Ja hát ha dísznek kell arra valóban jó, de haver MZ hátsó kereke egy ilyen 2500 forintossal volt kikötve az oszlophoz, aztán úgy indult el, hogy elfelejtette, és észre sem vette, mert úgy pattant szét
Előtte én is ilyen szarokat vettem, de ezen eset után legalább 5000forintosat veszek
Az mondjuk bírta is, én letéptem a ház oldaláról a villámhárítót amikor megpróbáltam elindulni, de a lakat kibírta
Van "ezeröté" is, csak gondoltam adjuk meg a módját Eddig még soha nem akarták széttépni, a másfél méter meg pont elég. Nem is tudom Zoli mit csinál 5 méter sodronnyal a motoron.
Na, majd jövöreberuházok,hogy én se csoroskodjak sisakkal a kézbe
Egyébként rendes motoron van sisakzár, legalábbis a kawasaki gondolt rá (már az 1100-es zzr-en is volt) de a hondáé valami fasz megoldás mert le kell venni az ülést hozzá.
Ezt a 18 ezros hartmann kábelzárat pont sisak és kabát miatt vettem,elfér a tanktáska fedelében a motech zárral együtt,és soha nem csóróskodtam sisakkal a kézben.
ha 20 éve azt mondja valaki hogy csak 1 (féle)boltban lehet dohányt kapni kiröhögtétek volna.....
szoval ez csak elhatározás kérdése
ha neked az adó évi 500ezer lenne nem is gondolkoznál hogy tartasz autót vagy jó-e a bérautó
Túristautak alkalmából nem éreztem hátrányát hogy nincs,bár volt hogy az én motoromhoz rögzítettük majd mindenki siskját és kabátját mert a dobozokba nem fértek el,és mivel volt doboz senki nem készült kábelzárral,csak én.
10 év alatt egy vagy két túrán használtam 30 literes givit,csak az maradt meg emlék hogy a beszorult cucc miatt alig tudtam kinyitni.
De más haszna nem.
Esetleg a beletett 1,5-es palack kifolyt oszt ott lötyögve áztatott rendesen.
Mindenre gyártanak már mindenféle konzolokat. Givi, sw termékei között biztos találni tipus akapján.
Varának, vstromnak is fent van a kályhacsö, mégis dobozolhato. A vara gyárilag is.
Előtte én is ilyen szarokat vettem, de ezen eset után legalább 5000forintosat veszek
Az mondjuk bírta is, én letéptem a ház oldaláról a villámhárítót amikor megpróbáltam elindulni, de a lakat kibírta