A legnagyobb: uhhhhh drága a villanyautó…. Szar….. nesztek, itt az olcsó, olcsóbb állami támogatással mint a hulladek kisautók….. aaaaaa ez nem jó…. Szar… óriási
Meg a bele nem rakott anyag miatt: acél, hangszigetelések, ilyesféle. Kíváncsi leszek majd az NCAP töréstesztjére.
Az új Sandero (ami elvileg egy az egyben a Clio padlólemezére épült) is csak 2 csillagos lett: de nem csak a balesetmegelőző elektronikák hiányoznak belőle, hanem az egész autó vékonyabb lemezből, xarul lett megcsinálva, a passzív biztonsága is nagyon rossz.
nem az a lényeg hogy jó vétel vagy sem
nekem biztos jó lenne bár nem hinném hogy elférnék benne
sőt a logant meg is akartam venni de mire összejött a pénz nem gyártották a sima 1.4-1.6 szívó benzinnel
itt az a lényeg hegyekben áll a zseton és putriskodik az asszony egy dácsíjjával
kb mintha színházba susogós joggingba menne az ember
Az mar regots lejott hogy felétek a tehenek is csak legfrissitő ilkatot szarnak,de akkor hogy van hogy te az elmult rvben tobbet voltal budapestrn mint en.
Azért ez a te szádból picit hiteltelen
A Kona is elég fapados. Nem rossz, de nem biztos hogy megéri a felárat, ha közlekedő edény kell.
A Dacia pont fele ennyibe kerül, 4millióért elvihető és nem olyan szar autó mint aminek első hangzásra tűnik.
Sőt kifejezetten jó vétel, így várhatóan ez lesz most az év slágere EV piacon.
Ha elég az a hatótáv, márpedig városi rohangászásra bőségesen elég, akkor teljesen észszerű döntés. Persze aki urizál és Opel alá nem adja... http://youtu.be/-xnvgTVMbA8
Mindent...A lapok anyagát, a szegélyt, a lerakás módját...
Pedig mindent úgy csináltam, hogy a legtöbb önjelölt szakértő szerint kell. Na de nekem nem így kell....
Ez már nem drága,csak az e-tron GT kéne 4,4-ért.