Kedves YamahaDT. Ha fötengely csapágy az nem olcsó. Az enyémbe asszem 6-7 ezer lett volna darabja. De végül nem eredeti került bele, igy csak 4-5 ezer lett a kettő.
Ti éltetek már ilyet? Szépen motorozgatok erre egyszer csak veszettül elkezdett csörömpölni a blokk!! Azonnal le is áltam, na mondom fix hogy meg sült a gépezet mert elég meleg volt. Kicsit vártam vele azt indítottam. Simán be is röffent de még mindig elég érdekes hangja volt, de azért csak haza kellet mennem valahogy. Szóval 5-ösben 35-ös tempóval haza is gurultam. Othon mikor lehült először kivettem a gyergyát amiröl a szikraköz alatt hiányzott is némi porcelán. Na mondom király húzhatom szét az egész blokkot átnézni mit vágott haza az a letört darab. Hát a dugattyú felső gyűrűje meg is volt szorulva kissé a vájatában, maga a dugattyú feje meg elég csócsáltnak nézett ki. Valószínű azt a darab porcelánt néhány ütem alatt porrá zúzta, a por meg rá égett a dugyattyúra és a henger fejre. Még szerencse, hogy a hengert nem karistolta szét! Szóval kipucoltam, rendbe raktam aztán símán ment a gép. Hosszab próbának még nem vetettem alá de remélem semmi gond nem lessz vele. Szerintetek mi a fenétől tört "szét" a gyergya?? Nem bírta a hőt vagy szimplán anyag hiba??
Hát igen a motor felől jön egy tompa rezonáló zörgés. Ettől féltem és is, hogy valami csapágy lesz. Úgy látszik szervízbe kell vinnem. Mennyit képesek elkérni egy ilyen csapágycseréért? Szal ha szét kell húzni az egyész blokkot? Pásztóhoz legközelebb hol van Yamaha szerviz?
Larrer!
Bocs ,hogy ilyen későn reagálok,de egy üzit már írtam csak nem ment el,elég nagyok a képméretek nem mindig megy át!
A gyári" kihuhogó "nekem is gyanús lesz,még bele is van ütve,hogy 80km/h csak nem tudom,hogy ki van-e már herélve!Ez is ,meg az áttétel is arra vár ,hogy végre összetudjam rakni a gépet és próba.De sem a küllős,sem a festő nem erőlteti meg magát!
Itt a kép a szettről:
Hello Pety:
Nem semmi amire vállalkozol,ki lehet, sőt ki kell szedni,ha ki akarod venni a villát.
Az enyém úgy be volt rohadva,hogy a csavar fejét és a csavar véget le kellett flexelni,így kifeszegettem a vázból és satuban tudtam nagy nehezen kiverni!
Úgyhogy azóta is csavart keresek hozzá mert gyári rendelésben majdnem 20ezer .
Ha valaki tud elfekvőben értesítsen!!!
Jó munkát!
Nekem két tippem van a rezonanciára.
Kiegyenlítő tengelynél lehet valami gáz,csapágy,rossz beállítás.Vagy tűgörgős csapágy kopása a hajtókarban,akkor mondjuk még csúnya hangot is ad a henger felől.Én már sajna jártam így
35000 km van benne, nemrég lett dugó cserélve benne. De helyesbítek, 5000 től már annyira kibaszottul rezonál hogy csak na, nagy a rezonáció miatti zörgés is. Nagyon el vagyok keseredve, azelőtt póver alatt, most meg felette rezonál, de úgy hogy szétrázza a seggem! Ha valaki szerelő vagy ilyesmi mondjon rá valamit, attól félek ez drága lesz.
Sziasztok!
van egy Dt-m és tejjesen fel lett újítva.nagyon disznó volt
(125ccm)azt nem használtam a powert me ugye járatós....azt amikor kűdeni akatram akkó ledadog
nemtom mi lehet vele!
remélem tuttok segíteni
köszke
Szevasztok!
Az mitől lehet hogy a motorom eléggé rezonál. 3000-től kezd el és kb 5000ig elég magas frekvenciára vált a rezgés. És ugyanezekben a fordulatszámtartományokban egy tompa zörgést hallok a henger felől. Már igegesít. Azelőtt is rezgős volt a motorom de nem zörgött, és magasabb fordulaton azért elmúlt a rezgés (5000 körül). Nektek mennyire rezonál a motor?
hogy hogy kell állnia