Az meg nem, de javorszarvas teszt meg lehet. Ahogy elnezem, Zoli fogja csinalni a furgonnal. Hogy Bogyo vagy Pipi jatsza-e a szarvast, az meg nem dolt el. :)
Szerintem én nem mondtam olyat hogy az abs ügyesebb mint te, főleg a hondán. De ha mégis akkor valami nagyon fejfájós napom lehetett 😂
Egyedül a ktm-nek volt ilyan eddig az elektronikája(azok közül emikkel mentem) hogy észre sem veszem a működését. Az összes többi batyu szart nem ért.
Más, valamit csak ér ez az ellenanyag vizsgálat, kb 9hónappal a betegsèg után még van 87 ilyen szar a véremben, pedig rajtam átment könnyen a vírus. Aki állítja hogy beteg volt de nincs ilyen szarja, az hazudik.
Pedig jól leírta a lényeget. De mindegy. Kinek hiszel? Megkeresem tőle a vészfékezés és motor elfektetés témát 😁
Ja. Amikor meg én mondom hogy szar az ABS a Hondán, akkor kiröhögsz, hogy persze, majd jobban fékezek az ABS-nél 😂
Mondjuk normál úton még elmegy, de ha rossz akkor az elpattogás miatt megszűnik a fékhatás.
nekem 2 ismerős is van aki telibevert másik járművet, mindkettő ott helyben meghalt
ha csúsztatom és valami miatt bepörget akkor beszoptam, ha csak a oldalamon csúszok akkor nem
mondjuk nem 30 méterrel a jármű előtt kell letenni a motort, hanem a utolsó 5 méteren
na mindegy én akkor is inkább seggel megyek a másik kocsinak mint fejjel, a seggem sokkal jobban párnázott
Azért ki kell kerekíteni a dolgot, nem mindegy hogy milyen az az abs… egy modern abs-szel biztosan meg lehet állni, de egy régebbi, főleg japánnal, inkább az a biztoshogy nem. Borzasztó hogy milyen abs-eket szereltek hondakba, yamahákba. A fékhez épphogy hozzáérek és már darál is, elengedi én meg szarom össze magam pedig tudom hogy lehetne nagyobbat is fékezni.
Igen. Kb. ez stimmel, akkor szokták elfektetni az emberek amikor úgy sem tudnak mit csinálni, mert felkészületlenek, nem tudják mit lehetne tenni.
Valójában ha van időd "elfektetni" akkor fékezni is. És minél többet fékezel annál kisebb sebességgel csapódsz be.
Persze ehhez meg kell tanulni, és gyakorolni a vészfékezést.
Aztán ha kicsit haladó vagy, dönthetsz úgy is, hogy elengeded a féket és megpróbálhatsz elkerülni.
Na ilyenkor nyilván nem a csúszáshatáron óvatoskodik az ember, hanem benéz oda ahova menni akar és ellenkormányzással akkor is ledönti a motort, ha kiemel a kipufogó. Ha szerencséd van akkor talpon maradsz, ha nem, akkor legalább megpróbáltad, és elfekszik a motor, tehát az eredeti elképzeléshez képest még mindig nem jártunk szarabbul.
Persze ehhez meg kell tanulni az ellenkormányzást (vagy mostanában ahogy nevezik, kormány tolást) készség szinten, mert pánik helyzetben már nem lesz időd rájönni a jó megoldásra.
Engem húztak már ki ezek a szarból. És lehet hogy nagy a pofám, de amikor látod hogy elkerülhetetlen, de beugrik hogy "ha meg sem próbálom, akkor tuti itt maradok" szóval megpróbálom és legnagyobb meglepetésemre sikerül, akkor azért lehet is nagy a pofám 😁
És ez hatalmas nagy butaság, de ezt már beszéltük régen. Terepen lehet hogy így van, ott jellemzően ki is szokták kapcsolni az ABS-t, de aszfalton a gumi tapad a legjobban még mindig, nem a motor oldala, mert ha az jobban tapadna, akkor abból csinálnák a gumit 😁
én ezt a lehetőséget hiányolom az olyan motorból amin van abs
mert ha lecsapod a motort utána sokkal kisebet ütközöl
aszfalton még nem próbáltam de földutakon többször is megmentett az ilyen "vészfékezés"
Ha nem eszetlenül repül bele hanem lassít,vagy csak elcsapja a gázt simán átmegy előttem a teherautós.
