rokon gyerek mondja a hankookban már több az ukrán mint a magyar
munkás szállón is egy ideje egyedül van mert nem tesznek össze csak azonos nyelvűeket
szóval bármi megtörténhet
Azért ott lehetnek kipörgés gondok... haver Fiat 500e-je is kapar állandóan, még 40-nél egyenesben lepadlózva is 😁 de én élvezem 😁 Kanyarba kilőni azt nem lehet vele, emiatt. Mindig mondom neki, hogy ez a verda 60-40 hátsó-első AWD-vel isten lenne! Így is aláz a városban mindent 😁
ismerek olyan céget aki kb 200 ezer flakont tölt le havonta
ha nem is egészen de szerintem 90% felett van benne szőlőbor
alkohol egy deci sincs a cégnél ez biztos, saját kút van hiszen ilyen 9,5-10% borokat csinálnak
Meg amikor sz@r: lásd az összes újabb Suzuki Swift.... (Nem találomra "lövöldözök": mivel eredetileg új Swiftet szerettem volna venni, így vagy másfél évig tagja voltam az Új Suzuki Swift csoportnak a Facebookon, mindig, mindenki panaszkodott rá. Drága, lemerül az elem, simán elromlik, a téli kerékbe lehet másik garnitúrát venni méregdrágán, stb.)
Borászoknál nincs, és tudom hogy alapból annyi a bor a borásznál, (palackozás, meg a marketing sokba kerül) de a Tesco alsó polcosban ne legyenek kétségeid.
Na megjött asszony Renault Zoe-ja, tegnap elhoztuk.
Fasza kis autó, megy mint a mérgezett egér. 135LE, és nyilván villanyautósan közvetlen a reakciója. Városban be kellett kapcsolni az ECO üzemmódot, hogy ne legyek közveszélyes, és legalább kicsit visszafogottabb legyen, de még így is dinamikusabb, mint az átlag autós. Futóműve elég feszes, és stabil, jól reagálja le a manővereket, de az úthibákon is kényelmes, jól kezeli, szóval jól megtalálták a kompromisszumot. Rövid így városban baromi jól manőverezhető.
Asszonynak tetszik, de nekem kicsit magas felépítésű. Franciásan kényelmes a beltere. Látszik rajta az olcsó vonal, mint a Fábiában, nincs túlgondolva hülyeségekkel, de valahogy mégsem olyan fapados, szürke, puritán a kinézete, sokkal kellemesebb. Többnyire kopogós műanyag, de elég masszív és igényes minden, és ahol kell ott használtak alumíniumot, meg jobb anyagokat is a közérzet javítására, így kellemes használni, megfogni.
Na a szoftvere az viszont kicsit franciás (bár a németek sem jobbak) Jól néz ki, viszonylag intuitív, lehet csak én vagyok elkényeztetve a japánok után, de sokkal többet is ki lehetett volna hozni ebből. Kicsit egyszerűbb kezelhetőséggel, és nagyobb tudással. Pl. a pillanatnyi fogyasztást sehol nem írja ki, pedig a legfontosabb paraméter a hatékony vezetéshez. A főbb menet paramétereket egyszerre nem tudja megjeleníteni, lapozgatni kell, pedig üres felület van a műszer kijelzőn bőséggel.
Ami nagyon tetszett viszont, hogy a navigációban a térképet vagy, csak az irányokat is ki tudja rakni a műszerfalra. Persze olyankor nem mutat más paramétereket. Leaf-en simán megoldották egy bélyegnyi 4 soros LCD kijelzővel ezt a feladatot jól, itt meg a bazi nagy TFT panelen csak lapozgatni lehet.
Gumi nyomás szenzort is nézegettem, ha már téma volt. Simán változik a nyomás 2-3 tizedet attól függően, hogy merről sütött a nap, vagy melyik irányba fordultam ki nagy gázzal.
Amúgy sok kötelező, vagy alapáras elektronikus kütyü mind ki lehetne hagyni, tök feleslegesek. Van benne táblafelismerő, de szerencsére alapértelmezetten nem szól bele, csak kiírja. Többnyire jól működött, de többször kirakott hibás sebességhatárt az autópályán, szóval erre kötelező sebességkorlátozót alapozni nem lehet.
