Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha támogatva lenne a napelem és nem +adó rajta biztos több lenne abból is
Azé' egy otthoni akksicserét megnéznék, elég egy cégnél megnézni a targoncákét, vagy másik targonca kell hozzá vagy hozzá való cserélőeszköz mert hát ezek többszázkílós holmik még manapság.
Viszont ha minden kertes házhoz lesz napelem, akkor nappal feltölthetné a pótakksit, otthon meg sima csere, és kész - ha ez házilag megoldható lenne. Csak végszükségben kellene idegen töltőn töltögetni.
nekem minden nap lenne kb 15 órám tankolni itthon, vagy a melóban 8
amúgy valami indukciós faszasággal kellene "tankolni" őket, az lenne csak az igazi királyság
csak szegény tesla ötletét kivégezték mielőtt sikerült volna neki az ingyen áram
utána már csak az ingyen sör és az örök élet kellett volna
Benzin még van bőven, vagy 20-30-40 évig lesz is.

Akku még nincs elég az igazi elterjedéshez, és villanyáramból is sokszorosa mennyiségre lenne szükség, ha a járművek legalább felel elektromos lenne. Ráadásul nem csak megtermelni kellene az áramot, hanem eljuttatni a fogyasztókhoz is: a jelenlegi hálózaton keresztül ez nem fog menni, mindenből új, sokkal nagyobb kapacitású kellene.
a zsigulinál meg a töbi régi szarnál ha sűrűbben volt beállítva a szelep nem égett be
csak sokan szartak rá.....
nekem az is volt vagy 10 évig faternak is meg egy csomó havernak de egyik se égett be
haver még a trabantot is megcsinálta gázosra, igaz az szívott egy kicsi olajos benzint is hogy legyen kenése, miután egy blokkot beállított a második már jó lett

én ismerek sok gázos szervizt, nem mondok konkrét dolgot, de a többsége egy béna pöcs.....
amúgy a dízel gáznak ez is adott egy szúrást a szív felé, mert 10 kamionból 8 el volt baszva, pedig nem bonyolult, de az átlag szerelőnek nagyjából annyi agya van mint egy kőműves segédnek
Továbbra is azt mondom ehhez mint a hír alatt, amíg nem lehet közel olyan gyorsan megtankolni árammal egy gépet mint a jelenlegiekkel addig ez nem valós dolog, mert ha mondjuk csak 1 órára csökkenne a töltés idő akkor ha mindenkinek villanyos van akkor mekkora sorok állnának a töltőállomásokon? Nem beszélve a tgk-król. Így is anyázunk ha már 8-10 percet kell várni a sorunkra mert ketten állnak előttünk.
Ez a régiekre állt, az injektoroshoz nem kell és nem is nagyon lehet szgép nélkül nyúlkálni. Itt a szenzorok baszhatnak át, de az ugyanúgy megcsinálja minden gépnél mindegy mivel megy.
*ezek
Tegnapelőtt 204-ért tankoltam, nekem ez a 7. gázos verda és ebben most van 490000 és 150000-nél került bele a gáz, az előző tulaj bevallása szerint egy hengerfej csere volt ami bontottan 40 rugó+ munkadíj, én cseréltem a reduktort ami 24 volt és egy map szenzort (abból többet is mert az egyik gázos nem jót vetetett velem és a végén egy drága, de legalább hozzá értő cserélte a jóra), ez az első injektoros gázos járművem, az előzőek a régi karbis szutykok voltak, 3 zuk, 2 gazella és egy vw lt28 karbis 2000-es, és mindegyik megérte még akkor is ha a régi zukkok és a vw szelepei még nem bírták a gázt és 40-50000-nél beégett valamelyik kipuff szelep mert hát azok még az ólmozott benzinhez lettek gyártva puha szelepekkel és ülékekkel, de ami már ólommentessel ment eredetileg az jobban bírta a gázt, a gazellák is elmentek bontás nélkül 100000 fölött legalábbis a gáz miatt nem kellett bontani, mondjuk minden más miatt elég sűrűn. Én szeretem az lpg-s járműveket, semmi bajom velük főleg az injektorossal, ahhoz nem kell sűrűn nyúlkálni, mióta megvan én mentem vele 80000-et. Nekem 8-at eszik az ignác elég rideg tartáson és állandó pergetésen mivel nem túl erős ennyi km-el így ha valamit akarok akkor a tiltás is befigyel naponta néhányszor.
Azt mégsem nyomták így akkoriban, mint ma a elektromosokat.
Plusz azt felejti el mindenki, ha egyszer ezek elterjednek, akkor nem fognak megmaradni az ingyenes töltések, parkolások és valószínűleg az áram sem ennyibe fog kerülni, mint most. Arról nem is beszélve, hogy nagy kérdés ez mennyire környezetkímélők összességében. Az is kérdés milyen tartósra tervezik, valószínűleg olyan lesz, mint a mobilok, hogy elromlik és megy a kukába, te meg vegyél másikat.
A benzines autó is az volt a megjelenésekor.
Most meg a villanyé a jövő (csak legyen hozzá elég akkunk, meg áramunk a töltéséhez).
A halasi kút az túl olcsó
A többi helyen 210-230 között van
Ha arrafelé van dolgom mindig útbaejtem azt a kutat
Ezeknek a dízel buziknak hiába bizonygatod hogy a gáz jó nem hiszik el, kb olyan mint a krisnást meggyőzni hogy kurvázni milyen fasza
Ne nekem mond, a villanyosokat egy vakításnak tartom. Új gazdag fillérbaszók játékszerének.
ez olyan messze van az átlag embertől mint az a bizonyos jeruzsálem ! üzemanyag cella hidrogén ! ajjaj még az európai minőségű bengát sem tudjuk hozni átlagban, van jó benzin 400 -ért bécsből !
+ kellene hozzá még vagy 12 paks eccere hogy bírja a terhelést, világítanának még nappal is a távvezetékek apa !
ok, végy egy olcsóbbat 15M és egy fele olyan tudásút, azaz 250-et tud eccere, igaz nem lineáris egy kisebb tütü feltöltése e legyen, 335 e ft. az jó ? 930 liter bengát kapsz érte. azzal mennyit futsz , egy 10L átlagos autóval ?
Az ár visszahozás a jelenlegi kocsihoz van mérve, vagy ha,nem ahhoz akkor a kategóriájában hasonló benzineshez képest
Ha pl lenne a,melóhelyen vagy a,közelében ingyenes töltő ami még jó pár évig ingyenes akkor már el lehetne gondolkodni rajta
Ha 5-6 év alatt visszahozná azt a többletet amit a benzines társához képest fizet érte az ember akkor simán megérné

