Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké köszi szépen a segítséget
Az ívfeszültségre van rárakva ,mert a xenon nehezen ionizálható, ezért kell a gyújtóimpulzus. Amikor a két elektróda között beindul az ívkisülés akkor már nem ad újabb gyújtást. Valami villamossághoz értő haverral nézesd át .
és mitől romlik el egy izzó?
de az úgytudom elég drága
mit lehet vele még csinálni? és hogy tudhatom meg biztosan h égőprobléma?
Csak jó drága. De te tudod.És mivel nem belül ível át, megkeresi hol tud átívelni.
ok értem elírtad. hol az a gyujtóimpulzus?
és az okozhatja hogy elől a búránál szikrázik?
Xenont akartam írni. Javasolnám vegyél egy másik égőt. Az égő úgy megy tönkre, hogy nő a belső ellenállása, és nem belül ível át . Illetve nehezen gyújt be.
igen használtan.
mi az az xwonn? hogy néz ki?
igen használtan.
mi az az xwonn? hogy néz ki?
Sziasztok!

Nekem is xenon van a gixerben, a rendőr honnan tudja megállapítani, hogy nem a hagyományos rendszer van bent? Nálunk pl lehet kapni optifit kék színű halogén égőt is.
Szétszedni úgyse fogom neki.....
A xwnonnál van egy nagyfrekvenciás 20KV-os gyújtóimpulzus, amit rendesen le kell szigetelni . Használtan vetted?
testelése rendbe van? külön vannak rajta elvileg testkábelek, és a trafót is ha lehet testhez rögzitsd
!SEGÍTSETEK!

Vettem Bi-Xenont a motoromba.(autós változat, nem gagyi kínai)
Felraktam, leszigeteltem( gumicső a vezetékre)
DE amikor bekapcsolom akkor sercegő hangot ad és szikrázik a gumicsövön keresztül a vázra, ha messzebb teszem onnan akkor a lámpa búránál szikrázik kéken. kb 10 sercegős kapcsolgatás után bekapcsol a xenon és utána már nem szikrázik. Ha eközben forgatom a kormányt nyomkodom a vezetékeket akkor is hibátlanul működik (tehát nem szigetelés probléma) de ha kikapcsolom a xenont és kihűlt és utána egy fél órával felkapcsolom megint előjön és elkezd szikrázni. Kérlek segítsetek mert már 3 napja szerelem és nem jövök rá a hibára ( már mindent szétszedtem és megnéztem de semmi látható sérülés)
Esetleg aksi probléma? ja és nincs különbség az autós és motoros xenon között?

Köszi szépen!
A többi meg veszteség...
Még téged is basztatnak?
Milyen motorra szeretnéd csinálni?
Van hozzá kapcsolási rajzod?
Meg kell nézni benne az index relét, lehet elbírja a 4 égő teljesítményét. Akkor érdemes kipróbálni, h az index kapcsolódat szétszedet, és a középső pólusra rákötöd mind a két szélső érintkezőt. Elivelg jó lesz ha megbírja az index reléd. Ha nem bírja meg akkor még egy relét kell használni hozzá.
persze, csakhogy debrecen amúgy is ilyen volt már régen, nem most kezdődött ez az egész. Engem már két éve csesztettek a fóliáért, úgy, hogy az elsők szabályosak. Ma is nem azért szedett ki a debreceni rendőr, mert nem volt első rendszámom, mivel elhagytam, meg sem kérdezte, egyből ezt a buzi fóliát kérdezte.
LED-es irányjelzők,vagy LED.égők a hozzá való relé, és egy közösítő kapcsoló. De megéri ez neked ?
Igen, megerősíteni tudom, hogy Debrecenben is elindult a gyüjtögetés.Okt. 1-je óta, már nem elég, hogy visszaállítod a vasat eredeti állapotba, és a KPM-en szemlére bemutatod, hanem végig is kell mennie a vizsgasoron. Ha ott megbukik a mutatvány, akkor befizeted a vizsgadíjat, kimész a sorról, és javítás után, új vizsgaidőpontot kérsz, és kijavítva ismét az úr színe elé járulsz.Röviden ennyi.
Ja, és a fóliázott autókra ugyan ez igaz (vezető ülés melletti sor).
Hadd homályosítsalak fel, hogy az inverter hatásfoka, ami az egyenáramból 40 kHz-es váltóáramot csinál, majd transzformálva lesz belőle a xenonégőnek szükséges 35V -os feszültség , max 50 % , de nagyon jó félvezetőket és transzformátort feltételezve sem lesz 65%-nál jobb hatásfok.
valaki tud esetleg valamit a segédmotoros kerékpárba xenont szabad-e dologról?
Szia Bigoneoszi!

Köszi, hogy felraktad , érdekes. Tényleg nem 35W -os teljesítménynek felel meg ez az áramfelvétel. Csak hallottam egy két ,érdekes dologt az átfolyó áram méréséről ,sajnos visszaidézni nem tudom ,de az volt a hallottak lényege ,hogy néha amit kiír egy egyszerű műszer ,az akár nagyon messze is lehet a valóságtól. Továbbra is kitartok amellett ,hogy a tényleges fogyasztása kisebb mint egy átlag halogéné ,mert a mi kocsinkon /mint már pár oldallal előrébb írtam/ azt vettük észre.

üdv.:mumi
sziasztok!
szeretnék vészvillogót szerelni a motoromba.
Tudtok segíteni, hogy kell és mikell hozzá? köszi
Jaja, én is tudom. Sajnos evvel 1szerűbb mérni mint egy analóg mutatóssal, pedig az áramnál az sokkal pontosabban jelez. Mert kezdetiben tuti, h ez sem 6A körül van...
Sima egyenfeszültségre jó . Pl : akku.