Sziasztok,tudna segíteni valaki abban,hogy a képen látható balmenetes csövet,ami a kis tengelyt csapágyastól le fogja,mekkora nyomatékkal kell le húzni,mert rendeltem XVS 650 hez szervízkönyvet de nincs is benne a kardán hajtásról semmi! Köszi
Nem. A muszerkonzol kormany feloli oldalan van a gomb, amivel nullazol.
Lehet a gomb zarlatos, de lehet hogy a muszer csatlakozojanal van kontakthiba.
Egyebkent rem egyszeru: benzincsap. ON allasban teli tankbol 14 litert enged hasznalni, ha kifogy, rangat, pruszkol. Ekkor RES allasra tekered, a maradek 3 litert is megkapod (tartalek allas) es azzal 40-50 km hatotavot kapsz es lehet kutat keresni.
Sziasztok!Új vagyok itt és új az 1100 Dragstarom,vagyis 20éves de nekem új.Különösebb gondom nincs vele,de a napi km-számlálóval nem bírok.Úgy kell működnie,hogy minden leállításnál lenulláz?Honnan fogom tudni mikor kell tankolnom,ha nem írom fel a km állást.Köszönöm a válaszokat.
Jo, akkor legkozelebb ugy tedd fel a kerdest, hogy erteni is lehessen.
Csak a szoghajtasra van ilyen adat megadva, 0.5-0.1mm. Ez a videon lathato ket kupkerekre vonatkozik es a kardancsuklon kell merni.
Hogy a valtoban a csillapito csapos fogaskerekpar mekkorat loghat az nincs targyalva. Tapasztalat az, hogy a hatso kerek 10-15 fokot tud elfordulni kopptol koppig, ha minden rendben.
Egy idő után mindegyik sírni fog, az is, amelyik most még nem. A 650-esen a fogak felületkezelése nem a legmagasabb színvonalú, egy idő után búg és a váltót megcsináltatni kicsit költséges csak azért, hogy ismét ne búgjon egy darabig. Úgy 35 és 60 ezer között szokták elkezdeni a zajolást, kicsit gyakoribb olajcserével ~80-90 ezerig el lehet vele menni, de amikor már nem csak búg, hanem rezonál is, bele kell nyúlni a váltóba.
Köszönöm a segítségedet,nem tudom még, hogy én csinálnám e ,vagy más.Nekem is feltűnt,hogy hasonlítanak egymásra,de ,mivel az 535 t már rég el adtam,így nem tudtam össze hasonlítani.Úgy néz ki,megoldódik a problémám,a Jófogáson talált egy ismerősöm egy bontott 650 est,és lehet,hogy holnap már itt is lesz a hajtás,kardánostul.Mégegyszer köszönöm a segítségedet 👍️ 👍️
" XVS 650 endantrieb" és "XV 535 endantrieb" keresőszavakra az alábbi találatok jönnek a német ebay-en.
Mindkét verzió hézagolós, az ár viszont... Na, az nem mindegy. Gyanús amúgy, hogy a 650-esnek hirdetett alkatrész is 535-ből van bontva.
Eská csinálod otthon vagy szaki fogja belőni?
Utóbbi esetre van megoldás, XV535 szöghajtás hegyekben áll és annak a belső alkatrészei kompatibilisek, csak újra kell hézagolni a 650-es házhoz (az meg rutint kíván).
Két okból jobb:
- az XV535 kardánháza zárt, nem ázik be, nem korrodál az a tengelyvég, a használt se lutri.
- könnyebb találni és olcsóbb - sokkal.
Ez egy bevett megoldás, mert amúgy a Yamaha csúnyán letagadta az egész skandallumot. Sokan csinálják, hogy csak átpakolnak mindent az 535 házból, a hézagolókat is (20. és 18. sz. alkatrészek a rajzon) - ezeknek a feladata a napkerék és a kúpkerék közötti foghézag beállítása. Értelemszerűen ha nincs elég hézag, a nap- és kúpkerék fogyasztja egymást és ha túlmelegszenek, meg is szorulhat az egész. Ha túl nagy a hézag, a fogak ütik egymást és előfordulhat idő előtti kopás vagy fogtörés.
