Nekem meg csak egy balos ismerősöm van az egész országból(vigyorgós) Az is itt a fórumon de az inkább a fő oltakozó,mint sem elutasítaná azt 😂
Ezért nem szabad bedőlni ezeknek a mainstreameknek (ujjával nemet mutató)
megnéztem. Hát elképesztő 😃 by manufactured. Itthon ezt kézműves terméknek neveznénk (kuncogós) Ez a rengeteg ember EGÉSZ NAP ELDOLGOZIK EGY TÁL MELEGÉTELÉRT.
Ha nálunk vagy a "fejlett" nyugaton egy ilyen egyszerű alkatrészt ennyi emberrel és munkafolyamattal lehetne megcsinálni akkor ilyen bérezés és járulékfizetés mellett többe kerülne a lánckerék mint az egész motor. 😅 Ezért van ez, hogy ilyen alkatrész egy negyed ekkora helyen 1 gép készít nulla emberi beavatkozással. Még úgy is gyorsabban ha a gépsor elején van egy komplett kohó ami a billencsekből a befogadó garatba öntött vasércből a pálya elején készíti el a szükséges alapanyag acélt 😂
Ettől függetlenül le a kalappal ügyes szakemberek a videón bár a lánckerék kikönnyítés úgy látom szemre megy nem tudom mennyire lehet az pontos akár mennyi is a gyakorlat. Aztán én látok a sok munkafolyamat közül 2 szűk keresztmetszetet ami miatt nem tudom, hogy hangolják össze, hogy mindenkinek legyen dolga az adott pillanatban. Az egyik a bordamarás ami a többi folyamathoz mérten tetű lassú. Ahhoz legalább 15 gépnek egyszerre kellene működni,hogy mindenkit időben ki tudjon szolgálni a másik a polírozás. Mondjuk annak azért nincs már akkora jelentősége mert az utolsó munkafolyamatok egyike nem tart fel sok embert. Gondolom ezt még zsírpapírba meg dobozba teszi aztán vége a munkafolyamatnak.(gondolkodós)
Pont az ellenségtől idézek, de sebaj, átlag 17 ezer km.
A tervezéskor nem zöldnáci szemléletet néz a mérnök ha van egy csöpp esze, hanem előveszi az adatokat és abból számol.
De mondok neked még egy szempontot. Az éves átlag a csúcshoz képest nagyon eltérő lehet. És a csúcshoz kell méretezni a hálózatot.
Á, az a kevés aki megmarad esetleg, helyhez lesz kötve, nem fognak kínai zoknikat hozatni, meg kirándulni sem mennek.
Örülnek majd, ha lyuk lesz a seggükön.
Nem sikerült megérteni.
Pont az a lényeg, hogy az átlag nem 1000LE-s Teslát töltöget a napi 1000km autózás után.
Az átlag napi 30km-et megy a dugóban magyarországon is. Ez pedig még az előzetes elvárásokhoz képest is kisebb teljesítményt igényelt a hálózaton. Ebbe belefér az aki csak 5km-re megy meg aki 200ra. Szépen kiegyenlítik egymást.
Igen. Megnézték hogy lehet megcsinálni, és sikerült. Baj? Vagy azt kéne bebizonyítani mindenáron hogy nem tud működni? 😉
Nagyon szívesen…. 😂 nem kell megköszönni, fizessék ki 😂 mondjuk hülyékből nincs hiány, de csak van ott egy értelmes is, aki megoldja… vagy lesz egy új forró vizű thermal Pakson… valaki csak épít erre egy szállodát 😂
De a linken lévő számolás baromság.
Eleve úgy kell számolni, hogy teljes népesség azt fogja használni, arra kell méretezni.
És nem a boltbajárós igényeket kell nézni, mert mi van, ha én azt a baszom ezer lóerős (amúgy minek is?) teslát szeretném tölteni.
Ez megint egy sötétzöld-zöldnáci tudatlan- és optimalista, realitásokat nem teljesen figyelembe vevő írás.
És ha elolvasod az EREDETI cikket is, ezt egy előre megtervezett és direkt erre felkészített esetben próbálták ki.
De tragikus a helyzet,akkora szopás lesz ebből még mint az állat.Nem az előállítással van a baj,illetve lesz,hanem annak eljuttatása A-ból B-be.Mostani számítások szerint 1000mrd forintot kéne költeni fejlesztésre.Sajnos az e-on csak kimeri a lóvét és minimálisan fejleszt.Azt prognosztizálták hogy mikor már annyira szorul a hurok akkor az e-on kivonul visszajut az államhoz a rendszer aztán majd ők merhetik bele a lóvét.
Hát, a felmelegedés miatt a légkörbe kerülő pára kicsit megnehezíti ezt, de nem érdekes, az energiáért, vízért folyó háborúk, a vírusok után megmaradtakat is tovább tizedelik, szóval annak a kevésnek elég lesz.
Feleségem villanyautóját hetente egyszer szoktuk tölteni. Általában bevásárlás alkalmával ingyen töltőről.
Amikor meg hirtelen kell az energia akkor rádugom egy villámtöltőre.
Persze ez nem olyan kényelmes mint otthon tölteni, csak még nem jött meg a megrendelt 3 fázisú töltő.
Viszont arra rájöttem hogy nem olyan nagy szopás nyilvános töltőről használni egy nagyobb akkus villanyautót, mint ahogy mindenki gondolja, beleértve engem is eddig.
Ezért nem szabad bedőlni ezeknek a mainstreameknek (ujjával nemet mutató)