Az a gond a királykékkel, hogy uugy fehér alatta az alapozó, minden apró karc kiabal rajta, ráadásul uugy meglatszik a legkisebb kosz is, mint a feketén. A fekete audit nagyon szerettem, gyönyörű volt, amikor 4 órát rászántam a kozmetikára…. Mint a tükör…. max 1 napig 😂
Amúgy kedvelem a fehér auto szint, sztem a legjobb…
Teszem hozza, a keszletes és beérkező autókra van most nagy kedvezmény, 3 auto közül lehetett választani ezzel a felszereltséggel: ez, mocsárzöld (ronda) és metál kék (fehér bőrbelsovel, ami dupla szopas)…. Ez metál fehér, sötétbarna belsővel, amilyet eleve akartam, panorama tetővel… nem volt kérdés, ilyet szerettem volna… kapott kívül belül kerámia kezelést, vonohorgot és vettem egy teli kerek szettet ( na arra azt hittem a bmw-nel drága, de kiderült, hogy nem ott az 😂)
Tőlem bevezethetjük, de ugye tudod hogy azt is te szívnád meg?
A vállalkozó, aki másoknak dolgozik, az ilyen költségeket szépen be fogja építeni az áraiba, és te nem tehetsz mást mert mindenki másnak is meglesz ez a költsége, szépen kifizeted helyette, közvetve vagy közvetlenül, hiszen ez a kenyér és a kanapé árában is meg fog jelenni mint ár drágító tényező.
Ha meg hatósági árat vezetsz be, akkor a kutya sem fogja ezeket a dolgokat megcsinálni, mert ingyen mi a fasznak dolgozna?
A gazdaság beleáll a földbe, simán szar lesz mindenkinek, de legalább elmondhatod hogy azért fekszel a kanapén mert mindenki más is ezt teszi.
Majd veszünk fel IMF hitelt hogy azért a posványt finanszírozhassuk egy darabig, aztán majd az utódok szívnak vele, az minket nem érdekel.
Éljen a kommunizmus!!! 😂
A másodrendű nyomaték az a szó amit kerestél és amiben a dieselek borzalmasan gyengék.
Ez határozza meg mennyire dinamikus egy motor.... és szerintem kb. senki nem tudja miről beszélek 😆
Illetve a másik a nyomaték karakterisztika. Na ebben viszont kurva jók a dieselek, legalább is a mindennapi közlekedés során, mert az emberek jellemzően alacsony tartományban akarnak padlót nyomni és ott várják hogy ugorjon, ott meg pont erősek a dieselek, vagyis az egyszeri ember levonja a következtetést hogy a diesel nyomatékos....különösen ha van rajta turbó, mert az pont addigra pörög fel és rúg hátba mikor a szívó dieselnek vége van.
Ugyan akkor a kis turbós benzinesek alacsony fordulaton jelentkező gyengeségét is szépen fepumpálták már a turbókkal, és a kis motor miatt még dinamikusabbak is. Egyedül az a fránya turbólyuk ami rontja a feelinget, meg a reakciókat, de ezt meg elég alacsony fordulatra levitték, hogy kevésbé legyen fájdalmas. https://totalcar.hu/magazin/te...
Ez az alapfilozofiam, mindenkinek legyen jó…. Mindenki fullba nagyon jó fizetéssel be van jelentve. Erre e kereskedők csináltak az elmúlt negyedévben 3M mínuszt… vagyis én tartottam el a kereskedőket is… kicsit el is beszélgettem velük… Zolinak lesz igaza, mindenkit ki kell rúgni és dőlni fog a pénz 😂
Ez most is így van…. 😂
Ezt fordítva kellene, minél öregebb, annál több adó 😉
Adócsalók meg nem mi vagyunk, mi adófizető vagyunk, aminek egy jelentéktelen részét igen éljük vissza pl egy autónál megkötésekkel…. Te hogy is vagy ezzel? 😂
Szerintem is a legjobb szín.
Esetleg még a királykék szín sem lenne rossz de 2000$ felárat nekem nem ér.
Teszem hozza, a keszletes és beérkező autókra van most nagy kedvezmény, 3 auto közül lehetett választani ezzel a felszereltséggel: ez, mocsárzöld (ronda) és metál kék (fehér bőrbelsovel, ami dupla szopas)…. Ez metál fehér, sötétbarna belsővel, amilyet eleve akartam, panorama tetővel… nem volt kérdés, ilyet szerettem volna… kapott kívül belül kerámia kezelést, vonohorgot és vettem egy teli kerek szettet ( na arra azt hittem a bmw-nel drága, de kiderült, hogy nem ott az 😂)
A vállalkozó, aki másoknak dolgozik, az ilyen költségeket szépen be fogja építeni az áraiba, és te nem tehetsz mást mert mindenki másnak is meglesz ez a költsége, szépen kifizeted helyette, közvetve vagy közvetlenül, hiszen ez a kenyér és a kanapé árában is meg fog jelenni mint ár drágító tényező.
Ha meg hatósági árat vezetsz be, akkor a kutya sem fogja ezeket a dolgokat megcsinálni, mert ingyen mi a fasznak dolgozna?
A gazdaság beleáll a földbe, simán szar lesz mindenkinek, de legalább elmondhatod hogy azért fekszel a kanapén mert mindenki más is ezt teszi.
Majd veszünk fel IMF hitelt hogy azért a posványt finanszírozhassuk egy darabig, aztán majd az utódok szívnak vele, az minket nem érdekel.
Éljen a kommunizmus!!! 😂
2 tonnát huzhatok
Ez határozza meg mennyire dinamikus egy motor.... és szerintem kb. senki nem tudja miről beszélek 😆
Illetve a másik a nyomaték karakterisztika. Na ebben viszont kurva jók a dieselek, legalább is a mindennapi közlekedés során, mert az emberek jellemzően alacsony tartományban akarnak padlót nyomni és ott várják hogy ugorjon, ott meg pont erősek a dieselek, vagyis az egyszeri ember levonja a következtetést hogy a diesel nyomatékos....különösen ha van rajta turbó, mert az pont addigra pörög fel és rúg hátba mikor a szívó dieselnek vége van.
Ugyan akkor a kis turbós benzinesek alacsony fordulaton jelentkező gyengeségét is szépen fepumpálták már a turbókkal, és a kis motor miatt még dinamikusabbak is. Egyedül az a fránya turbólyuk ami rontja a feelinget, meg a reakciókat, de ezt meg elég alacsony fordulatra levitték, hogy kevésbé legyen fájdalmas.
https://totalcar.hu/magazin/te...
Ezt fordítva kellene, minél öregebb, annál több adó 😉
Adócsalók meg nem mi vagyunk, mi adófizető vagyunk, aminek egy jelentéktelen részét igen éljük vissza pl egy autónál megkötésekkel…. Te hogy is vagy ezzel? 😂
😳