ez nem versenyautó, nem veszi fel a versenyt a 3.0d x5-el, de nem is ezert kell..... kényelmesen elvisz a-bol b-be, azert a 2.2t-t is viszi, sokkal jobban mint az 1.6 turbo 😂
a futómű is rendben van és qrva kényelmes.... nem felvágós autó, az nekem nem kell.... bár sokáig szemeztem egy x5 m50d-vel, de akkor sem kell... egyszer azt mondtam, lőjjenek le, ha ilyet vennék, akkor ment el az eszem 😂
mellesleg nem bukok rajta min 50% tizenmilliót 4 év alatt, mint a bmw-audi-mercedes-volvo négyesen 😂 a mostani akciós árához képest kb 15% 😂 amit bőven kompenzál az ÁFA vissza akció, plusz a biztosítást is a cég fizeti 😂 a végén pedig a nevemre kerül 10% maradvány értékért és megint kivettem a pénzt.... 😆 valahogy mindig kijön a matek... 😂
Muszáj a faszt....legalább ha már értelmiséginek készültél próbálj annak is látszni, ne ilyen gyerekes szarokkal teleszórni az esszéid amik egyébként se rövidek. Mindenki el van a sárga biszbaszaid nélkül csak neked van még azokat is betűkkel leirni kapacitásod.
hát elmehetnek a büdös p.csába a fejlesztésükkel együtt(taps) az a baromi szerencséjük, hogy sárvár nekem minden szempontból kiesik tuti rájuk rúgnám az ajtót(mérges)
Ami azt illeti, a Lexusnak is lenne tennivaló... a RX közelről se megy úgy, mint azt 310 LE-tőől elvárnád... az IS papíron 200, oszt' az is bágyadt, ha nyomsz egy gázt, csak berregni fog hangosabban... az igaz, keveset fogyaszt 😁
Én nagyon akartam ES-t venni, elsők közt próbáltam, de az IS-nél is nagyobb autóban uaz a 300h hajtáslánc - szánalom volt (13 misiért persze) Ok, gondoltam, szép meg minden, úgyse dragsterezni akarok vele - de nem is futott szépen, behallott a futómű, a motornak meg olyan volta a hangja, mintha olaj nélkül járt volna. Ehhez még a kormány, aminek a reakciója kb. mint egy tankhajóé, olyan igazi usákos.
Dobtam is a tervet ☹️
(szemeit körbeforgató) na ehhez gyúrnom kell. Akkor valami szakembert kell felkeresne, nekem az is magas, hogy tudok 1 lapra szkennelni valaminek az elejét és a hátulját(fetrengős)
Nekem az új sorrento addig tetszett míg lecsuktam a csomiajtót. Mint egy 1200-es ladade lehet az is szebben csukódik.
Csinalnak egy gyonyoru fasza kocsit és arra nem figyelnek hogy kicsit softosan csapódjon le az ajtó
Baszki pipi, muszáj ezt a sok.szart is leirnod, hogy milyen emotikumot akarsz megszállottan kitenni? Egyébként azok nélkül is értelmezhető a mondandód. Néha.......
a futómű is rendben van és qrva kényelmes.... nem felvágós autó, az nekem nem kell.... bár sokáig szemeztem egy x5 m50d-vel, de akkor sem kell... egyszer azt mondtam, lőjjenek le, ha ilyet vennék, akkor ment el az eszem 😂
mellesleg nem bukok rajta min 50% tizenmilliót 4 év alatt, mint a bmw-audi-mercedes-volvo négyesen 😂 a mostani akciós árához képest kb 15% 😂 amit bőven kompenzál az ÁFA vissza akció, plusz a biztosítást is a cég fizeti 😂 a végén pedig a nevemre kerül 10% maradvány értékért és megint kivettem a pénzt.... 😆 valahogy mindig kijön a matek... 😂
https://totalcar.hu/magazin/hi...
Én nagyon akartam ES-t venni, elsők közt próbáltam, de az IS-nél is nagyobb autóban uaz a 300h hajtáslánc - szánalom volt (13 misiért persze) Ok, gondoltam, szép meg minden, úgyse dragsterezni akarok vele - de nem is futott szépen, behallott a futómű, a motornak meg olyan volta a hangja, mintha olaj nélkül járt volna. Ehhez még a kormány, aminek a reakciója kb. mint egy tankhajóé, olyan igazi usákos.
Dobtam is a tervet ☹️
Csinalnak egy gyonyoru fasza kocsit és arra nem figyelnek hogy kicsit softosan csapódjon le az ajtó