Sávtartót sem bírtam sokáig. A vonal átlépése előtt az utolsó pillanatban avatkozik be és ezért pattog a vonalak között. Ez ilyen nesze semmi fogd meg jól, szerencsére kikapcsolható, mert inkább idegesítő, hogy akkor is belenyúl amikor nem kéne. Tesla AutoPilot nagyságrendekkel jobban használható.
Másik amit kikapcsoltam, az automata rögzítőfék. Nem lenne rossz funkció, csak a megvalósítást a japánokra kellett volna bízni. Minden megállásnál behúzza a féket, induláskor meg nyekken és ránt egyet, mert gyorsabban jön a nyomaték, mint ahogy ki tudja engedni.
Aztán az is vicces, hogy megcsinálták hogy közelítésre nyitja a kocsit, meg bekapcsolja a rendszert. De ha el akarsz indulni azért még külön meg kell nyomni a bekapcsoló gombot. Csak tudnám mi a fenének. Ha rálépek a fékre és D-be rakom azért az elég egyértelmű célzás mit akarok. Ugyan ez kikapcsoláskor. Automata rögzítőfékkel megáll, aztán amikor szállnék ki sipákol hogy rakjam üresbe. Ha ennyi esze van hogy rám tudsz szólni, akár ki is vehetné magától. Valószínűleg egyébként megcsinálná, csak a sipákolás nem kellene ehhez, Tesla legalább is nem kezd drámázni ugyan ehhez, csak teszi a dolgát.
A halál idegesítő űrhajó hangot sem lehet kikapcsolni, bár ezt legalább én nem hallom a kocsiban. Valahogy ki kell üttetni majd, mert imádom amikor a Tesco parklóban ráeszmélnek hogy mögöttük vagyok 1 méterre és ugrálnak ijedtükben 😈
Automata lámpa, ablaktörlő, tolatókamera, radarok jók, de ez a 10 éves Leaf-ben is jók, az okosításokon meg még dolgozhattak volna, vagy hagyták volna ki inkább.
Amúgy ha nem ilyen csajos kinézete lenne, hanem kb olyan mint a Clio, még nekem sem lenne ciki. Amit kell bőven tudja, elég nagy a csomagtere is.
Persze 140-re van korlátozva, de addig dinamikusan gyorsul, még egy verseny Prius vagy akár egy Maffia Thalia sem ellenfél (és persze a narancs Cliok sem 😁)
Fogyasztása sem rossz, szerintem javult a korábbi modellekhez képest, mert egy 60km-es karikát mentem, autópályával, dinamikus városi állatkodással, fűtéssel, és így is csak 20%-ot tudtam lehasználni, azaz 300km-et elmenne ilyen használat mellett is, különben meg 375-öt írt ki, amit szerintem normális használattal lehet is hozni.
munkás szállón is egy ideje egyedül van mert nem tesznek össze csak azonos nyelvűeket
szóval bármi megtörténhet
Na akkor most a kkor hogy is lesz? 😁
ha nem is egészen de szerintem 90% felett van benne szőlőbor
alkohol egy deci sincs a cégnél ez biztos, saját kút van hiszen ilyen 9,5-10% borokat csinálnak
😂
Fasza kis autó, megy mint a mérgezett egér. 135LE, és nyilván villanyautósan közvetlen a reakciója. Városban be kellett kapcsolni az ECO üzemmódot, hogy ne legyek közveszélyes, és legalább kicsit visszafogottabb legyen, de még így is dinamikusabb, mint az átlag autós. Futóműve elég feszes, és stabil, jól reagálja le a manővereket, de az úthibákon is kényelmes, jól kezeli, szóval jól megtalálták a kompromisszumot. Rövid így városban baromi jól manőverezhető.
Asszonynak tetszik, de nekem kicsit magas felépítésű. Franciásan kényelmes a beltere. Látszik rajta az olcsó vonal, mint a Fábiában, nincs túlgondolva hülyeségekkel, de valahogy mégsem olyan fapados, szürke, puritán a kinézete, sokkal kellemesebb. Többnyire kopogós műanyag, de elég masszív és igényes minden, és ahol kell ott használtak alumíniumot, meg jobb anyagokat is a közérzet javítására, így kellemes használni, megfogni.