Mivel melóba kell járni így a kocsi szükségszerű, sajnos nem lehet kikerülni a,használatát
AZ EGYÉRTELMŰEN SZARUL VOLT MEGCSINÁLVA...
Nekem szerintem több mint 10 éve gázos a veki ... sosem volt gondom vele ...
a motor sem száradt még ki ...
Kiskunhalason az EDO-n 180-190 a gáz pótkeréktartályos...500km körül elmegy a 44 literes tartállyal...ami kb 8000- ből van tele...
Lehet számolgatni ....
Akkor mégse olcsó?
http://www.origo.hu/auto/20180... 80%-ra 10 óra és lehet tud 540 is. havi 770 e ft vellany számla nem is rossz
amelyik autó nincs termelő tevékenységbe bevonva, az nem hozza vissza az árát, csak van amelyik többet visz és van amelyik kevesebbet...
Vennék villanyos kocsit ha lenne épeszű árban, de a jelenlegi helyzetben sosem hozná vissza az árát
Nekem még az -is megfelelne ha ténylegesen elmenne 120-150km távot
Nem kellene semmi extra bele csak szervo meg fékezéskor visszatöltés, még az egér mozi se hiányzik
Bár ingázáskor nem sok a motorfék üzem, lehet a visszatöltés se olyan fontos
Baazki
Olyan faszok szerelnek gázt akik azt nem veszik észre hogy a nap szenzor egyik lábát elgörbítették és úgy dugták rá a csatlakozót
Na most egy ilyentől milyen beállítást remél az ember?
Ezek már nem a zsiguli szint hogy az is beállítja aki félig vak és süket....
A gáz kurva jó csak idióta faszok szerelik be a sóhereknek és utána meg is van a baj
Nekem is szarol kicsit benzinen mert ki kellene ganézni a szívó felét mert kb úgy néz ki mint a közvetlen befecskendezéses motor mert nem járok benzinnel ami takarítaná