Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, az én audimba biztos nem. Mivel nincs. És nem is az általd felsoroltakról beszéltem.
Lőni nem szabad volt neki, mert látták, mire képes... aztán ezért puskatussal verte agyon az oroszlánt
Dehogynem üti, hagyjad má... az új autó jó autó, ezt már H. Ford megmondta... Sokan bele se ülnének a szétfingott 26 éves Audidba ami már 10x megkerülte a földet... Ennyi idő alatt bele ívódik az évtizedes retek minden pórusába, meg úgy összességében elhasználódik, akár milyen jó autó is volt valaha.
ABS van benne? Ha igen, az biztosan nem olyan, mint egy mostani, max. 2 körös lehet. Menetstabilizáló? 8 légzsák? Mit mutatna a fáradt anyag egy NCAP teszten vajon?
De azt csak látod melyikkel mennyire lehet a port felszedni.
Ne zavard össze!
Dehogy érted
Mondjuk az én új partfisom sem tudja felvenni a versenyt a 10 éves porszivommal…. Pedig mindkettő port takarítani van….
Gondolom nem 1Z-s volt benne. Nekem 12 évig volt meg, egy kezemen megszámolom mit vettem hozzá 12év alatt.
Valahogy így.
A KIa meg a Pug is lerohadt, de a Rönyó meg az Opel átért!
az a passzát jó volt ám az első 500 ezer kilométerig
utána visszatekerték 137 ezerre majd mikor elérte a 300 ezret jöttek a gondok
ezért szar a passzát
Az ezres Yaris csak óra szerint tudta a 170-et - volt az valójában 155 is!
Baszki te teljesen hülye vagy megint ahhoz amit csinálsz
Inkább eregy fingani tanitani a halakat
Hát erre nem tudok mit mondani fizikaórán figyelni kellett volna, a lakatosok is tudják hogy dobos hosszabbitót le kell tekerni ha nagyobb fogyasztót dugunk bele, különben csimbókba olvad az egész
volt a családban 1000 yaris abból az évjáratból, egyszer voltam vele debrecenbe többet bele sem akartam ülni a szpringnek csak gumizaja van meg egy kis szélzaj, mivel belsőégésű motorja nincs, nem vészes a yarisz meg visított mint a disznó, igaz tudta a 170-et
Az olcsó, 2000-es évjáratú kis Yarisom kurva hangos volt, már 110-es tempónál is. A 2008-as Ceed (más kategória, ugye!) lényegesen csendesebb (130 körül kezdett zavaró lenni). A mostani, megint olcsó, de új kisautóm pedig LÉNYEGESEN halkabb belül, mint a Ceed volt. Ezért is imádom.
pedig ennyi idősen nagyjából már félig süket és vak lehetsz
Tegnap ültem a kisautóba egyáltalán nem szörnyű belülről utazni benne meg pláne nem kellemetlen
Én azt mondanám geci jó Mosolyt csalt az arcunkra
figyelj hagyjuk ezt a 94-es passzátot, sajnos volt hozzá szerencsém hál istennek már jó régen Na én úgy gondolom akkor kezdtem el őszülni Azon minden létező hiba előjött ami csak elő jöhetett, nem egy üzembiztos darab volt Azóta utálom a folkszvágeneket Inkább néz meg egy műhelypornós videót a lodzsiról azt rájössz tized annyi baja sincs mint az általad magasztalt passzátnak Ár érték arányban 100-szor többet ér bárminemű passzátnál A szpring, meg egy kicsi tip-top kis autó aminek a felhasználási területe a városi közlekedés ingyen Ha heti szinten balatonra kéne vele járni nem ez a verzió formálódna a fejembe. Lehet, hogy a szpring kicsi is meg dácsia is, de messzemenően tudja azt amire gyártották lés amire nekünk kell, majd nézd meg a szomszédaidnál áprilistól kb minden rövidebb utcában lesz belőle 8 darab
Bocs, azt hittem, a kis vellanyos gyösz volt a mérce.

A Lodgy az más: az veszi, akinek olcsó kocsi kell. Ő nem szeretne (és nem is tud!) fizetni a kulcsnélküli indításért, a masszírozós deréktámaszos ülésért, a három zónás automata klímáért. Nem érdekli, hogy sprőd műanyag a kocsi egész belseje, legfeljebb a gyerkőc nem tudja szétbaszni egyetlen darab csokoládével - mert slaggal tisztítható.

Kínjában elviseli a hangszigetelés hiányát, és hasonlókat. Ez utóbbit én például nem tudnám - utálom a hangos kocsikat.
Én értem
olyat még nem is nagyon hallottam bár ez az indukciós áram is inkább, mintha az egyenáramú villanymotoroknál lenne vagy mi persze nem biztos
Nem is a felhasználási területet hasonlítottam össze, arról nem is beszélve hogy én egy lodgyhoz hasonlítottam nem a pipi leendő szarjához, mivel azt volt szerencsém körbenézni. Az pedig nem egy anyataxi, elvileg.