Motoromba Varta van, ezután is az lesz. Vagy Exide. De csak szervizzel tudom vetetni mert savazni kell és nem adnak akárkinek mert terroristáskodni fogsz a savval 😡
Dede, unixnak az AZ-s akkuja is 2év garit kap. Csak mivel előre savazottak, le kell teszteltetni mielőtt elhozod. Én saját kocsiba vettem már 3-at amik mind tutik voltak, aztán a negyediket egy másik csávó adta, mondtam neki mérj már rá, fel volt háborodva, mondom csináld csak. Rámért és kiírta hogy szar. Csak látom hogy letépi a kis papírt összegyűri és mér mégegyet. Kérdezem na mivan nem jó, mondja hogy 60%-os… aztán addig kerestettem vele míg adott egy 90% felettit. Amúgy az első 3mind többet tudott mint a névleges. Nem tudom hogyan tud az a kis kütyü zárlati áramot nézni meg kapacitást számolni 🤷🏼♂️ De eddig mindegyik jó, a legöregebb talán 3éves.
Meg az autonetnél is van egy valami 3betűs ami olcsó és 2év gari van rá de nem tudom mi a márkája.
opelban 2 telet bír ki a bosch
akkor is így volt amikor használtam naponta meg most is amióta alig
banner nem az igazi egy ideje, varta soha többet, utána meg csak a fosok vannak
Legolcsóbb Jászaku-szart... a többi is ez, csak más emblémával 😁 3-4 évet kibír - utána a másik megint annyit, és árban még a kettővel is bentebb vagy 😁
... mondjuk nekem a Perion a bömbiben 6 évet kibírt, de úgy, hogy az utolsó évben szinte állt - az meg a legrosszabb az akksinak.
Persze vehetsz szuper akksit 80-100-ért, de úgysem fogsz, ezt már most előre tudjuk 😅
Biztos hogy nem. Vegyél egy "normál" akksit a jobbak (a két év garisak) közül szerintem. Ha nem start-stopos a kocsi, én teljesen feleslegesnek gondolnám a spirálcellásat.
az a kérdés kibír-e 3x annyit mint a sima savas, mert közel 3x annyi az ára
motorban volt már ilyen
a 6ah spirál tudta azt mint a 14ah savas, és nem is volt sokkal drágább mint a savas
Amennyire én tudom kb. egy liga, mindkettő a középszarnál jobb egy-két fokkal.
Anyám start-stopos kocsijában két éves az Exide és sosem volt vele gond, pedig szegény Colt csillaggarázsos.
Simán egyszerre húztam be apránként, körkörösen a csavarokat a vezérműtengely leszorításnál, de a lényeg hogy van nyomatékhatároló a csuklómban és az leold a menet megszakítása előtt 😁
pl nekem az egr hibátlanul működött
laptopról lehetett tesztelni nyitott-zárt tökéletesen
csak a benne lévő potméter kopott el és nem jó ellenállás értéket küldött a kocsi buta fejének
aztán el lett vakítva és ki lett az égő szedve 😆
majd szereztem egy egész újszerűt 2000 ft volt aztán azt tettem hele mert műszakin fotózzák a műszerfalat is meg a motorellenőrzés lámpa működését
aztán egyszerűbb volt az új egr-t betenni mint taknyolni a vezetékekkel az órában
Pedig az egr vákumszelep új,az egész a szívócsőig patyolat tiszta,mégis bedobja a csekkendzsint,és utána telibassza a légtömegmérőt,és az is dob egy hibát,lehúzva csak az egr hiba marad.
Ha van egr a fogyasztás is megnő.
Keresnem kell valakit aki kiszedi az ecu-ból azt a szart.
Jó,nekiesek,kell szereznem gyűrű fogót meg azt a szart amivel be tudom rakni a dugót,meg se a bardinál se a lángnál se az unixnál nem találtam hengerfej tömítést a tipuskeresőben,így túrnom kell cikkszámot.
Honda.Egy kijött,így a többit nem erőltettem,de lassan kelleni fog.Mondjuk abba rakok menetjavítót,de annyira a többit nem akarom.
A duc az megy mint atom,izzít,dudál,pöfög,kanyarodik.Csak az EGR szemétkedik,így le lett húzva a csatija.
rozsdát marni szoktam vele
a rozsdás betonvasat jobban lepucolja mint a drótkorong
Meg az autonetnél is van egy valami 3betűs ami olcsó és 2év gari van rá de nem tudom mi a márkája.
akkor is így volt amikor használtam naponta meg most is amióta alig
banner nem az igazi egy ideje, varta soha többet, utána meg csak a fosok vannak
... mondjuk nekem a Perion a bömbiben 6 évet kibírt, de úgy, hogy az utolsó évben szinte állt - az meg a legrosszabb az akksinak.
Persze vehetsz szuper akksit 80-100-ért, de úgysem fogsz, ezt már most előre tudjuk 😅
motorban volt már ilyen
a 6ah spirál tudta azt mint a 14ah savas, és nem is volt sokkal drágább mint a savas
Anyám start-stopos kocsijában két éves az Exide és sosem volt vele gond, pedig szegény Colt csillaggarázsos.
optima vagy excide a jobb?
toyotában haldoklik az akku kell beletenni valamit aki nem csak egy évet bír
laptopról lehetett tesztelni nyitott-zárt tökéletesen
csak a benne lévő potméter kopott el és nem jó ellenállás értéket küldött a kocsi buta fejének
aztán el lett vakítva és ki lett az égő szedve 😆
majd szereztem egy egész újszerűt 2000 ft volt aztán azt tettem hele mert műszakin fotózzák a műszerfalat is meg a motorellenőrzés lámpa működését
aztán egyszerűbb volt az új egr-t betenni mint taknyolni a vezetékekkel az órában
Ha van egr a fogyasztás is megnő.
Keresnem kell valakit aki kiszedi az ecu-ból azt a szart.
Jó,nekiesek,kell szereznem gyűrű fogót meg azt a szart amivel be tudom rakni a dugót,meg se a bardinál se a lángnál se az unixnál nem találtam hengerfej tömítést a tipuskeresőben,így túrnom kell cikkszámot.
Azért nem olyan baszott erősek azok a rugók, ha egyenletesen huzod, nem jön ki a menet, lehet az már meg volt gyötörve előtted.
A duc az megy mint atom,izzít,dudál,pöfög,kanyarodik.Csak az EGR szemétkedik,így le lett húzva a csatija.