Én is kerülöm a hülyéket. Ha látom hogy versenyezni akar, elengedem, had menjenek.
De a régi kerek lámpás burkolatlan gőzmozdony kinézetű Hondámat nekem is állandóan kihívásnak vették.
Az új motorral nem szoktak próbálkozni. Hatalmas a különbség a hozzáállás csak a kinézet miatt.
Mondjuk az erősebb motor ott jó hogy simán esélytelenek vele szemben, így legtöbb esetben gyorsabban magam mögött hagyom minthogy felmerülne a versenyzés lehetősége.
Ennél erősebb már rég nem kell, egyszerűen nincs kedvem belemenni értelmetlen emberkedésekbe aminek a vége csak csattanás lehet. Valamiért mintha kihívásnak venné pár majom ha motort lát és mindenképp be akarja bizonyítani, hogy a vacka jobban megy.
Nem tudom mi van mostanában vagy csak eddig nem érdekelt, kéne valami kevésbé erősnek kinéző motort vennem mondjuk olyan MZ félét mert állandóan valami autós versenyezni akar én meg nagyon nem, vasárnap is egy bmw-s ahogy Zoli megelőzte engem már nem akart hagyni és tolta mint állat és alig tudtam megelőzni, hazafelé egy mondeós kezdett emberkedni ahogy meglátott a tükörben főúton és nagy füstöléssel 180-ig nyomta, gondolom addig bírta, eszemben sem volt megelőzni, oszt lassított és mutogatott milyen király volt (nem tudom mi volt az, talán, hogy nem repült szét a motor a hulladékában), tegnap kecsón nyugodtan botorkálok kifelé a városból mire egy mercis kezdte nyomni mikor melléértem, hagytam nyilván elmenni a francot sem érdekel, hogy megelőzzem sőt az ilyentől inkább már lemaradok, és a városból kiérve nyomta német pályasebességig oszt lassított és ez is mutogatta a királyságot, lehet, hogy csak meleg van?
Köszi, este kipróbálom. Remélem jól láttam és a gumis kisgyerek tévedett. Már hondát is körbe telefonálta isnerős ott azt mondták nem szokott ilyen előfordulni, nekem meg az MZ-k óta küllős motorom nem vokt
nem kell óra
egy 2mm drót a teleszkópra felszigszalagozva
aztán a végét szinte hozzà érinted a felnihez és remekül látszik minden
persze az óra jobb de csak bekavar a sok információ mert századra sosem lesz pontos
Hát nem tom, most voltam a kerekért, egy bringás szervizes haver ránéz, de nekem gyanus hogy a felfogatásuk nem százas. Egyoldalas rögzítésű a felni, és a gépen nekem ahogy néztem mintha az agy rész is picit a felfogatásnál a centirozó gépen,de majd mingyá kiderül
van aki megcsinálja
pl a derbi első kerekét egy bicikli boltos hozta helyre olyan tojás volt hogy alig lehetett menni vele
baja körüli volt az ember fogalmam nincs ki mert nem én intéztem
de otthon is meg lehet csinálni csak elsőre szopós
meg másodikra is
http://youtu.be/crSrzwpdXgk
Ant-iMosquito
De a régi kerek lámpás burkolatlan gőzmozdony kinézetű Hondámat nekem is állandóan kihívásnak vették.
Az új motorral nem szoktak próbálkozni. Hatalmas a különbség a hozzáállás csak a kinézet miatt.
Mondjuk az erősebb motor ott jó hogy simán esélytelenek vele szemben, így legtöbb esetben gyorsabban magam mögött hagyom minthogy felmerülne a versenyzés lehetősége.
Vegyél olyan Hondát mint az enyém. Bármikor otthagyok akár egy verseny Priust is 😆
egy 2mm drót a teleszkópra felszigszalagozva
aztán a végét szinte hozzà érinted a felnihez és remekül látszik minden
persze az óra jobb de csak bekavar a sok információ mert századra sosem lesz pontos
Vagy aki ........
Észnélkül nem megxünk mondásra se 😀
pl a derbi első kerekét egy bicikli boltos hozta helyre olyan tojás volt hogy alig lehetett menni vele
baja körüli volt az ember fogalmam nincs ki mert nem én intéztem
de otthon is meg lehet csinálni csak elsőre szopós
meg másodikra is