amúgy ha meglenne a régi meló azonos változókkal és a villany dácsia akkora belül mint a b corsa 4 milláért érdemes lett volna nekikezdeni számolni
de szerintem simán megérte volna megvenni
van olyan is aminek tuti a tesztje
az meg azért nem tetszik mert drága
vagy épp azért mert 3 évente levezetsz egy nap 600 km és az a kocsi nem tudja
persze 2 óránként állsz fél órát de az ugye nem számít csak abban az esetben ha ekkor töltöd mert minden töltéssel elbaszott perc nagyon rossz
Ok lehet hogy igazad van - neki csak városba kell. Nekem viszont mindig csak EGYETLEN autóm volt, azzal kellett megoldani a várost, az országjárást meg a külföldet is.
29 évvel ezelőtt volt egy csúnya autóbalesetem is (vétlen voltam), ha egy "rendesebb" autóban ültem volna (nem egy 120-as Skodában), akkor ma nem lennék púpos hátú, félig nyomorék.
bogyó baszki te vagy az akinek semmi sem jó
városban ki nem szarja le a törés teszteket?
a drogis fiatalokon kívül a balesetek túlnyomó többsége koccanás, többnyire a légzsák is a kárpit alatt marad
Nem csak. Az azonos akkuméret mellett is veri a mezőnyt.
Ezt direkt egyszerű, olcsó célszerszámnak készült.
Kb. mint annak idején az Astra/Corsa
A Skoda CityGo, meg e-UP volt még hasonló, de azok kvóta autók voltak, így nagyon minimális mennyiséget adtak el belőle, és főleg nem nálunk.
Ezt villanyautónak csinálták, és állítólag ebből lesz annyi amennyit megvesznek.
És ugye ez a Renault Indiai piacra szánt villanyautójának az EU-s változata.
Renault mondjuk nem égeti magát ezzel, de Daciának teljesen jó
Így van 20 év alatt kellett volna kifizetni a 200-at, és 750 be állt meg felújítva készen készen és ebben a berendezett konyha is benne volt. Milyen lakás? Hát Orosz laktanyai lakás és hidd el bárki lakott volna benne, én 5 évig laktam ott és úgy adtam el 4misiér, hogy nem is árultam csak lementem inni 1 sört a kocsmába.
Ha nem is mind, de ez is csak kitartás és önbizalom kérdése lenne, egy átlag IQ-tól és felfelé.
Én pl. soha nem vittem saját elbaszást szerelőhöz, hogy javítsa ki. Szerintem az a legnagyobb csirkeség.
Én addig próbálkoztam amíg jó nem lett. Nem voltam hajlandó égetni magam egy szaki előtt ilyenekkel. Legközelebb már tudtam hogy kell csinálni, és nem basztam el többet.
És az elbaszás csak az első időszakban jellemző, én ezt 19 éves koromra leküzdöttem autó és motorszerelés terén.
Előtte valóban bátorsággal pótoltam a szaktudást, de most már simán csak tudom ha valamibe belekezdek az jó lesz.
És valószínűleg a szerelők csak a fent említett csirkékkel találkoznak, ezért is hiszik a hozzá nem értők hogy az otthon szerelés csak gányolás lehet.
Teljesen jó oda, ahova tervezték a villanyautókat…. Mindig jön a hatotav a hulyektol, de ugye ezeket nem is nagy tavokra csinálták…. Városi, elővárosi autok, ott kell használni, csupa kedvezmény, támogatás, nulla fenntartás…
de szerintem simán megérte volna megvenni