Háááá,3 hónapja próbáltam életet lehelni bele egy flkonból,akkor elég hurutosan kelt fel.
Most leharcoltam a karbit de elég nagy menet volt mire lejött a csonkokról.
Ha elzárt a csap, nincs baj. Én is mindne kisgépre szereltem csapot, kijáratom és minden indul könnyen.
A hornettel szoptam eleget, 2hónap után már nem indult, dadogott. Az yz250f-nek elég volt 1hónap és nem akart indulni ha nem járattam ki belőle.
Mindegyikben zöld trutyi volt.
vákumos benzincsap vagy manuális elzárva?
mert ha nincs benzin utánpótlás elpárolog fél éven belül az összes a csészéből még a zárt garázsban is
inkább ott a baj ahol mindig van benzin utánpótlás
No,megdőlni latszik a szar benzin mitosz nekem.
Ez egy 3 uszkve 4 evet allt karbi,nem igen latom a zold taknyot,most en csinaltam tul jol valamit vagy mas tul rosszat.
A donto tobbsege madaras benzin,egy evben egyszer megprobaltam beinditani.Nem mindig jart szepen.
8 évesen vettük 80 ezerrel az f astra
volt némi hiba az üzemeltetésben emiatt szétszedtem a motort
ha már ott voltam leengedtem a váltóból
a piros opel olaj jó illatú volt olyan rumos süti szag
picit matt volt az újhoz képest
semmi kopadék semmi elváltozás
Haver cserél automata Merciben, abban olyan 12 éves volt... váltott, de ugrált, rángatott. A levett olaj olyan volt, mint a gyümölcsleves: sűrű, de mégis híg, tele szálas uszadékkal. Teljesen szétesett a folyadék, büdös is volt. Kicserélve sokkal jobb lett a váltó.
Most leharcoltam a karbit de elég nagy menet volt mire lejött a csonkokról.
A hornettel szoptam eleget, 2hónap után már nem indult, dadogott. Az yz250f-nek elég volt 1hónap és nem akart indulni ha nem járattam ki belőle.
Mindegyikben zöld trutyi volt.
mert ha nincs benzin utánpótlás elpárolog fél éven belül az összes a csészéből még a zárt garázsban is
inkább ott a baj ahol mindig van benzin utánpótlás
Ez egy 3 uszkve 4 evet allt karbi,nem igen latom a zold taknyot,most en csinaltam tul jol valamit vagy mas tul rosszat.
A donto tobbsege madaras benzin,egy evben egyszer megprobaltam beinditani.Nem mindig jart szepen.
és tuti nem cserélt benne olajat a buzi olasz mert a motorba sosem cserélt
volt némi hiba az üzemeltetésben emiatt szétszedtem a motort
ha már ott voltam leengedtem a váltóból
a piros opel olaj jó illatú volt olyan rumos süti szag
picit matt volt az újhoz képest
semmi kopadék semmi elváltozás