De nem,nyomja mint a vakló és utána megijedt és bebombázott a fékbe pánikból.
Van ez így.
Ha rajta marad a motoron akkor nem lenne túlzás "rutinnak" nevezni amit csinált, de én csak azt látom hogy pánikba esett és szerencséje volt. Bár az tény, hogy ha nem csinál semmit akkor csattan.
Egyedül a ktm-nek volt ilyan eddig az elektronikája(azok közül emikkel mentem) hogy észre sem veszem a működését. Az összes többi batyu szart nem ért.
Más, valamit csak ér ez az ellenanyag vizsgálat, kb 9hónappal a betegsèg után még van 87 ilyen szar a véremben, pedig rajtam átment könnyen a vírus. Aki állítja hogy beteg volt de nincs ilyen szarja, az hazudik.
Ja. Amikor meg én mondom hogy szar az ABS a Hondán, akkor kiröhögsz, hogy persze, majd jobban fékezek az ABS-nél 😂
Mondjuk normál úton még elmegy, de ha rossz akkor az elpattogás miatt megszűnik a fékhatás.
ha csúsztatom és valami miatt bepörget akkor beszoptam, ha csak a oldalamon csúszok akkor nem
mondjuk nem 30 méterrel a jármű előtt kell letenni a motort, hanem a utolsó 5 méteren
na mindegy én akkor is inkább seggel megyek a másik kocsinak mint fejjel, a seggem sokkal jobban párnázott
Azért ki kell kerekíteni a dolgot, nem mindegy hogy milyen az az abs… egy modern abs-szel biztosan meg lehet állni, de egy régebbi, főleg japánnal, inkább az a biztoshogy nem. Borzasztó hogy milyen abs-eket szereltek hondakba, yamahákba. A fékhez épphogy hozzáérek és már darál is, elengedi én meg szarom össze magam pedig tudom hogy lehetne nagyobbat is fékezni.
Valójában ha van időd "elfektetni" akkor fékezni is. És minél többet fékezel annál kisebb sebességgel csapódsz be.
Persze ehhez meg kell tanulni, és gyakorolni a vészfékezést.
Aztán ha kicsit haladó vagy, dönthetsz úgy is, hogy elengeded a féket és megpróbálhatsz elkerülni.
Na ilyenkor nyilván nem a csúszáshatáron óvatoskodik az ember, hanem benéz oda ahova menni akar és ellenkormányzással akkor is ledönti a motort, ha kiemel a kipufogó. Ha szerencséd van akkor talpon maradsz, ha nem, akkor legalább megpróbáltad, és elfekszik a motor, tehát az eredeti elképzeléshez képest még mindig nem jártunk szarabbul.
Persze ehhez meg kell tanulni az ellenkormányzást (vagy mostanában ahogy nevezik, kormány tolást) készség szinten, mert pánik helyzetben már nem lesz időd rájönni a jó megoldásra.
Engem húztak már ki ezek a szarból. És lehet hogy nagy a pofám, de amikor látod hogy elkerülhetetlen, de beugrik hogy "ha meg sem próbálom, akkor tuti itt maradok" szóval megpróbálom és legnagyobb meglepetésemre sikerül, akkor azért lehet is nagy a pofám 😁
https://onroad.hu/2019/07/13/motorozasi-technikak-sorozat-18-resz-a-veszfekezes/
https://totalbike.hu/magazin/velemeny/2012/03/24/hogyan_meseljunk_motoros_balesetet/
Pipi meg te nagyobb haszonelvezoje vagy. 🤔
mert ha lecsapod a motort utána sokkal kisebet ütközöl
aszfalton még nem próbáltam de földutakon többször is megmentett az ilyen "vészfékezés"
De nem,nyomja mint a vakló és utána megijedt és bebombázott a fékbe pánikból.
Van ez így.
https://www.origo.hu/auto/2021...
Ha rajta marad a motoron akkor nem lenne túlzás "rutinnak" nevezni amit csinált, de én csak azt látom hogy pánikba esett és szerencséje volt. Bár az tény, hogy ha nem csinál semmit akkor csattan.