Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja hát ha dísznek kell arra valóban jó, de haver MZ hátsó kereke egy ilyen 2500 forintossal volt kikötve az oszlophoz, aztán úgy indult el, hogy elfelejtette, és észre sem vette, mert úgy pattant szét
Előtte én is ilyen szarokat vettem, de ezen eset után legalább 5000forintosat veszek
Az mondjuk bírta is, én letéptem a ház oldaláról a villámhárítót amikor megpróbáltam elindulni, de a lakat kibírta
Lehet kifeszíti az erdőbe.
Van "ezeröté" is, csak gondoltam adjuk meg a módját Eddig még soha nem akarták széttépni, a másfél méter meg pont elég. Nem is tudom Zoli mit csinál 5 méter sodronnyal a motoron.
Csak annyiban hogy ezt szét lehet tépni, mert gagyi spiáter a lakatház.
Persze mert drágább használni mint a taxit, meg a belső kerületekben lehet csak használni, ott meg pont minek.
Ez mivel tud többet mint a harmadannyiba kerülő praktikeres?
Szeretem a túradobozok praktikumát, de ez már nálam is veri a biztit...
Na, egy ilyenben biztosan nem akarnak majd száguldozni:
https://totalcar.hu/magazin/hi...
A köcsög cbr-en van,de ott lóg le,és amúgyis csak egy kulccsal müködő retesz a lábtartóm,meg adnak egy két oldalán hurkolt kábelt.
Na, majd jövöreberuházok,hogy én se csoroskodjak sisakkal a kézbe
Egyébként rendes motoron van sisakzár, legalábbis a kawasaki gondolt rá (már az 1100-es zzr-en is volt) de a hondáé valami fasz megoldás mert le kell venni az ülést hozzá.
A költözésen gondolkodnék.
Ezt a 18 ezros hartmann kábelzárat pont sisak és kabát miatt vettem,elfér a tanktáska fedelében a motech zárral együtt,és soha nem csóróskodtam sisakkal a kézben.

https://www.louis-moto.co.uk/a...
ha 20 éve azt mondja valaki hogy csak 1 (féle)boltban lehet dohányt kapni kiröhögtétek volna.....
szoval ez csak elhatározás kérdése
ha neked az adó évi 500ezer lenne nem is gondolkoznál hogy tartasz autót vagy jó-e a bérautó
Nem is volt öröm kiszedni, rádásul mindent eláztatott.
Akkor neked marad a hengerzsák
A sört én is szeretem, de nem a dobozban szétfolyva.
Erre céloztam: az enduros doboz is ocsmány, de a két "repülőgépszárny" az mindent visz.
Egy rendesen felkészült motorosra mindig szükség van csapatban
Nekem sincs kábelzár, de már gondolkodok rajta
Túristautak alkalmából nem éreztem hátrányát hogy nincs,bár volt hogy az én motoromhoz rögzítettük majd mindenki siskját és kabátját mert a dobozokba nem fértek el,és mivel volt doboz senki nem készült kábelzárral,csak én.
Nekem sör folyt bele, de én szeretem. A z elözö motorokon volt, vfr-n is van. Csak beledobom a lomot és kész.
Trax enduros doboz.
A hülye oladaldoboz az instant KO.
10 év alatt egy vagy két túrán használtam 30 literes givit,csak az maradt meg emlék hogy a beszorult cucc miatt alig tudtam kinyitni.
De más haszna nem.
Esetleg a beletett 1,5-es palack kifolyt oszt ott lötyögve áztatott rendesen.
Jo dolog az,régebbi konstrukciokon jobban állt,.a mai motorok nagyrészére én se raknék
Sőt még pizzásdoboz is rakható fel,csak tudnám valaki miért förmed ilyenre.
Mindenre gyártanak már mindenféle konzolokat. Givi, sw termékei között biztos találni tipus akapján.
Varának, vstromnak is fent van a kályhacsö, mégis dobozolhato. A vara gyárilag is.