Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,tudna segíteni valaki abban,hogy a képen látható balmenetes csövet,ami a kis tengelyt csapágyastól le fogja,mekkora nyomatékkal kell le húzni,mert rendeltem XVS 650 hez szervízkönyvet de nincs is benne a kardán hajtásról semmi! Köszi
Azt az 5 amperes biztosítékot én megkeresném...
Haló!Van valakinek esetleg 2002 évi 1100Dragstar vezetékezési rajza?Megköszöném ha elküldené.
Nyilvan, nem is mondtam, hogy hagyd igy.
Köszönöm!Igen,de tudni azért nem árt ,hogy menyit megyek.
Nem. A muszerkonzol kormany feloli oldalan van a gomb, amivel nullazol.

Lehet a gomb zarlatos, de lehet hogy a muszer csatlakozojanal van kontakthiba.

Egyebkent rem egyszeru: benzincsap. ON allasban teli tankbol 14 litert enged hasznalni, ha kifogy, rangat, pruszkol. Ekkor RES allasra tekered, a maradek 3 litert is megkapod (tartalek allas) es azzal 40-50 km hatotavot kapsz es lehet kutat keresni.
Sziasztok!Új vagyok itt és új az 1100 Dragstarom,vagyis 20éves de nekem új.Különösebb gondom nincs vele,de a napi km-számlálóval nem bírok.Úgy kell működnie,hogy minden leállításnál lenulláz?Honnan fogom tudni mikor kell tankolnom,ha nem írom fel a km állást.Köszönöm a válaszokat.
Jo, akkor legkozelebb ugy tedd fel a kerdest, hogy erteni is lehessen.

Csak a szoghajtasra van ilyen adat megadva, 0.5-0.1mm. Ez a videon lathato ket kupkerekre vonatkozik es a kardancsuklon kell merni.

Hogy a valtoban a csillapito csapos fogaskerekpar mekkorat loghat az nincs targyalva. Tapasztalat az, hogy a hatso kerek 10-15 fokot tud elfordulni kopptol koppig, ha minden rendben.

http://youtu.be/v9USEgic7BI
A váltóból kijövő tengelynek mekkora lehet a holtjátéka? Előre is köszönöm.
*tengelye, nem rengelye... f_szom...
A váltópedál rengelye oldalirányban (tengelyirányban) olyan 1-2mm-t szokott mozogni. De a búgáshoz ennek nincs köze.
Egy idő után mindegyik sírni fog, az is, amelyik most még nem. A 650-esen a fogak felületkezelése nem a legmagasabb színvonalú, egy idő után búg és a váltót megcsináltatni kicsit költséges csak azért, hogy ismét ne búgjon egy darabig. Úgy 35 és 60 ezer között szokták elkezdeni a zajolást, kicsit gyakoribb olajcserével ~80-90 ezerig el lehet vele menni, de amikor már nem csak búg, hanem rezonál is, bele kell nyúlni a váltóba.
A blokkból kivezető váltótengelynek mekkora lehet kb hány mm kogyoghat ha sebességbe rakod?
Sziasztok segítséget kérnék dragstaromnak az 5-ös fokozata sír mitől van?
Köszönöm a segítségedet,nem tudom még, hogy én csinálnám e ,vagy más.Nekem is feltűnt,hogy hasonlítanak egymásra,de ,mivel az 535 t már rég el adtam,így nem tudtam össze hasonlítani.Úgy néz ki,megoldódik a problémám,a Jófogáson talált egy ismerősöm egy bontott 650 est,és lehet,hogy holnap már itt is lesz a hajtás,kardánostul.Mégegyszer köszönöm a segítségedet 👍️ 👍️
Nagyon köszönöm neked is a válaszodat, 👍️
" XVS 650 endantrieb" és "XV 535 endantrieb" keresőszavakra az alábbi találatok jönnek a német ebay-en.
Mindkét verzió hézagolós, az ár viszont... Na, az nem mindegy. Gyanús amúgy, hogy a 650-esnek hirdetett alkatrész is 535-ből van bontva.
Eská csinálod otthon vagy szaki fogja belőni?
Utóbbi esetre van megoldás, XV535 szöghajtás hegyekben áll és annak a belső alkatrészei kompatibilisek, csak újra kell hézagolni a 650-es házhoz (az meg rutint kíván).
Két okból jobb:
- az XV535 kardánháza zárt, nem ázik be, nem korrodál az a tengelyvég, a használt se lutri.
- könnyebb találni és olcsóbb - sokkal.

Ez egy bevett megoldás, mert amúgy a Yamaha csúnyán letagadta az egész skandallumot. Sokan csinálják, hogy csak átpakolnak mindent az 535 házból, a hézagolókat is (20. és 18. sz. alkatrészek a rajzon) - ezeknek a feladata a napkerék és a kúpkerék közötti foghézag beállítása. Értelemszerűen ha nincs elég hézag, a nap- és kúpkerék fogyasztja egymást és ha túlmelegszenek, meg is szorulhat az egész. Ha túl nagy a hézag, a fogak ütik egymást és előfordulhat idő előtti kopás vagy fogtörés.
A gond viszont az, hogy a két öntvényház nem biztos, hogy egyformán jól sikerült és nem feltétlen lesz tökéletes a hézagolás. Ezért van gyárilag több méret ezekből a távtartó gyűrűkből, mert ott is kézzel állítják be.
Emiatt én azt javaslom, hogy előtte állíttasd be egy szakival, gépműhellyel, Yamaha szerelővel, váltókhoz/difikhez értő valakivel, akinek van műszere méricskélni és érti a manual-t is.

Angol doksi alant.

https://www.650ccnd.com/pdfs/X...
Sziasztok,2000 es,XVS650 hez keresnék ilyen tengelyt a hátsó kerék hajtáshoz,vagy úgy ahogy a második képen van.Amit itt már le írtatok bontókat,néztem,sőt ma beszéltem is 2 vel,azt mondták,Magyarországon már nincs "csopper "bontó,mind a 3 bezárt....A baboon.eu-n nincs,a másikon meg csak a kardán tengely van...
Amerikai stilusu motorokkal (konyhanyelven "csopper") a bajaiak nem foglalkoznak sajnos.

Jofogas.hu, baboon.eu, motorsloop.com oldalakon neznek szet elso korben.
Szia! Sugomotorbontó, Baja. Csak egy tipp.
Sziasztok
Xvs1100 benzintankot keresek, van ötlet valakinek, hogy merre nézzem meg bontottan?
Sikeres volt a tanácsod köszi . Megoldódott.
Köszönöm a gyors segítséget próbálkozok.