tudnék mesélni a gányolásokról hidd el.
Most javítottam egy DT-t, norbinak, vannak friss emlékeim.
Konkrétan a kev. állító csavart, a 2002-es motorból, 3 órán keresztül bütyköltem ki.
Több csavar is úgy be volt rajta rohadva, szana szét szívtam az agyam vele....
Zsírt szerintem csak új korában látott a gép....karbantartást meg azóta 1X se...
Ez a "kiderőkszögelem a" kezdetű, ez csak szocialista minőségű (vagy kínyanyi:) alkatrészekkel fordulhat elő, normálisakkal soha.
Ha mag a hkar nem középen van, azt lehet "derékszögelni" napestig, az nem lesz joe.
Normális nyugati motorokon jellemzpen akkormerül fel a derékszög mint probléma, ha már volt valami mucsai surmónál, aki kalapáccsal szerelte ki a felső cspszeget, kalaplta a főcit satöbbi.
Elvileg kicserélem a hajtókart egy egyenesre.
Gyakorlatilag meg hajtok rajta egy minimálisat, akár franciakulccsal.
De nem a Prox minőséget fogom fikázni, mint sokan teszik.
igen hazaértünk rendőrementesen
hazafele 5.be mentünk 55km/h-t többet nem úgyhogy még nem nagyon birtam próbálni a powert mert csak 5000-ren forgott, de mikor hazaértünk mentem egy kört hát nagyon ment főleg mikor a power nyit hát az a legjobb! lehet pakolgatni a sebességeket rendesen! úgyhogy kaptam egy új motort, megint meg kell szoknom
mégegyszer köszönöm hogy megcsináltad
(Juteszembe, hűtő csak hétfőn indul egynapossal, és ezért elnézést kérek, nem így szándékoztam, de nem hagyhattam itthon a héten a srácokat egyedül, más meg nem volt itthon.)
Rekord és hasonló magas minőségű olajok művelnek iylesmit.
Ezt soha nem fogom megérteni, hogy ha valakinek fussa motorra,miért nem fussa normális olajra?
Én a simsonnal is full szint olajjal járok (elf, 1800/liter kartonban) mert a faccom se pucolgasson kiput évente.
Vettem bele új gyertyát,de azzal csak tolásra volt hajlandó beindulni,ezért vissza raktam a régi gyertyát.
Nézte a szerelő hogy elég hülyén ad szikrát,van hogy nincs is minden rúgásnál,van hogy nagyobb,meg kisebb.
Láttam én már bezabált tűgörgőtől hajlott szemet.
Nem nagyot hajlott, viszont a derékszög ellenőrzés kiadta.
Szerintem egyszerűbb megnézni, mint melegedjen, meg akadjon később, s megint szét kelljen szedni.
Nem azért írogatom állandóan, mert ez a perverzióm, hanem mert normálisan 1X kell összerakni, és kész.
Tudnék mesélni a gányolásokról hidd el.
Most javítottam egy DT-t, norbinak, vannak friss emlékeim.
Konkrétan a kev. állító csavart, a 2002-es motorból, 3 órán keresztül bütyköltem ki.
Több csavar is úgy be volt rajta rohadva, szana szét szívtam az agyam vele....
Zsírt szerintem csak új korában látott a gép....karbantartást meg azóta 1X se...