Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a kevés sör (max. 2 üvegnyi) amit a gyógyszereim mellett megihatok, az is "fejbe tud vágni" néha (egyszerűen nem bírom az alkoholt - nagyon kevés "megárt"), de másnap soha, semmilyen bajom nincs tőle, soha nem vagyok másnapos. A borokkal viszont mindig bajaim voltak, hasonló mennyiségű alkoholtartalom elfogyasztása mellett. Szóval nekem nem jó, a savas, száraz borokat meg alapból gyűlölöm.
4 dl rendes aszú a nem gyakorlott ivót simán fejbe vágja... azzal inkább az a baj, hogy a jó minőség 1500 Ft-nál indul - decinként 😁
Varga borok is finomak és amit petben ad el pont olyan mint az üveges, csak olcsóbban tudja adni így versenyképesebb.
De dohányzol...azért ez elég igénytelen így...
Eleve nem szeretem a bort sem, és a tömény szeszt sem.
Az édes fehér bort (tokaji aszú, tokaji szamorodni, stb.) képes vagyok meginni, de másnap rohadtul fáj a fejem tőle (ne gondolj berúgásra, 3-4 deci elég ehhez).
ilyenek már nagyon régóta nincsenek
persze hozzányúlnak az alap borhoz, hiszen egy tartályból jön minden ízesítésű, de alapjaiban szőlőbor
kisebb borászatok 5-600 ft/l áron egész elfogadható termékeket gyártanak, itt már kevesebb az eltérés a ténylegesen kiforrt borhoz képest
sok borászatnál is járok már nincs az az igazi "tablettás" sehol sem
Kalibrálás csak az ABS alapúaknál van. TPMS esetén menüben lehet állítani, hol jelezzen be. Ha legalacsonyabbra veszed, és annál is kevesebb lesz, baxhatod, csak a pumpa segít, letiltani nem lehet.
Így van megcsinálva direkt, mert "ez egy fontos biztonsági funkció" hogy baxnák meg aki kitalálta 😡 (de mindenképp cellában és seggbe)
Basszák, meg. Olyat sem szabad venni akkor. Bár a kerék forgás összehasonlítósnál van kalibráló mód. Azt szoktuk benyomni, hogy azt vegye alapértelmezettnek, és akkor egy darabig megint jó.
Még ha csak a kén lenne azokban. Krumpliszesz, kis kukorica színezéknek, meg aroma tabletta. Azért fáj a feje tőle.
Bosch-tól veszik 😁
Céges Fábián a legkisebb változásra hisztizik. Ezért szarjuk le magasról.
Nem minden autón lehet "simán kinyomni" csak a régebbieken. Pl. a Vitarán eltűnik minden BC adat a kijelzőn, és csak sárga hibaüzi marad. Csak akkor megy el, ha felfújod...
Hát valóban... az állott, többx kibontott PET-es Argushoz képest eléggé ás ízvilág 😅
Bogyó, a 600 Ft/üveg bor a teszkóban - az nem "drága bor" 😁 Azoktól én is beteg vagyok, mert sok bennük a kén. Aki erre érzékenyebb, azt fejfájással bünteti az alsópolcos bor.
Amúgy persze egy kis 12V-os zsebpumpa az praktikus, de nem teljesen világos hogy miért problémázol ennek beszerzésén napok óta.
Ha nekem ilyesmi kell, bemegyek a boltba, veszek, és soha nem tudjátok meg az ezzel kapcsolatos lelki gyötrődéseimet 😝
Céges autón csak simán kinyomjuk a hibajelzést 😂
Majd ha feltűnően lapos valamelyik akkor fújunk bele a következő tankoláskor.
Ezek a túl érzékeny szenzorok csak feleslegesen stresszelik az embert, de azért lássuk be, a keréknyomás szenzorok előtt is simán megéreztük a kocsi viselkedésén ha elkezdett ereszteni valamelyik kerék.
Agyatlan szőkéknek jó a hülyeség ellen, de engem csak zavarnak ezek....ezt a témát nemsokára jobban kifejtem.
Na igen, elment a kútra és ott a kerék fújató - 2 tizedet mutatott, lehet egy másik kúton 6tized lett volna egy harmadikon meg 4tized.
Igen, pont így csinál. Nem veheted ki, bizonyos évtől (talán 2016?) kötelező tartozék az új autókban, műszakin nézik.
Íbéjjen már évek óta árulnak TPMS átverő elektronikát... 😁
Talán az is.
Csodálkozom. Már mindenben TPMS van... lehet, csak nem találtad meg a menü pontot? 😁 Az ABS alapú nem mutat meg 2 tizedet... főleg, ha francia 😅
Te jó feleség lennél... 😂
Nemide.,,
Bort egyáltalán nem iszom már: csak az édes fehéreket bírom meginni, de attól meg nagyon beteg tudok lenni másnap. A száraz borokat (pláne a savas vöröseket) egyszerűen nem bírom meginni, még a drágákat sem.
A japánokban TPMS szenzor van, az szeret elromlani, vagy simán az elemeik pár év alatt lemerülni. A renyó egyszerűbb, ez nem romlik el, viszont nem is mutat konkrét nyomásértékeket.
Mert hagyjuk!
Nem fogja,ha az ABS jel alapján számol akkor csak menetközben és a másik kerékhez viszonyít,tehát akkor is jelezhet ha a másik van egy kicsit túlfújva.Szerintem nem szerencsés ha már 2 tizedér reklamál.
Dehogy kell: másfél év alatt először szólt, és végülis igaza volt. Csak menet közben megijesztett picit, hogy épp előzés közben kaptam "defektet".