A VT750 minőségibb és hétköznapi értelemben használhatóbb motor. Nyilván az ára is tükrözi, de ne szaladjak előre ennyire.
A VT750 42 ló és 65Nm. Ezzel már 140-es utazó sem elképzelhetetlen, hosszú távon a fogyasztása is jobb. A váltója sokkal "tágasabb", százas tempónál 3400-3500-at forog, autópályaképes is.
Ax XVS650 (mindegy, hogy Classic vagy Custom) a Virago 535 felfúrt, felöltöztetett utódja. 40 lóerő, 50 Nm, megtankolva 250 kiló kb. 90-nel csorogni ideális, de a jelentős önsúly miatt ennél tempósabb haladásra, előzésekre kevéssé alkalmas. A váltója igen rövid, százas tempónál a kis hatötvenes 4200 körül pörög.
Ezen felül a 650-es Drag Starnak vannak gyenge pontjai, pl. egy bordáshüvely közbeiktatásával hajtja a kardán a hátsó kereket, ami hajlamos lerágni a hátulsó szöghajtás tengelyéről a bordákat. Erről láthatsz posztokat ebben a topikban is, mert nem egyedi eset.
A küllők törése sem ritka, főleg két személlyel használt példányokon.
Ennél mélyebben nem akarok belemenni itt, de anno összefoglaltam hasonló cipőben járó fórumtársnak, hogy az amerikai stílusú, középsúlyú japán motorok esetében melyiknek mi az előnye-hátránya. A link alant. Sokat nem is kell legurítani, a #5773604 sz. poszt az a lenti topikban.
A hatso meg csak-csak, az elso nem, a villa also fele (az alu 'csizma') nem ugyanaz a Classic-on, mint a Customonn emiatt mashol vannak a sarvedo rogzito fulek.
Szereny javaslatom az, hogy a VT750-nek adj meg egy kort fejben, mert nem egy liga a ket motor.
Sziasztok! Terveim között van, hogy beszerzek egy VT750 Shadow-t, vagy egy 650-es Dragstart és végül a Yamahára esett a választásom.
Viszont nekem a Classic jobban tetszik, mint a sima 650, de most szembejött velem egy hírdetés és nagyon megtetszett az adott 650-es Dragstar. A kérdésem az lenne, hogy a Classic első, illetve akár a hátsó sárvédője is gond nélkül passzol a sima 650-re? A választ előre is köszönöm!
Sziasztok!Az a kérdésem,hogy a kipufogón lévő kb 20 cm-es nikkelezett diszitést hogyan kell levenni?Az egyik végén bilincs van,de a másik végét nem tudom
,hogyan jön le.Előre is köszi a megoldást.
Pl. Shadow 600 - ugyanúgy 40 ló és 50Nm, csak kb. 50 kilóval könnyebb.
A 750-es Viragok ára kicsit elszaladt, de azok is elég jó vételek tudnak lenni, ha 1990 utánit találsz cirka 1 milla táján.
Ha kb. másfél milláig el lehet menni, akkor ott a Kawasaki Vulcan 800. 53 ló, 65 Nm. Egy porlasztós, faék egyszerű mechanika, ejtőtartályos tehát AC pumpára sincs gond.
Annal mar eleg sokba. A koraiak amugy is hajlamosak kiragni a szoghajtasnal a bordashuvelyt, a kullotores sem ritka, a porlaszto (es a blokk is) egy kicsit megbonyolitott xv535 egyseg, ami alapbol nem nagyon felhasznalobarat.
Mindemellett 40LE es nehez, mint a sar.
Ugyanakkor ha nem akarsz 100 felett haladni, nem vagy elozgetos/tempos tipus es nem zavarnak a fent emlitettek, akkor kijohettek egymassal - ugyanakkor szvsz csak jobb motor van az arketegoriajaban.
Sziasztok! Most éppen 4 órája lettem tulajdonosa egy 650 DragStar Classicnak. :)
Sajnos kezelési kézikönyvet és szerviz könyvet nem kaptam hozzá... :(
Tudtok segíteni abban, hogy a magyar nyelvűt honnan tudnám letölteni? Sajnos eddig csak angol nyelvűt találtam a neten.
Előre is köszönöm a segítséget!
Vagy inkább összezavartam az adattal?