Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öreg bárkánkban is pislákol már a pilács indítás után, (töltés jó) 2012-es az akku benne még a hagyományos lötykölős, lehet idén megellik azt cserés lesz már télen.
Kis benzinesben tényleg nem, de nekem pl. a 2.0-ás dieselbe 75-ös kell legalább, igaz nem 800a-s az indítója, az azért elég drága, de a kisebb a hidegben nem biztos, hogy bírná, a 2016-os swiftben a lányoméknak most kellett a gyárit cserélni ami egy 35-ös varta volt és egy 45-ös került bele.
75ösnek nem sok értelme van személy autóba, meg a 800 amperes indítóáramnak se
Az 50Ah / 800A 65-70 eFt körül van, reális lehet, amit mondasz.
bírja mint jóisten a szidást(szemeit körbeforgató) nekem van két 75-ös optimám. Mondjuk darabja 5 éve is karistolta a 80-at szerintem 100 alatt ma már nem igen van(kezeit széttáró)
optima. De annyi pénzed szerintem nincs ilyenre(kezeit széttáró)
ez most is így működik épen tegnap csináltam ilyet(kezeit széttáró)
Sorba állsz mint az almásért első nap a plázába.
Nem kellett oda cápa,így is genetikai hulladék.
Meg megoldhatom. 🤔
nincs még elég szar a portán?
kár, hogy nem volt cápa a magzatvízben 😂
KTM motorba kell a nagy indítóáram, abban a varta jó, a banner is. De elég sok nem bírja. Az enyémet ami már nem tudja átforgatni, egy hornetet még évekig indít könnyedén.
Igy minden vilagos, mint a Kobanyai.
kimaradt a lényeg 😂
a japó yuasa volt 32 ezer ami még most is benne van tettünk próbát a 6 vagy 8 ezer forintos dynavolttal de nem tekerte.......
Hat, elso blikkre nem tunik egy premium kategorianak az se.

Majd elfelejtettem, Vartabol se mindegy, melyik. A Funstart verza asszem a teszkos kaliber, 1-2 szezon. ETZ-be vagy berugos jatekba lehet fasza, de az oninditos sztori nem tunt ugy, hogy az erossege.
nekem 5 éve 32 volt a motor akku futárral, a gagyi dynavolt meg sem tekerte(peca világításnak bírta évekig)
Ha sajat reszre kell akksi motorba, Exide vagy Yuasa, esetleg a Varta.
Ha elado a vas, Landport AGM. Szerencses esetben 2-3 evet kihuz, nem kerul sokba es futar is kiviszi. A Landport savas akksijai eleg minosithetetlenek, a premiumnak szant AGM-juk elheto, de max kozepes. Ellenben olcso, meg a nekem kello hulye meretben is (Yuasa ekvivalense 38 ezer, LP AGM 18 ezer)
most nézem csak nagyon kínai akku van sav nélkül árulva
akkor szopás mert lassan a ktm motorba is kell akku ahhoz meg nincs normális a bárdinál
mostani yuasa 5 éves még jó de télen amikor nézte pár vevő én hallottam hogy lassabban teker, jövőre szerintem elgyengül
lítiumosat meg nem akarok venni hozzá
Hozhatod a csuklód ha sorra kerül a vezérlés. 😆
Ebben teljesen igazad van.
Akkor nagy tévesztés nincs, ha nagy a belső ellenállása, szar 🤷🏼‍♂️🤔
Én csak olyan akkut szeretek venni amit frissen kell felsavazni, mert abban jobban bízok, biztosan nem áll már a polcon 1éve.
Na ilyet nem adnak már mive egy egységcsomagban van az akku és a sav.
Haverommal kellett megrendeltessem szervizbe mert nekem nem adták oda, pedig pont ugyanannyi kedvezményem van mint neki csak én magánszemély vagyok és nem műhely.
arról volt szó hogy savat nem adnak külön, akkut attól még kellene hiszen el lehet vinni szervizbe feltölteni
Belso ellenallast mer, abbol saccol.