De ha elkezded nézni a 125-ös vatta új motorok kínálatát, kivonod az endurokat mert azok szétvágják a valagadat, kiveszed a robogókat mert az eleve nem jó, akkor nem igazán sok választásod marad.
ott csak adventure van
amúgy is sokkal szebb mint a duke
csak buzi nehéz a 390 adventure
legalábbis a bogyónak
mert kurva jó gép nagyon stabilan megy a homokos földúton is
a szarrá lyuggatott murvás úton lazán megy 110 el úgy hogy a kormány alig mozog
nekem kicsit lomha az lc4 után, a 150 kilós seggem 4-5 méter lemaradásból is kamion előzéskor már a fülkénél mellette vagyok
ellenben nekem az lc4 4.6 litert evett a 390 meg 3.2 litert közel azonos tempónál igaz a gyerek fele mint én
Nem terepezni szeretnék, csak önfeledten csavarogni vénségemre: akár sátorral, kempingről kempingre járva. Például egy hét alatt végig járni Magyarország határait, mint azt már többen megcsinálták. Ja, és szigorúan egyedül, így olyan motor kell, amit ha egy földúton magamra borítok, akkor porckorongsérvvel is fel tudom állítani. Egyelőre csak álmodozás, nem több.
A duke 390 egy tokeletes motor lenne ha nem katalogust neznel.
A mai motorok, foleg az ilyen lenyegesen jobb vezethetosegre minta köszvény gs.
Egy hetvegere berelj ki egyet kecskemeten.
Azt mondjuk én nagy ívben leszartam.
(Értem, hogy letol, felborít, megdöglök. De ez nem feltétlenül igaz...)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/egyeb/yamaha_egyeb_xsr_125_3_plusz_1_ev_red_baron_garanciaval-17043920
Ilyen mondjuk? Gondolom az enduro nem a te világod.
A 125-ösökkel (meg a 70-80-nal bóklászással) az a legnagyobb baj, hogy nem a tájból látsz többet, hanem a visszapillantó tükörből: állandóan azt kell lesni, hogy kit tartasz fel, kinek vagy útjában, ki fog letolni az árokba. Legalábbis főúton.
Igen, emlékezem, amikor írtad.
Én tuti nem vállalnám be. A megfontolt haladásnak is van amúgy értelme, mert közben van idő nézni, én pl. elgondolkodtam azon, hogy az ötvenessel a Vrsic-hágót meg kéne járnom úgy, hogy addig valamivel elviszem a robogót.
Eddigi egyik legjobb élményem az volt, amikor Bled-ből a Vrsic-en keresztül lementem Triesztbe.
Értem én, ez egy elhanyagolt szegmens.
Sajnos be vagy szorítva, ha mindenképpen ilyen kicsi motort szeretnél.
Én akkor sem nagyon erőltetném kalandozásra a 125-öst. Az, hogy a 2T már büdös munkába menni, egész nap érzem magamon és egy 125-ös robin gondolkodom, az egy dolog, de kalandozni már nem ezt választanám.
Eleve az egyhengeres motor ha pörgeted enni fogja az olajat, persze ez nem olyan nagy baj, csak figyelni kell. Ha elmész kicsit messzebb, akkor fel kell készülni arra, hogy ez a kategória általában 70-80 körül szeret haladni, de 90-nél sokkal jobban nem is tud.
És ott már kínlódik, mert nem erre tervezték.
Valahol meg kell alkudnod saját magaddal.
Nincs már olcsó, pehelykönnyű 250-es, mint tíz éve a CBF250 volt. Tudom hogy ilyesmi kellene, de abs-szel, vízhűtéssel. Ami van, az kurva drága, dögnehéz és sokat zabál: Suzuki V -strom 250, Kawa versys X 300, KTM Duke 390. Ezek is 160-180 kilós dögök, mint a GS. Ezekhez már fáradtnak érzem magam. Robogóra meg nem fogok ülni.
Nekem volt egy 125-ös Derbi Senda 4T-m.
