Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló nekem van eladó lendkerekem megeggyezés szerint eladom :D
Sziasztok ! Segítségeteket kérném !
Észrevettem, hogy motorom lendkerekében lévő egyik mágnes el van törve nem kellett neki sok idő és semmi hozzányúlás ki is esett, valószínű, hogy a többi se lehet jobb állapotban .
Nem tudom mi tévő legyek
Vegyek egy másik lendkereket vagy ha esetleg van olyan megoldás, hogy külön csak mágnest veszek bele "lehet nagy butaság volt amit most írtam". Ha netán van jobb tanácsa valakinek előre is köszönöm !
Első láncvezető műanyagot keresek! 125R - 1992
Ez nem rá való ez a karburátor!
Erre 28-as Mikuni van gyárilag.
A keverék állító csavarral szerintem benzint tolsz még hozzá, nem pedig levegőt.
Így máris téves a 1,5 fordulat.
Amúgy a 1,5 fordulat arra szól, hogy be tudd indítani.
Azért utána hangolhatsz.

Nekem a burgonyán az keverékcsavar, az is benzint állít, 6! fordulatra van kitekerve, és így jó!
Most akkor mivan?
Heló! vennék Rendszámos DT 125-öst. 1990+ mishikeace@gmail.com
Nah ezt sem gondoltam volna hogy tőled kapok választ :DDD Amugy meg sajnos mindenhez van ott csak Lc 2-eshez nem!
Helló!

Ha valaki tud eladó DT125-t (2006-2007) az jelezzen :)
Köszönöm előre is !
Sziasztok honnan tudom aszt meg alapítani hogy jól van e be állítva a karburátor ? Meg mint ha valami csörögne benne mikor mentem vele nem tudtok rá nekem valami jó tanácsot adni hogy mit érdemes megnézni rajta ha csörög valami ? meg mikor le álok vele az baj ha nem váltok vissza csak simán le állítom és utána történik valami probléma vele ?
Érdekes hallod, egy videót tegyél már fel.
valakinek van eladóba 50 levegős dt-hez membrán eladó?
Köszi a segítséget. A power jelen van tehát ha ráadom a gyújtást kinyit teljesen és ha beindítom akkor pedig a jelre áll. Nem feszül egyik bowden sem. Alapjárat van, az alapjárati csavar nincs teljesen becsavarva, a levegő csavart betekertem teljesen aztán másfél fordulatot ki. A szívócsonk szerintem nem lehet, mert akkor vagy nem lenne alapjárat vagy ingadozva tehát nem hinném, hogy falsot szív.
Köszi a segítséget! :) jgyuris@freemail.hu
D-30-40,5-10,5 mm-t ír a szervizkönyv, de egy tolómérővel érdemes ellenőrizni, szerintem szétszedés nélkül is le lehet mérni. Ha adsz egy címet, elküldöm a manualt. Német/Angol!Francia nyelvű, de szerintem ez nem akadály, mindenről kép van.
meg érted azt egyszer beállítják jól, és egy életre nem kell hozzányúlni, de mégis mindíg azt szeretik tekergetni
az is lehetséges amit te írtál, bár én erről hogy alapjáraton odahúz neki egy teligázt és lefullad, egyből erre a keverékállító csavar dologra gondoltam, mert nekem is így szokta
Egyébként igaz, mindenki a nyamvadt powert szutykolja... lehet, mert az az "újdonság".
A motor, amúgy teljes gázra fullad, inkább a tűn kéne pakolnia, amit leírt, hogy nem számít semmit, olyan nincs. Akkor át kell rakni mégegyet.
a másik bovdent meg véletlenül se spanolja, hátha megfeszül a bovden, és leég a szervómotor
máár mindenki egyből a powert basztatná... egyértelműen karburátor beállítás probléma, a levegő csavaron állíts. tekerd be teljesen, aztán 2 teljesn fordulatot vissza, nézd meg milyen aztán próbálgatsd hogy hogy reagál ha egyik vagy másik irányba tekered. alapjárat van rendesen? alapjárat állító csavar hol áll? nincs tökig betekerve? nem akarom az ördögöt a falra festeni, de nézd meg a szívócsonkot is, repedést, rést keresve.
Ja még annyit ha állítod a levegő csavart, el fog menni az alapjárat, ne ijjedj meg a másik tekerős csavarral állíts utánna
sziasztok! kérnék egy kis segítséget! Nem rég vettem egy yamaha dt 50 mx-et ha valaki meg tudná mondani az első telók szimering méretét,meg köszönném! Üdv: Öcsi
Állíts a power-on...a 2 jelölésű menetes szárat tekerd kijjebbb...
Szerintem meg power.
Szerintem karburátor beállítási probléma. Állítsd be és jó lesz
Hali! Egy kis segítségre lenne szükségem. 2 hete vettem egy '95-ös Yamaha TDR-t amiben ugye a blokk megegyezik a DT-jével. Az gond vele, hogy full gáznál megtorpan a motor azaz befullad, aztán utána elkezd húzni úgy ahogy kell. Ezt üresben is csinálja nem csak menet közbe. Ha 4ezres fordulatnál vagy alatta lenyelezem és nem engedem vissza a gázt akkor lefullad, ha ugyanezt megcsinálom 6ezres fordulatnál akkor csak megfullad egy pillanatra aztán pörög ahogy kell. Karburátort és a levegőszűrőt kitisztítottam de változatlan a helyzet. A tűn a kis zégergyűrű felülről az első rovátkába volt, lentebb tettem felülről a harmadikba de nem változott semmit. 125-ös főfúvóka van benne!
Szerintetek mi lehet a problémája? Előre is köszi a segítséget.
A puding próbája az évés, valószínűleg más a vegdob de egy próbát meg ér.
Sziasztok!
Sürgős válaszra lenne szükségem!
dt 125-ös motorhoz lehet 50ccm-s motornak a kipufogóját (csak a végdobot)használni?
előre is köszi