Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most egy kis állapotfelmérés,ha jól emlékszem kértél ilyet.

Menjünk elölről, hátrafelé.
A fékbetétekről most nem ejtek szót, az cserélve lesz.
Az bal első gátló szimmeringje szar, valszeg már olaj sincs benne.
Az első kerék üt, centrírozni kéne, és súlyozni is.
A kormány esés következtében görbült.
Azt hittem a kormánykiflik ferdesége, de alapos szemrevételezés után látható.
A hátsó gátló is kukás, olajhiányos, hintázik.
A láncszett cserés, lóg, kopott.
Motorikusan jó, a kicsi tűgörgő hangja van, de nem vészes.

Jah a kuplungon alul állítottam, így felül tudsz még utána menni.

A motoron látszik a szervízelés, és a karbantartás hiánya.
Most én összelapátoltam, ezekbe amiket leírtam, nem nyúltam bele, mert ez plussz költség lenne számodra.
Mind anyag, mind javítási költségre gondolok.
Így használható, majd ha erősödsz anyagilag, döntesz vagy szólsz.
Na majd értesítelek, ha lesz még fejlemény....
Üdv.
Szétszedtem megint a karbit, kapott egy 120-as főfuvit, meg az alapjárati fúvóka fel lett nyitva kicsit.
Így állítható az alapjárati keverék, lehet bedúsítani, és szegényíteni is.
Jól reagál rá.
Mivel még nincs betét, így kicsit átnyálaztam a gépet.

A fék és kuplungkarokat kiszedtem, lezsíroztam a lógásokat megszűntettem.
A fékmunkahengereket előkészítettem a betétek fogadására, felpolírozva a dugattyúk, és a csúszkák is lezsírozva.
Mondanom kell, minden be volt rohadva rajta, plussz még valami ökör ráfogott a hátsó dugattyúra patentfogóval.
Az első fékcsövet rendberaktam, mert nyeklett-nyaklott a rugózás következtében.
A kilóméteróra spirál, is meg lett igazítva, kereket kivettem, fordítottam a meghajtón, mert úgy balesetveszélyes volt.
A hátsó fék fékpedálja esés közben behajolhatott, karcolta a deklit minden fékezéskor.
Kijavítva, lezsírozva.
Az oldalkitámasztó is lógott, ez is elhárítva, lekenve.
A kormánycsapágy lezsírozva, feszesség beállítva.
Bár ez későbbiekben cserés lesz.
Röviden ennyi, várom a betétet, utána mehet a hangolás, talán merek menni majd 30km/h-nál többet is....
Eperízű?
Kóstoltad?
Persze az természetes.
Letörlöd oszt annyi.
Bár én ezért tértem át 4T-re, meg ettől motorozás után nem vagyunk büdösek.
Így fürdeni is ritkábban kell....
Nekem is taknyol egy kicsit, de sosem foglalkoztam vele hisz 2T.
Ha más tünet nincs akkor használd egészséggel.
Üdv mindenkinek.

Lenne egy amatőr kérdésem: Miért van az, hogy a kipufogóból csöpög az olaj? Minden nap megjelenik egy két csepp fekete olaj a kipufogó végénél, amit ha nem törlök le azonnal akkor hosszú csíkban végigfolyik a dob alján, aztán rá a lengőkarra, én meg pucolhatom a gépet.
Ugyanez a jelenség tapasztalható a robogómnál is (Honda Dio). Először az olajra tippeltem (félszintetikus) de most már a harmadik fajta olajjal próbálkozom (full szintetikus, korommentes, eperízű, stb...) és mégis megmaradt a csöpögés. Lehetséges, hogy rossz hőértékű a gyertya? Ha jól emlékszem a robiban és a DT-ben is 6-os hőértékű NGK van. Egyéb probléma nincs a gépekkel.

Válaszokat előre is köszönöm.
G.
Sziasztok!

