Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És mi a tapasztalatod vele? Itt jó néhány érdeklődő szívesen olvasná,többek között én is!
Annyiért ne vedd meg! Én az autóba legutóbb 3.ooo.- ért vettem ugyanezt ...
Utánanéztem, párban a H7 4500 Ft 60%-kal nagyobb fényerő, de van egy Ultra változat is, annak 90%-kal nagyobb a fénye, az 4990.
Egy tank benzin, aztán majd meglátom van-e különbség. Szerintem lesz. Március elsejétől gurulok, addig ki van vonva a motorom a forgalomból.
Milyen izzó van benne ?
Ezért tartom tökéletesen feleslegesnek azt a kőkorszaki szabályt, hogy kötelező magunknál hordani az izzókészletet. Teljesen kivitelezhetetlen az út szélén kiégett izzót cserélni, szakműhely kell hozzá.
Nekem pl. a kocsim hátsó lámpájának kiszereléséhez hátsó lökhárító le.... Tehát neki se állok, ha pedig hölgy a sofőr, szinte biztos vagyok a dolog kimenetében ha a rendőr esetleg kérné!
Üsd be a google keresőbe: Tungsram Megalight Plus és utána eldöntöd, honnan szerzed be.
Írtam már, hogy van H4 ben is xenontöltetű izzó, az ugyanúgy két izzószállal rendelkezik, vagyis tompított és távolsági fényű egy izzóban. Nincs köztük külsőre semmi különbség. Két izzó volt a legjobb a teszten, ezeknek valóban nagyobb fényerejük volt; az első a Tungsram Megalight Plus volt, a második helyen pedig a Tescoban is kapható Ring Ultra Xenon gyártmányú, de az az ára miatt szorult a második helyre mivel másfélszer annyiba kerül mint a magyar. Sacc 3600-ért láttam darabját az pécsi Tescoban.
És a lényeg az, hogy a nagyobb fényt nem nagyobb teljesítményű izzóval éred el (pl 80/ 100W), mert az nagyobb hőt is termel, ami szétégeti a lámpádat, ezek ugyanúgy 55/60W-osak.
Sziasztok.
Honda VTR 1000F-be szeretnék Xenon ízzót.Mi kell hozzá?Milyen teljesítményűt kell belerakni.?Milyen árban vannak ezek?Hol tudom beszerezni a legolcsóbban?stb...stb.Fingom nincs az egészről....Tudnátok segíteni ebben?Válaszokat előre is köszönöm.
Az meg még most jutott eszembe, hogy gőzöm sincs hogyan tudom kicserélni, mert elöl hiába bontottam le a burkolatot még mindig nem tudok hozzáférni a foglalathoz, mivel hátulról is tartják csavarok de azokhoz nem férek hozzá csak ha a hátsó oldalt is nekiállok megbontani. Sajnos elképzelésem sincs róla, hogyan kezdjek hozzá, mert annyi helyen van rögzítve, lehet szervízben csináltatom meg aztán majd lelesem hogyan csinálják.
Köszönöm neked is a választ.
Köszönöm a választ, de lenne még egy kérdésem. Az izzó ami most bennt van a lámpában kétfényerejű, ezek is ilyenek?
Ha elforog, attól nem biztosh szar. Lehet h simán anya van az ellen oldalon.
Ezért írtam: Te látod, te vagy ott. Mi innen hogy tudnánk megtippelni, hogy a kezed előtt hogyan állnak a csavarok/idomok ?
hehe de vicces vagy hát a burában elölről van 1 csavar, csak az a gond h az forog a menetében, gondolom szar a menete... ezért gondoltam h a másik oldalról is meg lehet ne e közelteni vmelyik idom leszedésével...
Igen, ugyanúgy H1 H4 H7- es izzók ezek, foncsornak semmi baja nem lesz, mivel ugyanúgy 55W-os, tehát az általa termelt hő is ugyanaz, viszont a fénye valóban 30-50%-kal több. Egy 206-os Peugeot lámpával tesztelték egy laborban, és fotós fénymérővel mérték a fényerősséget.
Ahonnan rálátsz a csavarokra onnan kezdjed. Már ha csavarhúzóval szeded szét.

Kalapáccsal bármelyik irányból nekiláthatsz...
Az biztos...
Nemtom, nem probáltam még egyátalán elöről a bura felől v háturról a műszerfal felöle kezdjem? Mondom h tiszta analfabéta vok..
Egy izzót azért csak ki tudsz cserélni nem?
nem vok egy nagy szerelő, azt hittem szerelés nélkül is meg lehet valahonnan tudni!
Szabadon helyettesíthető a gyárival.

A foglalata megegyezik, a watt száma szintén.
Nézd meg a benne lévő égőt,vagy a foglalatát...
azt honnan tudom h a robogómba milyen kéne? H hányas? és hány wattos a jó?
Malaguti centro SL 50-ről lenne szó...
Helló!
Ez az izzó amit említesz, átalakítás nélkül behelyettesíthető más izzó helyett?
A foglalat és a foncsor bírja?
Az a lényeg, hogy a lámpád csak akkor gyulladjon ki, amikor a motorod beröffen, gyújtás ráadásra ne történjen semmi. Hogy ezt hogy oldod meg az már a te dolgod. Én nem értek a kérdéshez, hozzáértőbbek írását tolmácsoltam csak. Én biztosan nem teszek xenonszettet a motoromba, max. Tungsram Megalight Plus izzót xenon töltettel. Az kapta a legjobb helyezést a xenontöltetű izzók tesztjén egy újságban.
nekem 2004-es HONDA CBR 125R-van már az is így működik, hogy ha ráadom a gyujtást akkor automatikusan felkapcsolja, de mikor megnyomom az önindító gombot kattan 1 rellé és olyankor le is kapcsolja automatikusan a lámpát ha elengedem a gombot akkor pedig vissza. Elméletileg ez miatt nem menne tönkre a xenon ha majd 1x veszek bele. vagy mégis?