Zoltánnal értek egyet, tök mindegy egy kutya, azt érdemes amelyik jobban néz ki és kevésbé hangos a motor-váltó meg ilyenek esetleg ha van eszköz és a tulajok engedik akkor egy kiolvasás nem árthat.
Kell vennem valami öreg kisbuszt.
Azt mondjátok, melyik jobb: 1.9 DTH Vivaró, vagy 2.2 TDCi Transit? km mindben 300e+, meg 15 évesek. Melyik fossa össze magát később?
Hú, Bogyó csomagtartójától a hidrogénen át a Mars-térhajtóműig, ez még itt is szokatlan! 😂
Amíg erről beszélgettetek, én fél délelőtt Teslázgattam egy P100D-vel... hát mit mondjak, meg tudnám szokni... az én autóm nem gyenge, de ez egy más dimenzió... lehet, azért, mert AWD 540 LE-vel 😁 kb így vigyorogtam közbe, mint ez a sárga ábra.
Mondjuk, ha a 19" 245 széles gumikat kell cserélni, akkor nem vigyorognék ☹️ Egy biztos, teper a verda, és mindenütt úgy néznek rá, mint az UFO-ra (mondjuk, ez nem Pest, ez csóró vidék, meg aztán kb. úgy közlekedtem vele, mint ahogy egy UFO megy 😄
A Subaruk (leszámítva a korai dieseleket), az átlagon felül megbízható kategóriába tartoznak. Innen többnyire teljesen kisöprik a 10-15 évesnél öregebb autókat, de a Subaruk maradnak :-)
Bármire el lehet költeni sok pénzt, aminek nincs gazdája, vagy egy vadbarom használja...
Nekem van olyan haverom akinek a terepjárója kb 100km-es intervallumban fogyaszt el 100.000Ft-ot...nem jelent semmit. Ettöl még jó az a Pajero V6 ami neki van...
légkör nem az igazi, megzabál mident az uv sugárzás, első pár évtizedben millió tonnaszám kell a talajba szervesanyag
a nyersanyot nem tudom mi van és mennyi, a mérsékelt gravitáció nekem pont jó lenne......
Csúnya volt, össze kellett szedni.
R.I.P.