Na a szoftvere az viszont kicsit franciás (bár a németek sem jobbak) Jól néz ki, viszonylag intuitív, lehet csak én vagyok elkényeztetve a japánok után, de sokkal többet is ki lehetett volna hozni ebből. Kicsit egyszerűbb kezelhetőséggel, és nagyobb tudással. Pl. a pillanatnyi fogyasztást sehol nem írja ki, pedig a legfontosabb paraméter a hatékony vezetéshez. A főbb menet paramétereket egyszerre nem tudja megjeleníteni, lapozgatni kell, pedig üres felület van a műszer kijelzőn bőséggel.
Ami nagyon tetszett viszont, hogy a navigációban a térképet vagy, csak az irányokat is ki tudja rakni a műszerfalra. Persze olyankor nem mutat más paramétereket. Leaf-en simán megoldották egy bélyegnyi 4 soros LCD kijelzővel ezt a feladatot jól, itt meg a bazi nagy TFT panelen csak lapozgatni lehet.
Gumi nyomás szenzort is nézegettem, ha már téma volt. Simán változik a nyomás 2-3 tizedet attól függően, hogy merről sütött a nap, vagy melyik irányba fordultam ki nagy gázzal.
Amúgy sok kötelező, vagy alapáras elektronikus kütyü mind ki lehetne hagyni, tök feleslegesek. Van benne táblafelismerő, de szerencsére alapértelmezetten nem szól bele, csak kiírja. Többnyire jól működött, de többször kirakott hibás sebességhatárt az autópályán, szóval erre kötelező sebességkorlátozót alapozni nem lehet.
Sávtartót sem bírtam sokáig. A vonal átlépése előtt az utolsó pillanatban avatkozik be és ezért pattog a vonalak között. Ez ilyen nesze semmi fogd meg jól, szerencsére kikapcsolható, mert inkább idegesítő, hogy akkor is belenyúl amikor nem kéne. Tesla AutoPilot nagyságrendekkel jobban használható.
Másik amit kikapcsoltam, az automata rögzítőfék. Nem lenne rossz funkció, csak a megvalósítást a japánokra kellett volna bízni. Minden megállásnál behúzza a féket, induláskor meg nyekken és ránt egyet, mert gyorsabban jön a nyomaték, mint ahogy ki tudja engedni.
Aztán az is vicces, hogy megcsinálták hogy közelítésre nyitja a kocsit, meg bekapcsolja a rendszert. De ha el akarsz indulni azért még külön meg kell nyomni a bekapcsoló gombot. Csak tudnám mi a fenének. Ha rálépek a fékre és D-be rakom azért az elég egyértelmű célzás mit akarok. Ugyan ez kikapcsoláskor. Automata rögzítőfékkel megáll, aztán amikor szállnék ki sipákol hogy rakjam üresbe. Ha ennyi esze van hogy rám tudsz szólni, akár ki is vehetné magától. Valószínűleg egyébként megcsinálná, csak a sipákolás nem kellene ehhez, Tesla legalább is nem kezd drámázni ugyan ehhez, csak teszi a dolgát.
A halál idegesítő űrhajó hangot sem lehet kikapcsolni, bár ezt legalább én nem hallom a kocsiban. Valahogy ki kell üttetni majd, mert imádom amikor a Tesco parklóban ráeszmélnek hogy mögöttük vagyok 1 méterre és ugrálnak ijedtükben 😈
Automata lámpa, ablaktörlő, tolatókamera, radarok jók, de ez a 10 éves Leaf-ben is jók, az okosításokon meg még dolgozhattak volna, vagy hagyták volna ki inkább.
Amúgy ha nem ilyen csajos kinézete lenne, hanem kb olyan mint a Clio, még nekem sem lenne ciki. Amit kell bőven tudja, elég nagy a csomagtere is.
Persze 140-re van korlátozva, de addig dinamikusan gyorsul, még egy verseny Prius vagy akár egy Maffia Thalia sem ellenfél (és persze a narancs Cliok sem 😁)
Fogyasztása sem rossz, szerintem javult a korábbi modellekhez képest, mert egy 60km-es karikát mentem, autópályával, dinamikus városi állatkodással, fűtéssel, és így is csak 20%-ot tudtam lehasználni, azaz 300km-et elmenne ilyen használat mellett is, különben meg 375-öt írt ki, amit szerintem normális használattal lehet is hozni.