Most kezdeném el a motorozást, nem volt még motorom, de szeretnék a közeljövőben venni egyet. Először robogókat nézegettem, de nem igazán jön be a kávédaráló hang, ezért a manuális váltósoknál ragadtam le. Endurókat kezdtem most keresgélni, Yamaha DT 50-re esett a választásom. Az lenne a kérdésem, hogy egy pár tapasztalatot megosztanátok velem? Kezdő motornak jó? Vásárláskor mire kell figyelni? Fogyasztás? Stb..
Előre is köszönöm a válaszokat.
hali! yamaha dt 50 r supermoto alkatrészei eladók!06304906559
Szia kár hogy messze lakol átnézhetnéd a motoromat szerelői szemmel
Szia Erik. bocs,de nem voltam gépközelben. megmérem,de csak holnap este leszek motorközelben és ha O:K:a méret akkor bótlohatunk. Köszi előre is. üdv:"D"
06 30 688 10 80.Ezen a számon,ha megcsörgetsz,visszahívlak.
köszi a képeket!
ezek már jó hírek akkor hogy nem szimering!
hát a fék az tényleg elég rossz eléggé megkaristolta!
várom holnap is a fejleményeket!
Na kész a keverék állító csavar.
Beindítottam, szépen reagál rá, s ha betekerem koppra meg is jön az ideális keverék.
Viszont jobban dúsítani nem lehet, így megint szét kell szednem a karbit, az alapjárati főfúvóka szemre is kicsinek bizonyult.
Nem szimmeringes, mert szívatóra le is fullad.
Csak feltevés volt.
Kivettem a betéteket, csináltam pár képet.
Csemegézhetsz.
Természetesen a blokkokat megtartom, bár az esztergályos nem ad blokkot, a csavart 1000.- forintért gyártotta, baráti áron.
Na jóccaka.
Apuci!
Köszi hogy írtál. Mindenképpen csináld meg, mert így nem maradhat, aztán majd kipótoljuk a pénzt, de kb 20000-ft elég lesz nem?
Néztem hogy a főtenely szimering 5400-ft (prox) nem tudom hogy olyan kell-e bele.Remélem hogy csak ennyi lesz a baja és sikerül megcsinálni.
Majd ha a keverékállító csavar megérkezik és hangoltad akkor még írjál hogy mi lehet a gond!
Még annyit kérhetek hogy amilyen alkatrészeket veszel hozzá azoknak a blokkját tartsd meg, mert a szüleim kérték!köszi
Ja plusz a fékbetétek
helló yamaha dt 80 karburátoron hol van a keverék állitó csavar és mennyinek kell lenni-e a benzin szintnek?
Apuci!
Köszi hogy írtál. Mindenképpen csináld meg, mert így nem maradhat, aztán majd kipótoljuk a pénzt, de kb 20000-ft elég lesz nem?
Néztem hogy a főtenely szimering 5400-ft (prox) nem tudom hogy olyan kell-e bele.Remélem hogy csak ennyi lesz a baja és sikerül megcsinálni.
Majd ha a keverékállító csavar megérkezik és hangoltad akkor még írjál hogy mi lehet a gond!
Még annyit kérhetek hogy amilyen alkatrészeket veszel hozzá azoknak a blokkját tartsd meg, mert a szüleim kérték!köszi
norbi 777:
Na szétlapátoltam a romodat.
Konkrétan szét volt gyalázva a keverék állító csavar, nem jött ki a helyéről, csak roncsolással.
Most megyek csináltatni hozzá egyet.
A subert-tű a leginkább fel van húzva, és így is kevesel.
240-es átfolyású a főfuvóka, a legnagyobb ami létezik ebben a típusban.
Véleményem szerint főtengely-szimmering lehet a gond, amiért kevesel, de konkrétumot akkor tudok, ha kész a keverék állító, és tudom hangolni.
A karburátorból is alig jönnek ki a csavarok, szakadnak bele egymás után.
Konkrétan az alapjárat állító csavar is úgy berohadt, hogy patentfogóval bírtam kicsalogatni.
Jó lenne ha kicsit gondolkodnál a továbbiakon, hogy is legyen.
Szerintem vegyél egy símaszkot.
Igen, bocsánat, oldalidomra gondoltam! :)
Ha Lc2 akkor igen
a 125 dt oldal idomja jó lenne a 80-as dt-re?
Sziasztok Bontottam egy LC2 hátsó kereket,tudok adni küllőket darabra hátsó kerék agyat, felnit, mindegyik kiváló állapotban van, igény eseten tudok adni első kerékbe küllőket mivel az is van bontva és tudok adni első felnit is szintén kiváló állapotban!

06-30-645-8739
Sziasztok megint! Tegnap egy "baleset" történt a motorral:S eltört a központi teleszkóp. ahogy szedtem ki belőle megláttam h nem volt az alsóban csapszeg és a homokon látni is, hogy nem volt benne teljesen Nem tudjátok esetleg hol lehet ilyet kapni vagy van e valakinek eladó? Lyukközéptől lyukközépig 290 mm ( ha így kell mérni:D)
Szetszedted már? Merd meg a tomiteseket, tuti találsz hozzá szettet.
Hát ez egy jó kérdés :) gyári Yamaha DT125R 1990-es.. semmi jelölés nincs a nyergen, a főfékhenger az Nissin.. az 100% :)
Milyen nyereg van rajta? Aip brembo?