Ha a minimálisnál kicsit messzebb akarsz menni, akkor szerintem egy kategóriával nagyobbat válassz, mint 125 ccm.
ja mert abból van eladó is Ez meg kb. úgy lesz mint a MERKÚR rendszerbe Kiválasztom a felszereltséget meg a színt, várok rá 5 évet, majd hínak, hogy mehetek a telepre érte de csak fehér van és fapad köll vagy nem köll De haladjon a sor nem érünk rá egész nap
Ilyenek az emberek. Egész eddig mindenki az olcsó villanyért sóhajtozott. Nem kell, mert drága bla,bla. tessék itt van szaré húgyé ez meg akkor biztos szar
Na mind1 megkérdezem mire lehet számítani vétel szempontjából. Az asszony az autót kb. 90 %-ban itt a faluba használja, néha elmegy kecskemétre vagy ceglédre azt kalap kabát. én szoktam vele vinni a családot a kirándulós napokon. Ha 130-al kibír 200 km-ert akkor nincs kizárva, hogy veszek 1-et Néhány éven belül annyi lesz itt belőle,hogy dunát lehet majd vele rekeszteni. el fog terjedni, mint a bakancs switty, majd a gömbőc szvity, majd mint az opel asztma. Itt is úgy lesz,hogy minden harmadik ótó dácsia spring lesz Szerintem pont ez is lenne a cél.
amúgy is sokkal szebb mint a duke
csak buzi nehéz a 390 adventure
legalábbis a bogyónak
mert kurva jó gép nagyon stabilan megy a homokos földúton is
a szarrá lyuggatott murvás úton lazán megy 110 el úgy hogy a kormány alig mozog
nekem kicsit lomha az lc4 után, a 150 kilós seggem 4-5 méter lemaradásból is kamion előzéskor már a fülkénél mellette vagyok
ellenben nekem az lc4 4.6 litert evett a 390 meg 3.2 litert közel azonos tempónál igaz a gyerek fele mint én
A mai motorok, foleg az ilyen lenyegesen jobb vezethetosegre minta köszvény gs.
Egy hetvegere berelj ki egyet kecskemeten.
(Értem, hogy letol, felborít, megdöglök. De ez nem feltétlenül igaz...)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/egyeb/yamaha_egyeb_xsr_125_3_plusz_1_ev_red_baron_garanciaval-17043920
Ilyen mondjuk? Gondolom az enduro nem a te világod.
Én tuti nem vállalnám be. A megfontolt haladásnak is van amúgy értelme, mert közben van idő nézni, én pl. elgondolkodtam azon, hogy az ötvenessel a Vrsic-hágót meg kéne járnom úgy, hogy addig valamivel elviszem a robogót.
Eddigi egyik legjobb élményem az volt, amikor Bled-ből a Vrsic-en keresztül lementem Triesztbe.
Sajnos be vagy szorítva, ha mindenképpen ilyen kicsi motort szeretnél.
Én akkor sem nagyon erőltetném kalandozásra a 125-öst. Az, hogy a 2T már büdös munkába menni, egész nap érzem magamon és egy 125-ös robin gondolkodom, az egy dolog, de kalandozni már nem ezt választanám.
Eleve az egyhengeres motor ha pörgeted enni fogja az olajat, persze ez nem olyan nagy baj, csak figyelni kell. Ha elmész kicsit messzebb, akkor fel kell készülni arra, hogy ez a kategória általában 70-80 körül szeret haladni, de 90-nél sokkal jobban nem is tud.
És ott már kínlódik, mert nem erre tervezték.
Valahol meg kell alkudnod saját magaddal.
Ha a minimálisnál kicsit messzebb akarsz menni, akkor szerintem egy kategóriával nagyobbat válassz, mint 125 ccm.
Ha Pipi nem lenne ilyen fillérb@szó, akkor venne egy új hibrid Yarist a nejének. Vagy pözsó kéccáznyócat....
Na mind1 megkérdezem mire lehet számítani vétel szempontjából. Az asszony az autót kb. 90 %-ban itt a faluba használja, néha elmegy kecskemétre vagy ceglédre azt kalap kabát. én szoktam vele vinni a családot a kirándulós napokon. Ha 130-al kibír 200 km-ert akkor nincs kizárva, hogy veszek 1-et Néhány éven belül annyi lesz itt belőle,hogy dunát lehet majd vele rekeszteni. el fog terjedni, mint a bakancs switty, majd a gömbőc szvity, majd mint az opel asztma. Itt is úgy lesz,hogy minden harmadik ótó dácsia spring lesz Szerintem pont ez is lenne a cél.