Nem tartom valószínűnek ,hogy egy könynen fogsz találni ilyen blokkot. Elvileg létezik valami 50lc vagy milyen típus, ami eléggé lc2 kinézetű. Nem kizárt ,hogy annak a blokkja jó bele, de ha találsz olyan blokkot...
Egyébként megy a motorod NKH -s vizsgálatra, vagy miért kell?
Azért kérdeztem, mert a fojtott DT-t meglámpáztam.
Hozzájutottam egy strobihoz, és ezzel faszául ki tudtam mérni.
12 fokos az előgyula, amit nyomatéksáv alatt 17 fokra húz fel, ez kb 3-4000-es fordulat, majd onnan veszi visszafelé.
8-9000-nél már lehúzza nulla alá, így betilt, de előtte is már közel jár a nullához, talán 2-3 fokot ha kap....
Beszéltem emzolival, arra a következtetésre jutottunk, hogy megpróbáljuk ék nélkül.
25 fokról indul, 32-re húzza fel, így 10 körül leforog, a trigger jelet hiába húzgálná, magyarul át lett buszva az elektronika....
Még terhelve nem próbáltam, szerintem tavasz lesz ebből.
Mindenestre köszönöm az infót!
mentem nyaralni... Pécs közepén megállt a pirosnál amikor letettem 1be, rugtam rajta aztán ment tovább oda értem letettem a motort még 1ik nap mentem vele boltba de nehezen indult, aztán amikor jöttem volna haza elindítottam pötyögött az udvarba ráültem húztam egy gázt és befulladt. Gyertyakulcs sem volt nálam így jött apu fel a futóra, itthon levettük gyertya csere és ment is csak épp gyengébb lett
ha gyári akkor semmivel, vagyis én nem kentem be semmivel és nem fúj ki ha klingerites akkor azt hiszem nagyon vékonyan zsírral szokták megkenni, de vigyázz hogy óvatosan húzd meg majd a csavarokat
Jó napot forumozok..
Azért írok most ide mert éppen felujitot motorjaim között van 1 yamaha dt 80 lc1 is eddig nem sok minent találtam hozzá pedig nagyon sok embert megkérdeztem bontok ismerösök mindenkivel beszéltem de nagyon semmi akki tud nekem segíteni az kérem írjon ide érdekel külföldi bontot v utángyártott cucok is..
A másik hogy van egy lc2 gyujtáskapcsolo és azt szeretném kérdezni hogy azt rátudom valahogyan szerkezteni az lc 1 mit kell átalakitani?
A segítségeteket elöre is köszönöm.
Imfsoft. Kb 15 fokról indul, nyomatéksáv alatt akár 35-re is fellehet vinni hallható detonálás nélkül, de inkább 25-30 a biztonsági, ez érezhetően erősebbét teszi az alját. Mittomén amikor nagy gangban egy szembeszelet már alúl nem bír el 18 fok fix előgyújtással, akkor menet közben váltok előgyújtásgörbét ilyenre és így meg képes éppenhogy felhúzni magát. Majd nyomatéksáv elejétől folyamatosan húzom vissza, akár túlforgásra ilyen 5 fokig is.
Gázreakcióban szerintem elég jó különbség van, amikor az egyik félkész motoromat elvittem Euroringre.. igaz verseny közben ki is lyukasztotta a rossz jeladó miatti összevissza előgyújtás a dugót, na meg kb 500 méteren a felvezető rajtnál volt jó a motor, uccsó helyről első harmadba.. :) :) de aki ott volt az halhatta milyen a jó gázreakció. :)
Egyébként megy a motorod NKH -s vizsgálatra, vagy miért kell?