Onnan, hogy az "ismert" típushibával rendelkező sorozatból a MAI NAPON gyulladt ki egy példány, aminek úgy sacc/köbgyök két éve át kellett esnie a gyári visszahíváson a hiba javításán.
Ezt honnan veszed, hogy nem tudták visszahívni? A cikk 2 éve íródott.
Meg honnan tudod mitől gyulladt ki? Újságíró vagy te is hogy csak így megérzed? Vagy csak átlag telexindex olvasó, aki mindent elhisz amit leírnak a szenzáció érdekében?
Amúgy nekem is van már 3 visszahívás a Priusra és nem vittem mert tök felesleges, de ha emiatt kigyullad a Prius, akkor az nem a Toyota hibája lesz, hanem az enyém.
Majd most a következő olajcserére beadom a Toyotához hogy egy kalap alatt csinálják meg ezeket is.
A múltkor volt téma az otthoni festegetés, burkolás, szerelgetés, kókányolás.
Na én épp ezért hordom el az autó arra szakosodott szerelőhöz szervizbe.
Talán a BMW tulaját is tájékoztatták volna az autó típushibájáról.
Ja, és eleve a prémium, és a mindenről gondolkodjon a tulaj, olvasgasson fórumokat, keressen megoldásokat a felgyulladó szarjának a megmentésére az összeegyeztethetetlen. Most vagy prémium, vagy vagy egy szarkupac, amiből a tulajdonosa kell, hogy autót faragjon, ha nem összesöpörni akarja miután leégett...
Ha már BMW, akkor ne a tulajnak kelljen ehhez érteni, erről gondoskodni, hanem a gyártónak, vagy a szerviznek...
Nekem a 140.000-et futott japánon cseréltek két teljesen hibamentes hátsó féknyerget, csak mert visszahívás volt rá...
Igen, ez így van. Gyakorlatilag a világ leggazdagabb 10%-hoz tartozunk. Csak azért nem érezzük sokszor, mert elaprózzuk a lehetőségeinket arra hogy minden is kell. Így aztán eleve van egy nagyon magas rezsink, vagy alapköltségünk, nevezzük ahogy, aminek a részeit sokszor külön nem is elemezzük ki hogy szükséges e. és így nyilván fel is morzsolódik a bevételünk nagy része az alap költségekre...a különbségek sokszor nem is azon vannak, hogy ki mennyit keres, hanem hogy hogyan él. Nekem van olyan kollégám akinek nagyon szuper autója, vagy autói vannak, míg másoknak nagyon szép házuk, meg olyan is akinek semmije sem, de cserébe a Föd 120-130 országában járt mar...
Azért olvasd el a következő cikk legvégét is, így képet kapsz a hazai BMW-képviselet hozzáállásáról, az amúgy ismert problémával kapcsolatban. Szerintem botrányos: https://totalcar.hu/magazin/ko...
hát az drága testvérem hogy hülye vagy, ezt most már máshogy nem tudom leírni, és ezen se én se te nem fogunk tudni változtatni
téged nem zavar mert ugye aki hülye nem tudja magáról hogy hülye, csak mások szenvednek tőled
szóval ez így marad
Nem vagyok BMW rajongó, de azért ez egy ismert hiba amire van megoldás.
Ha valaki nem csináltatta meg, az magára vessen.
Amúgy meg előfordul hogy kigyulladnak autók véletlen szerű műszaki hiba okán is.
Mégis az újságírók reflexből a Teslánál egyből az akkut okolják, BMW-nél meg az EGR hűtőt, akkor is amikor nem így van. Kritikusan kell nézni minden ilyen hírt.
Ki szerint?
Mert egyiket se tartom buzisnak.
Van itt olyan aki annak tartja és a fogyatékosok váltójának az automatát
Nagy észre vall ez alapján megítélni bármelyiket is
Nem rád céloztam.
Ha olvasnád az üzenőfalat és értenéd is, akkor tudnád, hogy ki fikázta az automatát.
15 éve csak olyanom van...
Meg honnan tudod mitől gyulladt ki? Újságíró vagy te is hogy csak így megérzed? Vagy csak átlag telexindex olvasó, aki mindent elhisz amit leírnak a szenzáció érdekében?
Amúgy nekem is van már 3 visszahívás a Priusra és nem vittem mert tök felesleges, de ha emiatt kigyullad a Prius, akkor az nem a Toyota hibája lesz, hanem az enyém.
Majd most a következő olajcserére beadom a Toyotához hogy egy kalap alatt csinálják meg ezeket is.
Na én épp ezért hordom el az autó arra szakosodott szerelőhöz szervizbe.
Talán a BMW tulaját is tájékoztatták volna az autó típushibájáról.
Nekem a 140.000-et futott japánon cseréltek két teljesen hibamentes hátsó féknyerget, csak mert visszahívás volt rá...
téged nem zavar mert ugye aki hülye nem tudja magáról hogy hülye, csak mások szenvednek tőled
szóval ez így marad
Ha valaki nem csináltatta meg, az magára vessen.
Amúgy meg előfordul hogy kigyulladnak autók véletlen szerű műszaki hiba okán is.
Mégis az újságírók reflexből a Teslánál egyből az akkut okolják, BMW-nél meg az EGR hűtőt, akkor is amikor nem így van. Kritikusan kell nézni minden ilyen hírt.
Az három ember estében 60 ezer, négynél 80 ezer, pedig a fűtés ilyenkor nem több, a net nem több.
Hol itt a baj?
https://baleset-info.hu/ujabb-...
ki írt 20 ezres rezsit meg 300 forintos szemét díjakat?
Mert egyiket se tartom buzisnak.
Van itt olyan aki annak tartja és a fogyatékosok váltójának az automatát
Nagy észre vall ez alapján megítélni bármelyiket is
Az mindig az az volt