Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az f astra vásárlásnál feltétel volt az utas oldali légzsák hiánya
így sokkal nagyobb a pakolóhely van
Természetesen,de a nevedet megőriznék évtizedekig. 😂
Maszekkal nem tárgyalok: még a lapát árát is leírnád költségbe, és visszaigényelnéd az ÁFÁ-ját. 😆
Vonulj önkéntes számüzetésbe és mártírságba.
Nem tiltakoznánk. 😂
Ha kell egy vadiúj lapáttal még hozzá is járulok. 😂
Te is vígan kifizetted (és cipeled "feleslegesen") azt a sok légzsákot, biztonsági övet a kocsiban, pedig lehet hogy csak egyszer fogják megmenteni a nyomorult életedet! 😉
És a lelki teher, amit az Orbán kormány antidemokratizmusa, és a hozzád (Zolihoz, Kawához, Szabad Lacihoz, MamLaszhoz...) hasonló elvakult kretének elviselése okoz?! 😲 Az smafu?! 😆
de csak 1x nem 117x
opelon úgy megcsináltam hogy le sem vettem a kereket 😄
azóta is benne van
igaz csaltam mert fúrni mindig viszek fúrógépet ne kelljen a kézivel reszelgetni
Most nekem kell kimondanom ? Ez is a Vitya hibája… szegény Bogyónak olyan rosszul megy az Orbán kormány alatt, hogy kénytelen az új autójába venni egy kompresszort amit cipel magával (plusz fogyasztász) és kitudja mikor kell használja, lehet soha 🤷🏼‍♂️
Nemhiába na… szar egy világot élünk.
Pénzé szerintem hosszabbíthatod.
Az csak két évig jár, ebből másfél már letelt. 😆
Ahhoz meg elég az assistance. 😂
OK, meggyőztél. Mindenki másképp hülye: én így, a Pipi amúgy, te meg egészen. 😍

(Nem a motorhoz keresek defektjavítót - abban van kukac, és nyomásmérős kompresszor is - , hanem a kocsihoz "pumpát", digitális nyomásmérővel.)
Eddig csak az asztmával volt 95e km-en,nem emlékszem töklapos kerékre,volt benne csavar de fujva elkúsztam a gumisig.
Motoron is csináltam meg túrát úgy hogy kútról kútra fujtam,meg egyszer volt még SV-vel,de otthon vettem észre,és egy a régi streettel,az megkukacoltam,de elhagytam a kukacot.Tehát heven 15 év alatt 4 eset,egyk sem igényelt ilyen minibaszt. 🤔
Kakacolásnál is fel kell fújni valamivel, vaze! 😆
kukac kell az ilyenekre
aztán nem kell fújogatni
csak közel koppra be kell tolni hogy a belső része tudjon össze vissza kunkorodni
Ennél az autónál még egyszer sem - de augusztusban egyszer már bejelzett a kocsi nyomásszenzora, szerencsére 5 km-en belül volt benzinkút, ahol pótoltam a 0,2 bar-os hiányt az egyik kerékben. (A kocsiban csak egy pótkerék van emelővel, pumpa/kompresszor eddig nem volt - ezt pótolom most)

A motorét már többször használtam, de azt nem szeretném kivenni onnan, mert akkor otthon (vagy a kocsiban) marad. Legelső erdélyi körutamon volt egy lassú defektem, amit laci barátom kompresszora oldott meg - 40 km-enként pumpáltunk vele, aztán végülis gimiszerviz lett a dolog vége. Ő ugyanakkor durrdefektet (facsavart) kapott, akkor is elég volt a kis kompresszora, hogy eljussunk a legelső gumisig.

Utána vettem a sajátot - robogóst már segítettem ki vele az út szélén.
Szerintem a renyón is kisebb a gumi. 😆
3db co patron az ülés alá biztosan olcsóbb és könnyebb mint egy kompresszor. Mellesleg a 180/55-17-es gumit is 2patron felnyom 2bar alá. 3-mal már több is mint elég 🤷🏼‍♂️
ami valljuk be ritkább jelenség mint a becsületes politikus 😂
Eddig hany alkalommal kellett?
Egy hasonló van ismerősnek, formára. Csak szerintem az alis verzió mert gagyi a doboza is de azt mondja 4autókereket vígan felfúj.
Gumiabroncs esetleges nyomáshiányának pótlására - országúton.
Meg mindig nem ertem minek. 😆
A beállított nyomásnál kikapcsol.