na srácok ismét egy fogós kérdés. tegnap a képméretezés csökkentésének buzizása közben a számítógépen lévő összes képet átkonvertáltam valahogy paint-ba. Így minden képem lepedőméretű szeretne lenni(fülét befogó) Hogy kell visszaállítani az eredeti állapotot???
Ja és az érdekes hogy a CBR-em 110 alatt szarabbul fogyaszt mint a Prius, felette viszont sokkal jobban.
150-el szoktam közlekedni, 5 liter fölé nem nagyon megy.
Priusnál 2.7liter a rekordom keresztül Budapesten 30km távon. 😋
50-60végig, gyér forgalom, nem sok helyen kellett fékezni.
Városban 20 fokban (se klíma se fűtés) 4liter a normális.
Országúton 4.5liter 90-110 között.
5liter 130-al, de ha van forgalom a fékezések és visszagyorsítások miatt 5.5-re is fel tud menni.
6litert akkor fogyaszt ha 150-el megyek.
Nekem az optimális sebesség 70-80között van. Ilyenkor a motor fordulata optimális és a HSD a legkevesebbet dolgozik, így a legkisebb a vesztesége.
Amúgy fura, mert a hegyvidéket viszont utálja. Minden kocsim kevesebbet fogyasztott az alpokban ez többet, mert nem tudott dolgozni rendesen a hibrid rendszer a kicsi akku miatt. Egy plugin hibridnél, vagy elektromosnál lehet más lenne a helyet.
Röhögni fogsz, az enyém is kevesebbet kajál 100-110 között, mint 90-nél. Nem sokkal, de vagy 2-3 decivel. 120 fölött kezd megjönni az étvágy rendesen (6,5 - 7 literre is felmegy 130-nál), de nem autópályázom, így csak pillanatokig akkora a tempó.
Semmi. Én mostanság motorozás helyett járok - egy alibiből magammal vitt fényképezőgéppel meg pár lencsével - csavarogni a kocsival. Nej nem akar jönni, egyedül meg szeretem nyomni a járgánynak a Mecsekben, Bakonyban. Jól van ez így, alsó hengon 2,5 lityivel kevesebben kér a Ceed-nél, és sokkal jobban szeretem vezetni. Azzal eszembe nem jutott volna csak úgy "autózgatni", és nem csak a fogyasztása miatt. Az egy kitűnő, nagyon kényelmes használati tárgy volt, ez meg - nekem legalábbis - több annál.
Ezt a 15 éves szappanos doboz is tudja, 25 éves technikával, 1800 kg-al, 4 sebesseges automatával 😉 modern ezres clio? 😂
Megnyugtatasul, nincs rajta csak átlag fogyasztás merő 😂
1700valahány óta áll a torony, gondolom, a vasgerenda valamivel fiatalabb - de akkor se örültek volna annak a megoldásnak... 😅
A rossz mutató, amit leszereltem, át volt lőve, állítólag még a II. vh alatt 😁 Biztos igaz, mert mostanában nem lövöldözik senki a templom toronyra 😁
amúgy 70-80 felé az astra is sokkal többet eszik mint 90-100 között
110 felett meg ismét elkezd többet fogyasztani de nem vészesen, autópályát meg még sosem próbáltam, ahhoz fos már a futóműve
Hülyék. A HSD hajtást meg kellett volna hagyni. Egy kis tuninggal lazán verte volna volna az eredeti Hellcat-ot is.
Mondjuk a Toyota megcsinálta V6-os motorral.
http://youtu.be/gEzXrDL4F3k
És nem hisztek nekem hogy a hibrid az szexi 😆
Egyetlen hibája hogy lassú a reakciója, de a motor erő pont elég.
150-el szoktam közlekedni, 5 liter fölé nem nagyon megy.
50-60végig, gyér forgalom, nem sok helyen kellett fékezni.
Városban 20 fokban (se klíma se fűtés) 4liter a normális.
Országúton 4.5liter 90-110 között.
5liter 130-al, de ha van forgalom a fékezések és visszagyorsítások miatt 5.5-re is fel tud menni.
6litert akkor fogyaszt ha 150-el megyek.
Nekem az optimális sebesség 70-80között van. Ilyenkor a motor fordulata optimális és a HSD a legkevesebbet dolgozik, így a legkisebb a vesztesége.
Amúgy fura, mert a hegyvidéket viszont utálja. Minden kocsim kevesebbet fogyasztott az alpokban ez többet, mert nem tudott dolgozni rendesen a hibrid rendszer a kicsi akku miatt. Egy plugin hibridnél, vagy elektromosnál lehet más lenne a helyet.
Megnyugtatasul, nincs rajta csak átlag fogyasztás merő 😂
A rossz mutató, amit leszereltem, át volt lőve, állítólag még a II. vh alatt 😁 Biztos igaz, mert mostanában nem lövöldözik senki a templom toronyra 😁
110 felett meg ismét elkezd többet fogyasztani de nem vészesen, autópályát meg még sosem próbáltam, ahhoz fos már a futóműve