A gond viszont az, hogy a két öntvényház nem biztos, hogy egyformán jól sikerült és nem feltétlen lesz tökéletes a hézagolás. Ezért van gyárilag több méret ezekből a távtartó gyűrűkből, mert ott is kézzel állítják be.
Emiatt én azt javaslom, hogy előtte állíttasd be egy szakival, gépműhellyel, Yamaha szerelővel, váltókhoz/difikhez értő valakivel, akinek van műszere méricskélni és érti a manual-t is.
Sziasztok,2000 es,XVS650 hez keresnék ilyen tengelyt a hátsó kerék hajtáshoz,vagy úgy ahogy a második képen van.Amit itt már le írtatok bontókat,néztem,sőt ma beszéltem is 2 vel,azt mondták,Magyarországon már nincs "csopper "bontó,mind a 3 bezárt....A baboon.eu-n nincs,a másikon meg csak a kardán tengely van...
Lehet a gomb zarlatos, de lehet hogy a muszer csatlakozojanal van kontakthiba.
Egyebkent rem egyszeru: benzincsap. ON allasban teli tankbol 14 litert enged hasznalni, ha kifogy, rangat, pruszkol. Ekkor RES allasra tekered, a maradek 3 litert is megkapod (tartalek allas) es azzal 40-50 km hatotavot kapsz es lehet kutat keresni.
Csak a szoghajtasra van ilyen adat megadva, 0.5-0.1mm. Ez a videon lathato ket kupkerekre vonatkozik es a kardancsuklon kell merni.
Hogy a valtoban a csillapito csapos fogaskerekpar mekkorat loghat az nincs targyalva. Tapasztalat az, hogy a hatso kerek 10-15 fokot tud elfordulni kopptol koppig, ha minden rendben.
http://youtu.be/v9USEgic7BI
Mindkét verzió hézagolós, az ár viszont... Na, az nem mindegy. Gyanús amúgy, hogy a 650-esnek hirdetett alkatrész is 535-ből van bontva.
Utóbbi esetre van megoldás, XV535 szöghajtás hegyekben áll és annak a belső alkatrészei kompatibilisek, csak újra kell hézagolni a 650-es házhoz (az meg rutint kíván).
Két okból jobb:
- az XV535 kardánháza zárt, nem ázik be, nem korrodál az a tengelyvég, a használt se lutri.
- könnyebb találni és olcsóbb - sokkal.
Ez egy bevett megoldás, mert amúgy a Yamaha csúnyán letagadta az egész skandallumot. Sokan csinálják, hogy csak átpakolnak mindent az 535 házból, a hézagolókat is (20. és 18. sz. alkatrészek a rajzon) - ezeknek a feladata a napkerék és a kúpkerék közötti foghézag beállítása. Értelemszerűen ha nincs elég hézag, a nap- és kúpkerék fogyasztja egymást és ha túlmelegszenek, meg is szorulhat az egész. Ha túl nagy a hézag, a fogak ütik egymást és előfordulhat idő előtti kopás vagy fogtörés.
A gond viszont az, hogy a két öntvényház nem biztos, hogy egyformán jól sikerült és nem feltétlen lesz tökéletes a hézagolás. Ezért van gyárilag több méret ezekből a távtartó gyűrűkből, mert ott is kézzel állítják be.
Emiatt én azt javaslom, hogy előtte állíttasd be egy szakival, gépműhellyel, Yamaha szerelővel, váltókhoz/difikhez értő valakivel, akinek van műszere méricskélni és érti a manual-t is.
Angol doksi alant.
https://www.650ccnd.com/pdfs/X...
Jofogas.hu, baboon.eu, motorsloop.com oldalakon neznek szet elso korben.
Xvs1100 benzintankot keresek, van ötlet valakinek, hogy merre nézzem meg bontottan?