Mondtam hogy nem pont ugyansz a szallitas,de ugyanaz a cel.
Ha nincs mit szallitani akkor olcsobb az eszkozt bedaralni mint megtartni.
Itt is ugyanez van.
Excell tablazat nyer.
De csak a szarokat, ami igazán nagy szállító hajó volt azt azért nem állították le végleg
Még lennék lepve ha szétvágták volna őket nem olyan drága még a vas hogy megérje bontani
A konténer a hajós társaságé, szóval ha megrendelik a konténert akkor vagy nem adja oda és nem szállít vagy dupla áron szállít
Haver is úgy van a futárral hogy ha sos fuvar van akkor a visszautat is számlázza, mert nem tud vagy nem akar napokat várni vissza fuvarra
Ez mind duma
Egy hajót újra üzembe helyezni pár hét legrosszabb esetben pár hónap
A tiszti állomány tuti nem lett elzavarva, a segédmunkás meg könnyen beszerezhető
Az is duma hogy a 3 ezres azért 20 ezer mert nem megy a konténer vissza Kínába, ha üresen küldik vissza akkor is csak maximum 2x3 ezer lenne a szállïtási díj és nem 6-7x3 ezer
Hajó van, konténer nincs…. 😂 illetve az is van, csak annyi mindent gyártatnak Kínában, főleg Amerika, hogy hozattak mindent, csak visszafelé nem ment… a konténerek állnak, Kínában meg elfogy 😂
Volt benn egy hasonlo nagyker,kerdeztem hogy meg mindig nem telepitik vissza a termelest.
Mert meg mindig olyan rohadt olcso gyartatni kinaban hogy nem eri meg. 😦
Sajnos mindennel ez van. Nekem van ami egyik napról a másikra 50%-kal ment fel. A hiányzik nem tudom mikor érkezik nincs válaszok már kezdenek megszokottá válni. Lassan visszatérünk a 70-es évek hiánygazdálkodásához. Pult alól banán meg ilyenek......
Csak egy apro adalek.Semmi koze o1g-nek,meg szinte semminek,szemelyes tapasztalat.
Jan-februar tavasz van egy kedvelt fotel,CH-103021 a neve 73e ert vittek. Szep szammal,hatosaval rendeltem.
Mint minden ilyen kinai gyartas,tok jo.
De,a szallitasa mostanra kontenerenkent 3600 dollarrol 20000 re ment fel.
Senki nem ertti miert.
Pedig egyszeru,a virus miatti lezarasok altal megkavart kereskedelmi lancok nem alltak helyre.
Es amiatt mert akkor leallt a termeles ezert kivontak egy halom hajot ezrk most hianyoznak,igy felbadsztak az arat.
Es ezt mar nem birja el a cucc,mert 120 ezeret mari neni nem veszi meg.
https://www.jofogas.hu/pest/Kontener_40_labas_tengeri_kontener_hajokontener_117549028.htm
Egy kontenerhajo 80% a levego,a faraban van a hajtomu az er valamit,a tobbi csak egy palast.
Ha nincs mit szallitani akkor olcsobb az eszkozt bedaralni mint megtartni.
Itt is ugyanez van.
Excell tablazat nyer.
Csak egy kis nem pont szallitas de ezek sem tunnek reginek.
www.cnn.com/travel/amp/cruise-...]https://www.google.com/amp/s/w...[/url]
Még lennék lepve ha szétvágták volna őket nem olyan drága még a vas hogy megérje bontani
Haver is úgy van a futárral hogy ha sos fuvar van akkor a visszautat is számlázza, mert nem tud vagy nem akar napokat várni vissza fuvarra
Egy hajót újra üzembe helyezni pár hét legrosszabb esetben pár hónap
A tiszti állomány tuti nem lett elzavarva, a segédmunkás meg könnyen beszerezhető
Az is duma hogy a 3 ezres azért 20 ezer mert nem megy a konténer vissza Kínába, ha üresen küldik vissza akkor is csak maximum 2x3 ezer lenne a szállïtási díj és nem 6-7x3 ezer
Mert meg mindig olyan rohadt olcso gyartatni kinaban hogy nem eri meg. 😦
Jan-februar tavasz van egy kedvelt fotel,CH-103021 a neve 73e ert vittek. Szep szammal,hatosaval rendeltem.
Mint minden ilyen kinai gyartas,tok jo.
De,a szallitasa mostanra kontenerenkent 3600 dollarrol 20000 re ment fel.
Senki nem ertti miert.
Pedig egyszeru,a virus miatti lezarasok altal megkavart kereskedelmi lancok nem alltak helyre.
Es amiatt mert akkor leallt a termeles ezert kivontak egy halom hajot ezrk most hianyoznak,igy felbadsztak az arat.
Es ezt mar nem birja el a cucc,mert 120 ezeret mari neni nem veszi meg.
Azt gondoltam te is arra reflektálsz.
Bocs👍️